• Ik worstel al een tijdje met mezelf en ook dat ik redelijk boos ben op mezelf.
    Ik wil graag eigenlijk in mijn leven veel avontuur en nooit op de achtergrond staan bij mensen.
    Heel leven lang tot nu sta ik op de achtergrond bij mensen van school en zelfs thuis. Gewoon keer op reis met vrienden of uitgaan maar, tot nu heb die kansen niet gehad door de tegenslagen in mijn leven die ik al. 6 jaar lang heb. Ik wil graag terug in de tijd om alles opnieuw te doen dat nu ik 18! Heb er spijt van heb. Ik kan niet terug in de tijd dat en dat knaagt in mijn buik dat er mee worstel :(

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 0:15 ]

    ??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    ??
    ik ben boos op mezelf dat ik dingen in het verleden heb gedaan dat ik nu in het heden grote spijt van heb. Ik wil graag terug in de tijd om alles dat ik verkeerd deed om het terug te draaien maar het kan niet. Ik voel mij een sukkel ook in het verleden heb ik dingen gedaan dat ik nooit kom doen door mijn tegenslagem dat nu zo jammer vind

    Aerodactyl schreef:
    ??


    Ik hoop dat nu begrijpt mij uitleg.
    Was mijn bedoeling niet om slecht uitleg te geven

    Ik wil je graag het advies geven niet te hard te zijn voor jezelf. Op het verleden heb je geen invloed, maar slechts op het heden. Gebruik de fouten uit je verleden als les voor het heden en de toekomst (:


    26 - 02 - '16

    Ik ken het gevoel om het over te willen doen. Desondanks is er weinig wat je eraan kunt doen. Tijdmachines bestaan (helaas?) nog niet, dus er ziet niks anders op dan kijken naar de toekomst. Maar hee, je bent pas 18. Je hebt nog een heel leven voor je. De kans om op avontuur te gaan komt echt nog wel c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."