• Ik heb een heel mooi magic notitieboek gekregen (zie foto). Je kan er verschillende soorten notities in maken. Je kan er je planning in schrijven, je hebt veel lege lijntjes en een paar lege pagina's. Ik weet alleen niet precies nog niet wat ik erin wil schrijven. Ik dacht aan gedichtjes maar wat nog meer? Weten jullie iets? ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 22:18 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Betere titel?(A)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Betere titel?(A)


    Ja, bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Wat een mooi boek! Ik zou het te mooi vinden om in te schrijven, haha. Maar misschien wat korte verhalen of tekeningetjes of zo?


    16 - 09 - '17

    Sandow schreef:
    Wat een mooi boek! Ik zou het te mooi vinden om in te schrijven, haha. Maar misschien wat korte verhalen of tekeningetjes of zo?


    Ja same maar ik heb het gekregen haha! Ik zou er dan dus wel graag in willen schrijven om te laten zien dat ik het ook echt gebruik. En ik heb totaal geen inspiratie voor korte verhaaltjes ;o


    The sun will rise and we will try again.

    Heel gaaf boek! Misschien kan je er quotes in schrijven, lyrics of plaatjes die je aanspreken o.i.d?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dat is een supergaaf boek!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja dat je er een soort scrapbook van maakt! Quotes, lyrics, maar misschien ook foto's (uitprinten op fotopapier of bij de hema) en plaatjes van tumblr o.i.d. Van kunst, of fotografie of gewoon mooie plaatjes. Alles wat je mooi en leuk vindt en wat bij jou past en wat jij erin wil. Dan kan er ook tussendoor een gedichtje in (van jou of van mensen die vet coole gedichten schrijven) of eens een kort verhaal.

    Vet mooi! (flower)

    Scrapbooking is inderdaad een fantastisch idee, ook met eigen geschreven quotes/gedichtjes. Dat kan je er dan gewoon bij in doen C;


    26 - 02 - '16

    Ik ben nu jaloers op je mooie notitieboekje en zou zelf er alvast aan willen beginnen (; haha

    Puellae schreef:
    Ja dat je er een soort scrapbook van maakt! Quotes, lyrics, maar misschien ook foto's (uitprinten op fotopapier of bij de hema) en plaatjes van tumblr o.i.d. Van kunst, of fotografie of gewoon mooie plaatjes. Alles wat je mooi en leuk vindt en wat bij jou past en wat jij erin wil. Dan kan er ook tussendoor een gedichtje in (van jou of van mensen die vet coole gedichten schrijven) of eens een kort verhaal.

    Vet mooi! (flower)



    Dit vind ik een tof idee
    Je kunt een boek maken met lyrics, gedichtjes en quotes met betekenis voor jou.
    Zoals een gedicht dat jou veel helpt als je verdrietig bent.
    Ook zelfs korte verhaaltjes schrijven met tekeningen dat steeds opnieuw wilt zien en lezen;
    Zo kun steeds opnieuw gebruiken als je graag naar leuke tekstjes wilt zien.
    Iets dat hele keven kan bijdragen :)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 22:52 ]

    Ik bedenk me nu dat je er zelfs een soort dagboekfragmenten in kunt verwerken. Als je een hele belangrijke ervaring hebt gehad, iets heel moois, leuks of verdrietigs, en dat kun je dat later nog eens terug lezen (:

    Wat een super mooi boekje! Heb je gevraagd waar ze het vandaan hebben? Ik wil m ook wel hebben haha ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Super leuke ideeën! Eerste gedichtje staat erin! Tijdje geleden geschreven door mij ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    Super leuke ideeën! Eerste gedichtje staat erin! Tijdje geleden geschreven door mij ^^



    Jij schrijft mooi! Ö


    16 - 09 - '17

    Sandow schreef:
    (...)

    Jij schrijft mooi! Ö


    Handschrift of gedichtje? Dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.