• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OMG!!! Ik krijg een eigen game(collectie) kamer!!!!! Al mijn posters. Collecties, consoles komen daar

    Oké what the hell. Zylom claimt virusvrij te zijn, en dat geloof ik ook best (ik heb er nooit gezeur mee gehad) en nu begint mijn computer ineens moeilijk te doen bij een spel wat ik van die site heb gehaald. Securitycertificate revoked of zoiets en iets met dat ik de site niet kan vertrouwen. Daarna wordt het spel afgesloten en kan ik het dus niet spelen. Godverdomme zeg. Ik baal hiervan :C


    26 - 02 - '16

    Fuck fuck fuck onweer fuck fuck

    Holy shit wat een regen en wind!

    Oke oke alles uit doen

    Fuuuck, ik ben zo tyfus bang voor onweer...

    En het is voorbij, schijterd.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 17:07 ]

    Wiarda schreef:
    (...)

    Oh mijn god je hebt het wel gekeken??


    Nee, ik heb wikipedia gecheckt, want ik moest het weten en damn, ik ben niet blij.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gast, flikker gewoon op. Je reageert nooit op mijn dingen en nu ineens wel. GA WEG EN BLIJF WEG.


    26 - 02 - '16

    Nooooo Patrick ligt er uit O: Nooo why..

    // Ik snap nooit hoe iemand niet een personage van een ander moet bespelen. Dan kun je toch nooit interacties met elkaar hebben?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 18:33 ]

    Vakanties horen leuk te zijn, toch? ):


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Vakanties horen leuk te zijn, toch? ):


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    said if you won't save me
    please don't waste my time


    i put the fun in funeral

    Ik wil mijn emoties weg eten. Ik wil chips. Maar erna voel ik me kut, want ik ben al vreselijk aangekomen maar ik weet niet hoe ik met mijn emoties om moet gaan en ik weet het allemaal zoals gewoonlijk weer eens niet. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aan de ene kant is No Regrets helemaal geweldig, maar aan de andere kant.. ugh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whaha, ik heb net een nieuwe vette usernaam gevonden die niet bezet is. Maar eerst nog een Pokemon usernaam ^^

    Harry Potter Go. What. :'D


    She's imperfect but she tries

    Er zou ook gereageerd worden op wat ik zeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You just can't trust anyone.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."