• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Zo duur? Ik kan hem waarschijnlijk voor 40 laten zetten bij een vriendin haar tattoozetdingmens


    Zou wel gewoon meer dan 40 euro betalen als ik jou was; een tattoo is permanent en letters zijn iets waar een artiest veel voor geoefend moet hebben. Als diegene geen vaste hand heeft, ben je in principe al screwed.

    Als je niet bereid bent om wat geld neer te leggen voor bodymods, moet je het gewoon niet doen of wachten. Je hebt anders echt kans om je lichaam te verneuken. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    (...)

    Zou wel gewoon meer dan 40 euro betalen als ik jou was; een tattoo is permanent en letters zijn iets waar een artiest veel voor geoefend moet hebben. Als diegene geen vaste hand heeft, ben je in principe al screwed.

    Als je niet bereid bent om wat geld neer te leggen voor bodymods, moet je het gewoon niet doen of wachten. Je hebt anders echt kans om je lichaam te verneuken. :Y)


    Die persoon is juist super goed en heeft bij haar ook tattoo's gezet. Hij kan echt kunstwerken maken, je wilt niet weten. Ik ga niet bij een kranky dure tattoo-artist als ik weet dat die van haar super goed is. . .
    Ik zou het echt niet zeggen als hij slecht is hoor.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Last night was a bit rough.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:27 ]


    Your make-up is terrible

    Get over it jfc


    Caution first, always.

    Trikru schreef:
    (...)

    Die persoon is juist super goed en heeft bij haar ook tattoo's gezet. Hij kan echt kunstwerken maken, je wilt niet weten. Ik ga niet bij een kranky dure tattoo-artist als ik weet dat die van haar super goed is. . .
    Ik zou het echt niet zeggen als hij slecht is hoor.


    In dat geval moet je het uiteraard doen! Ik probeer je alleen maar te waarschuwen omdat ik zelf in een tattooshop heb gewerkt en de tatoeëerders coverups hebben gedaan van slecht gezette, goedkope tattoo's. Inclusief horrorverhaal van ontstekingen en dergelijke. Ook is het zo dat veel jonge mensen niet echt kritisch zijn bij het kiezen van hun artiest. Niet dat ik zeg dat jij daarbij hoort, of dat ik je probeer af te zeiken, ik ben gewoon.. bezorgd? (ook al ken ik je niet, maar ik wil het beste voor iedereen hah, vergeef me)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    (...)

    In dat geval moet je het uiteraard doen! Ik probeer je alleen maar te waarschuwen omdat ik zelf in een tattooshop heb gewerkt en de tatoeëerders coverups hebben gedaan van slecht gezette, goedkope tattoo's. Inclusief horrorverhaal van ontstekingen en dergelijke. Ook is het zo dat veel jonge mensen niet echt kritisch zijn bij het kiezen van hun artiest. Niet dat ik zeg dat jij daarbij hoort, of dat ik je probeer af te zeiken, ik ben gewoon.. bezorgd? (ook al ken ik je niet, maar ik wil het beste voor iedereen hah, vergeef me)


    Dat vind ik lief, maar ik weet hoe hij zet en bij haar is het nog altijd gewoon mooi, strak, netjes en goed verzorgd. Die man is trouwens ook de tattoo-artist van Dean of Ben Saunders, dus het zit wel goed (:
    Ps niet alle tattoo's hoor.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat valt er te missen als het niet eens goed ging? Er was niets leuks meer en toch mis ik het.

    Wauw er was veel volk. :'D


    What would Emma do?

    Oh ja fuck ik moet mijn studieboeken nog bestellen.


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is nog goedkoper dan de shops, haha. Daar betaal je minstens 100.


    Ik was precies 100 euro kwijt voor mijn tattoo


    26 - 02 - '16

    Ilya schreef:
    Oh ja fuck ik moet mijn studieboeken nog bestellen.


    Stenenlikker

    Ik heb een A voor Cambridge Advanced yay


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trikru schreef:
    (...)

    Dat vind ik lief, maar ik weet hoe hij zet en bij haar is het nog altijd gewoon mooi, strak, netjes en goed verzorgd. Die man is trouwens ook de tattoo-artist van Dean of Ben Saunders, dus het zit wel goed (:
    Ps niet alle tattoo's hoor.


    In dat geval moet je er honderd procent voor gaan! Natuurlijk wil heel Quizlet wel een foto zien. :)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Holy shit ik ga naar Bianca.


    Your make-up is terrible

    Vikernes schreef:
    (...)

    In dat geval moet je er honderd procent voor gaan! Natuurlijk wil heel Quizlet wel een foto zien. :)

    Hahaha oh shieet :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.