• Speeltopic
          THE CITY OF LOVE
    Paris is a place in which we can forget ourselves, reinvent, expunge the dead weight of our past.


    Parijs, een prachtige stad en tevens de hoofdstad van Frankrijk. Vele dingen zijn er te beleven, je kunt een bezoekje brengen aan de Eifeltoren of shoppen in des Champs-Élysées. Voor de kunstliefhebbers is er natuurlijk het Louvre en als je in het midden van de stad bent kun je ook eens de Arc de Triomph bezoeken, om zo heel de stad te overzien. Ook is er elke avond een bruisend uitgaansleven te vinden, met verschillende grote clubs waar exclusieve drankjes worden geserveerd. Al met al is het dus een ontzettend culturele stad waar voor ieder iets te beleven valt. Ook de verschillende culturen vanwege al de immigranten van vroeger, maken deze stad uniek.
    Maar toch, ondanks dat deze stad zo prachtig en uniek is leven de meeste mensen langs elkaar heen. Mensen hebben haast en vinden elkaar niet belangrijk, ze moeten op tijd op hun werk komen om carrière te kunnen maken. Excuses worden niet gemaakt aan elkaar als ze tegen elkaar opbotsen, nee mensen moeten verder. Aan de arme mensen op straat wordt vrijwel geen aandacht besteed, het is hun eigen schuld dat ze op straat leven, hadden ze maar een fatsoenlijke baan moeten nemen. Maar natuurlijk weet niemand de verhalen achter de daklozen en niemand weet de verhalen achter degene die haast hebben. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, zijn eigen leven. Mensen praten niet graag over hun leven en vooral de mensen in Parijs niet.

    We zoomen in op een aantal jongvolwassene die van over de hele wereld in Parijs zijn gaan wonen. We volgen hun dagelijkse leven in deze grote en overweldigende stad en hoe ze daar overleven. De een woont er pas net, de ander woont er al enkele jaren. De één komt er voor zijn droombaan, de ander moet zijn studie nog afmaken. Sommige zijn samen gekomen met iemand, terwijl andere helemaal alleen er naar toe zijn verhuisd. Iedereen heeft wel zijn eigen reden om naar deze prachtige stad te verhuizen. De jongvolwassene die we spelen, leven allemaal in dezelfde straat dichtbij het centrum. De een woont in een huurkamer van een oud stel, terwijl de ander een eigen huisje heeft. Iedereen heeft een eigen verhaal, maar ze zijn allemaal buren van elkaar. En in elke straat ontstaan er wel roddels, vrienden en vijanden.
    Est ce mon tour? Vient la douleur. Dans tout Paris, je m'abandonne, et je m'envole.
    ROLLEN

    Name~Username~FC~Page

    Boys
    Raphaël Diodore Mille~Maestane~Adrien Sahores~p. 4
    Julien Mathieu Blanchard~Micaela~Freddie Rayner~p. 5
    Boyd Andrew Williams~Douceur~Amadeus Serafini~p. 4
    Sébastien Ambroise Volkov~DSprayberry~Robert Laby~p. 6
    Name~PecuIiar~FC~Page
    Thomas "Tommy" Arthur Chambers~Childs~Penn Badgley~p. 4
    Estebe Beñat Arconada~naestivate~Jonathan Jaffe~p. 6
    Dakota Howlingwolf~Colophon~Arthur Gosse~p. 5
    Cesar Sadowski.~Kots~Daniel Bamdad~p. 5
    Name~sloane~FC~Page

    Girls
    Valdís Hulda Jóna Heimirsson~Maestane~Amanda Arcuri~p. 3
    Kayla Roselie Pierson~Ruelle~Maia Mitchell~p. 2
    Emmanuelle Ghyslaine Deschamps~Camhanaich~Carolina Sanchez~p. 3
    Emilia Fitzgerald~Westwick~Megan Fox~p. 2
    Alexandra Wilson~MrsHummels~Kelly Gale~p. 2
    Bridgett Nicole Founier~Douceur~Phoebe Tonkin~p.2
    Avalanté Pyper Volkov~PecuIiar~Blake Lively~p. 7
    Riley Kate Monaghan~Delacours~Bridget Satterlee~p. 4
    Andrea Roeman~Submarines~Andreea Diaconu~p. 4
    Bella Adélaïde Chevalier~Valor~Gigi Hadid~p. 5
    Adannaya "Dyana" Lesidi Garcon~Childs~Kylie Bunbury~p. 5

    INVULLIJST
    Naam personage:
    Bijnaam:
    Leeftijd (19 -25):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hoe lang woont hij/zij al in deze straat:
    Studie/werk:
    Relaties:
    Extra:

    REGELS
    • De huisregels Quizlet zijn ook hier van kracht.
    • Geen ruzie OOC. Personages mogen elkaar natuurlijk wel haten.
    • Denk twee keer na voordat je besluit om mee te doen, zodat het geen ééndags-rpg is.
    • Geef naamsveranderingen door.
    • Minimum 250 woorden per post
    16+ is toegestaan!
    • Have fun!

    Paris. City of love. City of dreams. City of splendour. City of saints and scholars. City of gaiety. Sink of iniquity. In two thousand years, Paris had seen it all.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 21:37 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Ik ga zometeen even alle rollen doorlezen en dan een indrukken lijstje maken, dat is misschien wel handiger c:


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Dat probeerde ik dus ook, alleen.. Ja.. Nothing. X:


    Faith is everything.

    Dat ga ik ook doen vandaag of morgen


    chaos makes the muse

    Dakota is af (pagina vijf) — hij is 25, woont al twee en een half jaar in de straat (mini appartementje) en is een politieagent (geen standaard, maar een speciale afdeling). Dakota is nogal actief in zijn sociale omgeving.

    Colophon schreef:
    Dakota is af (pagina vijf) — hij is 25, woont al twee en een half jaar in de straat (mini appartementje) en is een politieagent (geen standaard, maar een speciale afdeling). Dakota is nogal actief in zijn sociale omgeving.


    Ik heb Cesar aangezien het wel grappig is dat hij actief is als politie en Cesar juist het tegenovergestelde, weet jij misschien een idee?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @1965, als Cesar trouwens niet goed is of iets té mag je het zeggen!

    edit; en iemand nog voor relatie miss?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 21:07 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kots schreef:
    @1965, als Cesar trouwens niet goed is of iets té mag je het zeggen!

    edit; en iemand nog voor relatie miss?

    Ik vind hem heel goed hoor!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Thomas en Dyana zijn allebei zo goed als klaar. Ik zoek voor Dyana een goede vriendin, voor Thomas heb ik nog niet echt ideeën.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Thomas en Dyana zijn allebei zo goed als klaar. Ik zoek voor Dyana een goede vriendin, voor Thomas heb ik nog niet echt ideeën.


    Ik heb Alexandra voor beide?


    Faith is everything.

    Ik zoek voor Bridgett en Boyd beide nog relaties. Ik ga morgen even alle rollen lezen


    chaos makes the muse

    Ik ga morgen mijn rol maken ^^!

    Childs schreef:
    Thomas en Dyana zijn allebei zo goed als klaar. Ik zoek voor Dyana een goede vriendin, voor Thomas heb ik nog niet echt ideeën.


    Ik heb Bella voor Dyana?

    Bella staat dus ook open voor relaties c:


    El Diablo.

    Riley's rol is nog niet volledig af en er moeten nog wat kleine dingen worden toegevoegd maar haar persoonlijkheid is klaar dus ik sta open voor relaties. Ik ga morgen even alle rollen doorlezen (:


    ''We are liars. We are beautiful and privileged. We are cracked and broken.'' - E.Lockhart, We Were Liars

    Julien is af en open voor relaties.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Julien zijn (voorlopige) indrukken staan onder de spoiler, zodat relaties makkelijker worden om te bespreken.


    Indrukken van Julien:

    Alexandra
    Ik denk dat Julien Alexandra wel eens in Galeries Lafayette kan tegenkomen, gezien hij hier zeker wel eens komt, al is het maar om van buiten naar de mooie etalages te kijken en dan toch even een kijkje binnen te nemen. Hij zal haar kalmte op prijs stellen, maar Julien is niet iemand die meteen vrienden maakt en de zelfverzekerdheid van Alexandra kan er nog wel voor zorgen dat hij enkel met haar praat als dat uitkomt maar verder niet.

    Emilia
    Iets dat Emilia en Julien gemeen hebben is dat ze beide geneeskunde hebben gedaan, al haakte Julien na het eerste jaar af en lijkt Emilia zich als een vis in het water in het vakgebied te begeven. Hij zal haar drang naar succes en streberdrang wel kunnen waarderen, gezien hij dit zelf ook heeft. Aan haar karaktereigenschappen te zien is Emilia wel een persoon die Julien zou kunnen interesseren.

    Bridget
    Eigenzinnigheid en zelfstandigheid zijn eigenschappen die Julien in haar zal waarderen. Met de eigenwijsheid zal het echter nogal kunnen botsen, aangezien Julien zelf ook behoorlijk eigenwijs kan zijn. Het zou best kunnen dat Julien haar schilderijen wel eens gezien heeft, gezien hij goede schilderijen waardeert.

    Kayla
    Moet nog worden ingevuld.

    Valdís
    Haar bijzondere uiterlijk zal Julien wel opvallen. Hij houdt niet van mainstream, dus de kans dat hij haar zou willen leren kennen is bij haar groter dan bij andere mensen. Julien zou het wel interessant vinden dat het meisje in de modewereld werkt, gezien hij geïnteresseerd is in creatieve dingen en wat anderen doen. Het romantische hebben Valdís en Julien gemeenschappelijk, al is Julien iemand die dat niet meteen van zichzelf laat merken.

    Emmanuelle
    Haar naam vind hij bijzonder. Moet nog verder worden ingevuld.

    Raphaël
    Het tekentalent en de passie voor kunst, wat Raphaël heeft, zal Julien aanspreken, gezien hij zelf schildert en ook erg creatief is. Wat ze ook gemeen hebben is dat ze beide in hun eentje naar Parijs zijn gekomen. Zijn zelfverzekerdheid zou iets zijn dat Julien benijd.

    Riley
    Riley heeft eigenschappen die wel bij Julien passen, maar is ook een persoon waar Julien misschien niet snel op af zal stappen omdat ze zo spontaan, zelfverzekerd en expressief is. Het liefdevolle wat zij heeft, zou Julien echter goed doen. Het koppige kan dan weer botsen, gezien Julien dat zelf ook is. De fotografie is passie die ze gemeenschappelijk hebben, gezien Julien dit ook studeert.

    Andrea
    Andrea haar karaktereigenschappen passen, voor een aanzienlijk deel, wel bij die van Julien. Het is een van de weinige personen waar Julien misschien zich meteen wat losser kan opstellen, omdat ze overkomt als een rustig meisje. Zowel Julien als Andrea zijn graag op zichzelf, dit zal hij dus in haar herkennen.

    Boyd
    De zelfstandigheid, afstandelijkheid en het graag op zichzelf zijn, hebben Julien en Boyd gemeenschappelijk. Echter zal Julien niet de eerste zijn die contact legt / heeft gelegd, gezien hij niet snel op mensen afstapt.

    Thomas
    Het rustige, ambitieuze, creatieve en kunstzinnige hebben Julien en Thomas gemeenschappelijk. Ik denk dat Julien aardig wat karaktereigenschappen heeft die Thomas ook heeft, zoals het wantrouwige naar vreemden toe.

    Bella
    Ik weet niet of Julien snel op haar zal afstappen, gezien haar zelfverzekerdheid er misschien voor zal zorgen dat hij niet snel in contact met haar komt. Ik denk dat deze twee misschien kunnen botsen, of soms wel weer goed met elkaar overweg kunnen.

    Dakota
    Julien zal wel geïnteresseerd zijn in het werk dat Dakota doet, gezien het zo anders is dan waar hij zich mee bezig houdt. Zelf zou hij nooit zulk werk doen, maar hij zou het wel knap vinden dat Dakota dit doet en respect voor hem hebben. Het leven voor zijn werk, heeft Dakota gemeenschappelijk met Julien.

    Cesar
    Dat onbetrouwbare zal Julien zeker niet aan Cesar waarderen. Net als het luidruchtige, luie, dat hij losbandig is en dat hij altijd iets te ver gaat. Zelf is Julien ook eigenwijs, dus waarschijnlijk botsen ze daar ook mee. Julien is ook heel ambitieus, dus hij zal zich niet makkelijk in Cesar kunnen verplaatsen, die bezig is met illegale zaakjes om aan zijn geld te komen.

    Adannaya
    Creatief & ambitieus zijn ze allebei. Ze zijn ook allebei bezeten van hun werk. Ik denk wel dat Julien eens in de zoveel tijd in haar patisserie komt, omdat hij zich kan verbazen over de kunstige eetbare werkjes, maar ook omdat hij wel van zoete dingen houdt. Waarschijnlijk komt hij er onregelmatig, gezien Julien als het minder met hem gaat minder vaak buiten de deur komt, terwijl hij ook periodes kan hebben waarin hij graag veel buiten de deur gaat.

    Sébastien
    Julien voelt zich, heel anders dan Sébastien, nog niet thuis in Parijs. Het nieuwsgierige, vriendelijke, slimme en betrouwbare zijn eigenschappen die Julien aanspreken. Het luie van Sébastien zal Julien niet snel begrijpen, gezien hij zelf leeft voor zijn werk. Ik denk wel dat Julien Sébastien een interessant persoon vindt, juist omdat ze verschillen en toch ook wat eigenschappen gemeen hebben. Fotografie is iets wat ze ook gemeenschappelijk hebben.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 12:01 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zoek eigenlijk nog iemand waar Cesar geen goede relatie mee heeft, eentje waar hij opzicht redelijk mee over weg kan en iemand waar hij misschien ooit kort eens mee het bed heeft gedeeld ?


    Everything is illuminated by the light of our past.