• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 aug 2016 - 18:23 ]

    Welke starter kies jij?

    45.8% (11 stemmen)
     
    Litten.

    4.2% (1 stem)
     
    Popplio.

    50.0% (12 stemmen)
     
    Rowlett.

    Rowlett for sure, want uilen. Maar goed. Ik vind sommige van die nieuwe pokémon echt vreselijk en niet eens meer pokémon te noemen. :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Rowlett for sure, want uilen. Maar goed. Ik vind sommige van die nieuwe pokémon echt vreselijk en niet eens meer pokémon te noemen. :c


    Vind ik ook, ik vind er maar een paar leuk en de rest vrij oncreatief. Toch ben ik hyped, want het is...nouja...Pokémon! ^^

    Ik denk dat Litten mijn favoriet is (want katachtig en vuur type = win win) en ik wil het spel sowieso hebben C:


    26 - 02 - '16

    Jeffmelon schreef:
    (...)

    Vind ik ook, ik vind er maar een paar leuk en de rest vrij oncreatief. Toch ben ik hyped, want het is...nouja...Pokémon! ^^


    Klopt. Het is echt heel oncreatief but def gonna buy it!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erlebnis schreef:
    Ik denk dat Litten mijn favoriet is (want katachtig en vuur type = win win) en ik wil het spel sowieso hebben C:


    Litten is ook een van mijn favorieten. Hij is een kat, vuurtype en hij is zwart met rood (mijn lievelings kleuren en combinatie)

    Jeffmelon schreef:
    (...)

    Litten is ook een van mijn favorieten. Hij is een kat, vuurtype en hij is zwart met rood (mijn lievelings kleuren en combinatie)


    Oh god ja, dat ook ja. Rood/zwart is ook mijn favoriete combi haha


    26 - 02 - '16

    Als die leaked starter evo's kloppen dan Rowlett... Zijn evo zou een soort Robin Hood uil worden.




    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Als die leaked starter evo's kloppen dan Rowlett... Zijn evo zou een soort Robin Hood uil worden.




    Oh mijn- Dat moet echt! Dat MOET!

    Want omg, uilen en boogschieten. It's like a dream come true.
    (uilen fave dieren, boogschieten ga ik op ;'D )

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 21:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het allemaal niet zo meer als pokemon uit zien eerlijk gezegd. De pokemon niet maar het spel ook niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik vind het allemaal niet zo meer als pokemon uit zien eerlijk gezegd. De pokemon niet maar het spel ook niet.

    Ben het hier ook wel mee eens...
    Die Z-moves zien er ook verschrikkelijk stom uit. Laat staan een exeggutor met een uitgerekt nek die daardoor opeens dragon type is?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Trikru schreef:
    (...)

    Oh mijn- Dat moet echt! Dat MOET!

    Want omg, uilen en boogschieten. It's like a dream come true.
    (uilen fave dieren, boogschieten ga ik op ;'D )


    Deze stage 2 evolutions zien er wat meer legit uit. Maar het zou wel cool zijn als Rowlett een soort Robin Hood was.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 21:22 ]

    Ik wist een hele tijd dat deze eraan kwam, maar het is jammer genoeg nog niet compatible voor een emulator. Het spelen lukt niet bij mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    Ik wist een hele tijd dat deze eraan kwam, maar het is jammer genoeg nog niet compatible voor een emulator. Het spelen lukt niet bij mij.


    Dat is best jammer )';

    Ik moet speciaal een 3DS kopen om hem te kunnen spelen. Ik heb alles, DS'sen, alle gameboys, maar geen 3DS )':

    Ik vind alles over het algemeen best wel tof!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Ben het hier ook wel mee eens...
    Die Z-moves zien er ook verschrikkelijk stom uit. Laat staan een exeggutor met een uitgerekt nek die daardoor opeens dragon type is?


    Inderdaad. Of dat je opeens dezelfde pokemon heb maar dan in een andere soort. Daarnaast vind ik de aanvallen niet mooi en ik heb een stukje gezien hoe de gevechten eruit zien en die vind ik helemaal lelijk in elkaar gezet.

    stiekem ben ik van mening dat het poppetje dat je ziet lopen klein moet zijn en ik schrok al dat dat bij Black and white niet meer was.


    "Ignite, my love. Ignite."