• Vanaf september zou ik intern gaan bij Papendal om mezelf full time te kunnen richten op mijn sport. Hiervoor zou er een huis gebouwd worden waar ik samen met nog 24 andere sporters in zou kunnen wonen. Ik zou een eigen kamer hebben plus een eigen badkamer. Alleen de keuken en woonkamer zou ik moeten delen. Het zou op 1 september eigenlijk klaar zijn maar aangezien de laatste keer dat ik daar was (anderhalve maand geleden) nog moesten beginnen met bouwen was het te verwachten dat ze niet op tijd klaar zouden zijn. Ze hadden dus beloofd dat als het niet op tijd af zou zijn, hun met een oplossing zouden komen.
    Nou is het huis pas op zijn laatst 1 december af. Drie maanden later dan gepland. De oplossing is dat ik tijdelijk in een bungalow moet gaan slapen met dertien andere judoka's in een vakantieoord voor kinderen met een beperking. Ik samen een kamer moet gaan delen met iemand die niet goed ken voor drie maanden.

    Het feit dat ik in een bungalow moet slapen vind ik niet heel erg, het is alleen vervelend aangezien ik niet goed kan slapen in een vreemd bed. Het idee dat ik drie maanden mijn kamer moet gaan delen met iemand anders vind ik wel super vervelend. Ik weet namelijk nog niet met wie ik de kamer moet gaan delen. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Helaas heb ik weinig te zegen wat je beter gaat voelen, omdat t inderdaad een nogal vervelende situatie is. Ik hoop alleen voor je dat de persoon niet al te erg is en dat het hopelijk meevalt.


    wat was dit ookalweer

    GabrieI schreef:
    Helaas heb ik weinig te zegen wat je beter gaat voelen, omdat t inderdaad een nogal vervelende situatie is. Ik hoop alleen voor je dat de persoon niet al te erg is en dat het hopelijk meevalt.

    Dit dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GabrieI schreef:
    Helaas heb ik weinig te zegen wat je beter gaat voelen, omdat t inderdaad een nogal vervelende situatie is. Ik hoop alleen voor je dat de persoon niet al te erg is en dat het hopelijk meevalt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Nou dat is dus duidelijk GEEN oplossing, ik zou er wat van zeggen. Dat je op zijn minst een eigen kamer wilt.


    You were born original, don't die as a copy.