• •       G a m e      O f      T h r o n e s      •      A      N e w      B e g i n n i n g      •


    Na een enorme strijd die het land voerde jaren geleden, is het land herrezen uit zijn oude vervallen bestaan en is er nieuw leven opgebouwd. Een nieuwe generatie neemt het over van de oude en er zijn nu tijdelijke vredes contracten onderling getekend, om een groter gevaar tegen te gaan. Een nieuwe kracht aankomt achter de Muur vandaan. Niemand weet wat voor kracht dit is of wie het is. Er komen alleen vage berichten van de Muur met mensen die plotseling verdwijnen en terug komen met geen enkele herinnering van de twee maanden dat ze weg zijn geweest. Niemand weet wat hier echt aan de hand is en vele ruzies ontstaan tussen de families. Niemand wordt het met elkaar eens of ze wel of niet wat moeten doen. De familie op de Iron Throne, de familie Lannister, houdt zich verdacht op de achtergrond en laat weinig van zich horen als de andere families naar antwoord vragen. De andere families besluiten in opstand te komen en een nieuw proces van het kiezen van een koning/ koningin begint. Wie komt er nu op de Iron Throne? Heeft de familie Lannister misschien iets te maken met de verdwijningen bij de Muur?

    LEES DE REGELS VOORDAT JE MEE DOET!

    •      L i j s t      •

    Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (familie naam en rol in die familie)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra info:


    •      R o l l e n      •      3 Mannen over!

    Meiden:
    - Katherin Marybell Baratheon - Tyrell • 17 jr. • HarleyQuinnx • 1,3
    - Carys Olwen Targaryen • .. jr. • Mismagius
    - Ryver Lannister • 15 jr. • Nairn
    - Reina Jeyne Bolton • 18 jr. • Shireen
    - Nalyn Brasa Baelish - Arryn • 19 jr. • DreamerN

    Jongens:
    - Gereserveerd voor Slave {Stark}
    - Artos Stark • 16 jr. •Rickon {Stark}
    -
    -
    -


    •      R e g e l s      •

    — Minimum van 250 woorden
    — Hou controle over je eigen rol en controleer niet die van een ander, tenzij je daar toestemming voor heb.
    — Geen "god-like" chars. We hebben allemaal onze flaws.
    — Geef naamveranderingen door
    — Ruzie maken doe je met elkaar maar lekker via dm. Laat de rest van ons erbuiten.
    — Hou alles realistisch. Je kan niet binnen een dag alles bereiken.
    — Hou er rekening mee dat niet iedereen elke dag kan reageren, dus geef elkaar de tijd om te kunnen reageren.
    — Minimaal 1 post per week.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 13:38 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een vrouwelijke Targaryen reserveren? Misschien dat ik dit later nog verander though :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Mag ik een vrouwelijke Targaryen reserveren? Misschien dat ik dit later nog verander though :Y)

    Ik zal je erbij zetten (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een mannelijke Stark?


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    Mag ik een mannelijke Stark?


    Ik zal het erbij zetten! Leuk dat je mee doet!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ja ik wil een vent! Weet nog niet van welk huis, ga daar nog even over nadenken (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mag ik een Stark jongen reserveren? Ik ben nu op vakantie, dus ik kan hem pas over ruim een week invullen. Is dat erg?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Iwan schreef:
    Ja ik wil een vent! Weet nog niet van welk huis, ga daar nog even over nadenken (:


    Hehe neem je tijd!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Rickon schreef:
    Mag ik een Stark jongen reserveren? Ik ben nu op vakantie, dus ik kan hem pas over ruim een week invullen. Is dat erg?


    Oh nee dat maak niet uit! Kan je tenminste nadenken over hoe je je rol kan invullen (: geniet van je vakantie!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hehe neem je tijd!


    Mag ik 'n Lannister? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    (...)

    Mag ik 'n Lannister? (:


    Ja tuurlijk!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh lord guys ik weet geen familie die ik echt weet voor een model, want ze deed al mee aan GoT.. :(


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een mannelijke Blackfyre?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Mag ik een vrouwelijke Lannister (fc: Margot Robbie)?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik zal ze er allebei bij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oké dit is wel echt vet leuk.
    Maar welke generatie is het precies? :p Ik neem aan na alle gebeurtenissen in ASOIAF maar hoe lang erna?
    Ik wil wel graag een meisje maar ik zit te twijfelen welk House.
    Bolton, Martell of Greyjoy... Maakt het uit dat de Bolton en Martell lijn eigenlijk niet zijn voortgezet? :p


    how dare you speak of grace