• New York Police
    Welkom in New York, een mooie stad ergens in Amerika, waar elke dag wel een zaak die opgelost moet worden. De New York Police zoekt alles tot op de bodem uit. Zoals moordzaken, ontvoeringen en inbraken. Niets blijft ongemerkt in de politie wereld, maar wat als je dan naar huis gaat? Zou het dan normaal zijn? Wij gaan een kijkje nemen in het leven van de politieagenten en hun leven na het werk. Welkom in New York Police.
    Zaken
    De zaken kunnen gaan over inbraak, moord of bijvoorbeeld rellen. Je mag zelf ook na een agent zelf ook de moordzaak bedenken. De meeste bedenk ik of de spelers zelf.
    Moordenaars worden niet als echte rollen beschouwd.

    Agenten
    De agenten zijn wat je denkt, degene die de zaken oplossen. Zei werken vooral op het bureau of hebben bijvoorbeeld vrij. Je hebt verschillende soorten agenten op verschillende afdelingen, maar dit speelt zich af op 1 afdeling waarop alles gebeurd.

    Overig (Familieleden/vrienden/New York City Bewoners)
    Overig kan alles zijn, als het maar in New York is. Bijvoorbeeld: Familieleden van de agenten, vrienden die in New York wonen en de gewone New York bewoners. Die zijn vaak vrij uit of ze kunnen ondervraagt worden. Bijvoorbeeld kunnen ze slachtoffer worden van een zaak, maar bijvoorbeeld niet in moordzaken.

    Regels
    ~ minimaal 150 woorden.
    ~ Geen perfecte personages.
    ~ Schelden mag, niet te erg en niet te vaak.
    ~ Meerdere rollen mogen, als je ze maar niet vergeet.
    ~ Relaties bespreken NA dat ik je rol heb goedgekeurd.
    ~ Moordenaar zijn of een idee voor een zaak? Bespreek het met mij.
    ~ Ik maak alleen nieuwe topics aan.
    ~ Alleen je eigen rol bespelen.

    praatopic
    [url=]speeltopic[/url]
    Rollen
    ~ Agenten
    Vrouwen:
    Andy Mackenzie Bleu (NightFlowers)
    Victoria Blackwood (Westwick)
    Gereserveerd Unstoppable_xx

    Mannen:
    Liam Alexander Stone (Douceur)
    Ace Prosper (Maestane)
    Gereserveerd Unstoppable_xx
    Gereserveerd Araminta

    ~ Overig
    Vrouwen:
    Moon Babette Brooklyn (NightFlowers)
    Phoebe Cornelia Cain (Araminta)

    Mannen:
    Deangelo Omarion Prosper (naestivate)

    Lijst
    Naam
    Leeftijd
    Rol
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Wapens (als het van toepassing is)
    Familie
    Relaties
    Verleden
    Extra

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 12:50 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Andy Mackenzie Bleu
    Soundtrack ||Agent|| FaceClaim: missy peregrym

    Naam
    Andy Mackenzie Bleu.

    Leeftijd

    Rol

    Innerlijk
    Uiterlijk
    Wapens (als het van toepassing is)

    Familie
    Relaties
    Verleden
    Extra
    Hobby's
    —
    —
    —

    Woonplek
    —
    —

    Allergie?
    —
    —

    Likes
    —
    —
    —

    Dislikes
    —
    —
    —

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 20:16 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Even inspiratie nodig xD

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 19:51 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    V I C T O R I A       B L A C K W O O D .



    • • N A A M

    — Uitleg naam. Victoria betekend overwinning. Haar ouders hebben haar deze naam gegeven omdat ze het een krachtige, bijzondere naam vonden. Vic is naar niemand vernoemd.
    — Bijnamen. Bijna niemand noemt haar Victoria, er wordt redelijk snel voor een afkorting gekozen. De meest gebruikte bijnamen zijn Vicky, Vicks & Vic




    • • L E E F T I J D
    — Leeftijd. 28 jaar oud.
    — Sterrenbeeld. Schorpioen, ze verjaart op 25 oktober.
    — Angst om ouder te worden, of niet? Eigenlijk heeft Vic hier nooit last van gehad, maar nu ze de 30 begint te naderen, merkt ze dat ze ouder worden niet meer zo leuk vindt.
    — Ziet er ouder / jonger uit dan leeftijd. Haar uiterlijk komt redelijk overeen met haar echte leeftijd, al zal ze eerder jonger dan ouder geschat worden.




    • • U I T E R L I J K

    Faceclaim: Mila Kunis
    — Grootte • 1 meter 63
    — Lichaamstype • Tenger & petite
    — Figuur • Een lichte zandloper, atletisch gebouwd.
    — Gezichtsvorm • Diamantvormig
    — Wenkbrauwen. • Dun, goed verzorgd en donker van kleur.
    — Oogkleur • Hazelnootbruin
    — Bril of lenzen • Beide, overdag draagt ze lenzen, deze verwisselt ze 's avonds voor een bril.
    — Neus • Gemiddelde grootte.
    — Lippen • Vol en van nature perzikkleurig.
    — Huidskleur • Olijfkleurig, bruint snel in de zon.
    — Kenmerken • Grote sprekende ogen, glanzend haar en kuiltjes in haar wangen als ze lacht.
    — Haarkleur • Donkerbruin
    — Haartype • Dik haar dat van nature glanst.
    — Haarstijl • Bij voorkeur draagt ze het los. Haar haar is stijl, maar soms krult ze het.
    — Stem • Vriendelijk, kalm en redelijk hoog.
    — Kledingstijl • Stoer maar vrouwelijk, op haar werk zal ze altijd netjes gekleed gaan.
    — Favoriet kledingstuk • Een strak zwart jurkje gecombineerd met hoge pumps.
    — Accessoires • Een witgouden horloge.
    — Tatoeages • een peaceteken op de binnenkant van haar pols om haar te herinneren aan het belang van vrede in de breedste zin van het woord.
    — Piercings • een helixpiercing in haar rechteroor.




    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    Dependable
    Vic is betrouwbaar, zowel op haar werk als daar buiten. Ze liegt zelden tot nooit tegen mensen die dichtbij haar staan en haar collega's kunnen altijd op haar steun rekenen.

    Humerous
    Vic heeft humor en de nodige dosis zelfspot. Ze ziet dit zelf als een manier om te overleven in het harde politiewereldje.

    Enthusiastic
    Bijna alles wat Vic doet, doet ze enthousiast en met heel haar hart. Als ze ergens voor gaat, gaat ze er ook helemaal voor. Ze zal dit enthousiasme niet snel verliezen.

    Talented
    Vic heeft talent voor het politiewerk. Ze is goed in het contact leggen met mensen en kan haar hoofd koel houden in moeilijke situaties.

    Realist
    Vic is een echte realist, ze ziet dingen in perspectief en maakt het niet mooier dan het is. Dit zorgt ervoor dat ze nuchter is, maar dat ze met momenten ook neerslachtig over kan komen.

    Curious
    Vic is oprecht nieuwsgierig naar de wereld en de mensen om haar heen, ze wil elke dag iets leren en geniet ervan om nieuwe mensen te ontmoeten.

    Out-going
    Vic is spontaan en in die zin een kartrekker, ze zal regelmatig met voorstellen komen om iets leuks te ondernemen na werktijd.

    Negatieve eigenschappen.
    Skeptical
    Vic is sceptisch en zal mensen niet direct geloven. Dit is zowel een karaktereigenschap als een vaardigheid die ze geleerd heeft op de politieacademie. Ze ziet dit zelf als een redelijk positieve eigenschap en hoopt op deze wijze niet snel bedrogen te worden.

    Tactless
    Door haar nieuwsgierigheid en enthousiasme kan Vic behoorlijk tactloos zijn. Ze kan zonder gene de verkeerde vraag op het verkeerde moment stellen, wat haar vaak niet in dank wordt afgenomen.

    Unforgiving
    Je moet er veel voor fout doen, maar als je het vertrouwen van Vic geschaadt hebt, is dit niet meer te repareren. Ze is geen voorstander van tweede kansen en laat je op zo'n moment kei hard vallen.

    Loud-mouthed
    Vic scheldt veel en vaak en probeert hier op te letten omdat het niet professioneel overkomt, toch heeft ze er moeite mee en glippen de scheldwoorden vaak met gemak uit haar mond.

    Worrier
    Hoewel Vic vaak ontspannen en zeker overkomt, is ze vaak bezorgd. Ze is bang dat haar hetzelfde overkomt als met haar vader is gebeurd, ze is vaak ook zenuwachtig op haar werk.

    — Gemoedsrust waar de persoon meestal in te vinden is. Over het algemeen is Vic relaxed en laid-back, als ze echter boos wordt, is dit totaal verdwenen.
    — Hoe ziet hij / zij zichzelf? Vic is trots op haar werk en de functie beoefend, maar vindt dat het tijd is om hoger op te komen. Ze vindt zichzelf over het algemeen sociaal.

    • • V E R L E D E N & H E D E N
    Vic komt uit een hecht gezin waarin zij het enige kind is. Ze heeft een onbezorgde jeugd gehad en is niks te kort gekomen. Haar vader, die tijdens zijn leven bij de politie werkte als rechercheur, was haar grote voorbeeld. Met haar moeder had ze nooit een hechte band. Vic wilde altijd een beroep gaan beoefenen waarbij ze mensen kon helpen. Toen haar vader tien jaar geleden om het leven kwam tijdens een schietpartij op zijn werk, wist Vic zeker dat ze in haar vaders voetsporen wilde treden. Ze is de opleiding gaan volgen en werkt nu 4 jaar voor de politie. Hoewel ze haar werk met momenten heftig vindt, heeft ze het gevoel dat ze zich nuttig kan maken en geniet ze van haar werk als agente.
    Arthur Blackwood » Vader » Tien jaar geleden overleden.
    Valery Blackwood (neé Crawford) » Moeder » 56.

    — Geboorteland, stad. United States of America, Brooklyn
    — Belangrijke herinnering.
    — Opleidingen. Opleiding tot agente.
    — Werk. Politieagente
    — Wapens. Een dienstpistool waar haar initialen in gegraveerd zijn.
    — Hobby's. Lezen, netflix, nieuwe mensen ontmoeten, kletsen, muziek luisteren
    — Contact met familie. Met haar moeder heeft ze zelden contact, ze bellen elkaar ongeveer maandelijks. Verder kan Vic goed overweg met haar tante Holly, zij woont ook in New York City en de twee zien elkaar regelmatig.

    — Woonplaats. New York City, downtown Manhattan.
    — Geloof. Victoria is niet gelovig, zo is ze opgevoed. Ze wil niks met een religie te maken hebben.
    — Huis. Een appartement in New York, redelijk klein maar voor nu prima.




    • • E X T R A
    — Geaardheid • Vic is heteroseksueel.
    — Doelen in toekomst • Promotie maken op haar werk, een goede relatie krijgen.
    — Angsten • Dat haar hetzelfde overkomt als haar vader, niet goed genoeg te zijn, af te gaan waar haar collega's bij zijn
    — Verslavingen • Roken
    — Muzieksmaak • House & dance
    — Trekjes • Vic heeft een expressief gezicht en trekt vaak zonder het door te hebben haar wenkbrauwen op. Als ze diep nadenkt, bijt ze op haar onderlip.
    — Likes • Action, surprises, kittens, green olives, blue eyes, sex, coffee
    — Dislikes • people who don't take her seriously, sexism, overly religious people, birds, ignorance


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik kom me uitschrijven het spijt me, ik ga zometeen op vakantie enzo (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik kom me ook uitschrijven, dezelfde reden als Jo, sorry (K)

    Mag ik nog een agent > Man xD

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 12:39 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Naam

    ’’Quote''
    •[url=]soundtrack[/url]• rol• Fc: •
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Familie

    Wapens
    Relaties
    Extra






    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Araminta schreef:
    Mag ik nog een agent > Man xD


    Met de lay-out van Moon xD


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Sorry, maar ik schrijf me uit. Ik wil me wat meer focussen op mijn lopende verhalen.


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Sorry, ik ga me ook uitschrijven, ik heb het erg druk en heb ook al 3 andere rpg's.

    Wanneer komt het speeltopic?


    I was an angel living in the garden of evil

    Kan ik nog een vrouwelijke agente reserveren?


    Do what you love, love what you do