• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.




    Geschiedenis:

    De vader van de huidige koning, was geen fijne man om te dienen. Hij was altijd uit op chaos en zei nooit nee tegen een gruwelijke executie van mensen. Iedereen vreesde hem en er heerste dus als voor meer dan veertig jaar angst in het land. Nu de nieuwe koning aan de macht is, is het volk woedend. Ze zijn voornamelijk bang dat hij net zo wordt als zijn vader. Drie weken geleden was er een onthoofding van een man die eigenlijk niks fouts had gedaan, maar de koning was er zo van overtuigd dat hij het heeft laten gebeuren. De paniek nam het volk over en een opstand begon. De koning vreest nu voor zijn gezin en heeft nu dus zijn laatste "wapen" ingeschakeld, de begaafden.


    Rollen:


    • Vrouwen // begaafden:
    ~ Lucilla Lapis Nacasia • Kenopsia ~ 1,2
    ~ Arrowin 'Sedna' Nightingale • LearnToPlay ~ 1,2
    ~ Skye Lunaria Brannpoire • DreamerN ~ 1,2
    ~

    • Mannen // begaafden:
    ~ Aodhfin 'Svarazic' Nightingale • LearnToPlay ~ 1,2
    ~ Edmund Nacasia • Kenopsia ~ 1,4
    ~

    • Vrouwen // koninklijke familie:
    ~ Prinses • Agnes Harryo Beatrice Wynter • Shireen ~ 1,2
    ~ Lynn Fiore Wynter - Dynell • Nakito ~ 1,4

    • Mannen // koninklijke familie:
    ~ Koning • {G} • Homerus
    ~ Prins • Atlas Harrison Wynter • MonChevy ~ 1,2
    ~ Prins • Tristàn Aleixo Wynter {G} • Necessity ~ 1,2
    ~ Prins • Corrin August Benoit Wynter • Ijsvogel ~ 1,3
    ~ Neef • Brayde Ever Payton Wynter - Dynell • DreamerN ~ 1,3



    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd (18+ voor de begaafden):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Gave (Alleen voor de begaafden. Denk bijvoorbeeld aan pyrokinese, telekinese, wees creatief):
    Koninklijke status: (Alleen voor de koninklijke familie. Bijvoorbeeld: koning, prinses etc)
    Relaties (Je personage kan al andere mensen kennen doordat ze allemaal samen zijn opgegroeid, dit geld voor de koninklijke familie en de begaafden):
    Extra:


    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.



    Omgeving:

    Het speelt zich af in een groot kasteel dat is omringd door een stad. De stad is weer omringd door een muur met daarachter het plattelandse leven en bossen.




    Gave's:

    - Pyrokinese
    - Hydrokinese
    - Killing
    - Shapeshifting
    - Illusies
    - Telekinese

    Topics: Praattopic

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 13:50 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik een vrouwelijke begaafde (fc: Gigi Hadid) en een vrouwelijk koninklijk lid (moet die er ook koninklijk uitzien?) :P

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 15:38 ]


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Een begaafde > versterkte zintuigen?


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Het klinkt best wel interessant, maar ik heb nog niet echt een goed beeld van hoe alles nou precies in elkaar steekt :x
    Komt er nog meer info over de koninklijke familie en wat ze gedaan hebben en hoe het koninkrijk in elkaar steekt en wat precies de reactie van de burgers in enz?

    Mag ik voor de zekerheid een vrouwelijk koninklijk lid reserveren? c:


    how dare you speak of grace

    Oeh, ik ga zeker overwegen om mee te doen.


    Credendo Vides

    MoonEyes schreef:
    Mag ik een vrouwelijke begaafde (fc: Gigi Hadid) en een vrouwelijk koninklijk lid (moet die er ook koninklijk uitzien?) :P


    Je staat erbij en ja ze moet er wel koninklijk uitzien (:

    Araminta schreef:
    Een begaafde > versterkte zintuigen?


    Mannelijk of vrouwelijk?

    Shireen schreef:
    Het klinkt best wel interessant, maar ik heb nog niet echt een goed beeld van hoe alles nou precies in elkaar steekt :x
    Komt er nog meer info over de koninklijke familie en wat ze gedaan hebben en hoe het koninkrijk in elkaar steekt en wat precies de reactie van de burgers in enz?

    Mag ik voor de zekerheid een vrouwelijk koninklijk lid reserveren? c:


    Je staat erbij en ik heb het kopje Geschiedenis neergezet met meer info (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 16:20 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Je staat erbij en ik heb het kopje Geschiedenis neergezet met meer info (:

    Ty <3

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 16:26 ]


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Je staat erbij en ik heb het kopje Geschiedenis neergezet met meer info (:


    Thanks c: Ik ga even wat inspiratie opdoen. Wat voor rol kan ik maken bij de koninklijke familie? Koningin, dochter, of nog iets anders? c:
    Nog een paar kleine vraagjes :3

    Is het een koninkrijk gewoon in de echte wereld (heeft het bijvoorbeeld christelijke religie)? Is de tijd waarin het zich afspeelt te vergelijken met de middeleeuwen/renaissance/barok/victorian era?
    Ik heb waarschijnlijk wel nog meer vragen maar die ben ik nu even vergeten, hehe :'D


    how dare you speak of grace

    Emma Cornelia Morgan


    ’’New Year, New Live.''
    •soundtrack• Begaafde • Fc: Kelsey Calemine •
    Naam
    Emma Cornelia Morgan.

    Leeftijd
    Ze is 17 jaar oud, en geboren op 19 mei. Van haar zelf lijkt ze soms op een 9jarige, maar ze is vaak echt als een 20 jarige bezig.

    Innerlijk
    ~ Intelligent
    ~ Beschermend
    ~ Betrouwbaar
    ~ Behulpzaam
    ~ Eerlijk

    ~ Sluw
    ~ Koppig
    ~ Erg Sarcastisch
    ~ Licht arrogant
    ~ Eigenwijs

    Uiterlijk
    — Wenkbrauwen. • Bruin.
    — Oogkleur • Bruin
    — Lippen • roze &slank
    — Huidskleur • Lichtbruin
    — Kenmerken • Haar glimmende haar.
    — Kledingstijl • Normaal.
    — Favoriete kledingstuk • Jurk/Lange rok
    — Accessoires • Een maan ketting.
    — Tatoeages • Geen
    — Piercings • Geen.

    Geschiedenis

    Gave
    Ze is een shapeshifter, en gebruikt haar kracht soms om mensen mee te pesten. Zo is ze gewoon, ze is er al best goed in.

    Relaties
    Vrienden ~
    Relaties ~

    Extra




    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 11:33 ]


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Ik twijfel nog, maar zou ik voor de zekerheid een vrouwelijk koninklijk lid mogen reserveren?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een vrouwlijke begaafde ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Klein vraagje, mag ze andere gedaantes aankunnen nemen?
    (dieren-dingen-mensen?)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 16:51 ]


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Shireen schreef:
    (...)

    Thanks c: Ik ga even wat inspiratie opdoen. Wat voor rol kan ik maken bij de koninklijke familie? Koningin, dochter, of nog iets anders? c:
    Nog een paar kleine vraagjes :3

    Is het een koninkrijk gewoon in de echte wereld (heeft het bijvoorbeeld christelijke religie)? Is de tijd waarin het zich afspeelt te vergelijken met de middeleeuwen/renaissance/barok/victorian era?
    Ik heb waarschijnlijk wel nog meer vragen maar die ben ik nu even vergeten, hehe :'D


    Elke rol is beschikbaar bij de koninklijke familie. Er kunnen dus ook nichten en neven aan te pas komen. Het speelt zich inderdaad in deze wereld af en de begaafden kunnen dan dus ook als soort demonen worden gezien door de christelijke mensen. Het speelt zich af in het barok era.

    Ik zal even een praattopic zo aanmaken, zodat iedereen daar vagen in kan stellen


    "Rebellion's are build on hope"

    Mismagius schreef:
    Ik twijfel nog, maar zou ik voor de zekerheid een vrouwelijk koninklijk lid mogen reserveren?


    JoSnape schreef:

    Mag ik een vrouwlijke begaafde ;)


    Momenteel staat er een stop op de vrouwen, zodat het goed verdeeld blijft (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik wil wel de koning spelen. (:
    Eigenlijk wil ik ook wel een begaafde, maar ik zou liever een vrouw en een man willen spelen ipv twee mannen. Dus ik wacht nog even.


    Tijd voor koffie.

    Homerus schreef:
    Ik wil wel de koning spelen. (:
    Eigenlijk wil ik ook wel een begaafde, maar ik zou liever een vrouw en een man willen spelen ipv twee mannen. Dus ik wacht nog even.


    Je staat erbij (:


    "Rebellion's are build on hope"