• *organisatie

    Hallo creatieve breinen van het internet.

    In het verhaal dat ik wil gaan schrijven, komen er twee rebelse groepen te pas.
    Aangezien het een fanfiction is heeft een van die beide groepen al een naam : Ravagers. Een groot interstellaire criminaliteitssyndicaat die bestaat uit dieven, smokkelaars, criminelen, huurlingen en bounty hunters.

    De andere:
    Een georganiseerde groep die ontstaan is om voormalige slaven een plek te geven. Hierdoor bestaat de groep nog sterk uit vrouwen.
    Door de jaren heen zijn ook op de vlucht geslagen criminelen opgenomen in de groep. Hun doel is net zoals die van de Ravagers handelen in andermans goederen, maar ook het verzet tegen de regering.

    Nu is het zo dat het verhaal zich afspeelt in de ruimte (gebaseerd op Guardians of the galaxy.) En wil ik ook graag de tweede groep een passende naam geven.
    De ideeën die ik zelf had klinken niet dreigend genoeg om serieus genomen te worden. Kan een van jullie me helpen?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 14:40 ]

    Het eerste wat bij me opkomt zijn scavengers en raiders, haha. Zou je me een berichtje kunnen sturen als je aan het verhaal begint?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 13:50 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Sarai schreef:
    Het eerste wat bij me opkomt zijn scavengers en raiders, haha. Zou je me een berichtje kunnen sturen als je aan het verhaal begint?


    Tuurlijk!

    Dankje voor het helpen!

    Maar de scavengers lijkt al iets te veel op de andere naam en de Raiders doet me aan een Football team denken haha

    Gambino schreef:
    (...)

    Tuurlijk!

    Dankje voor het helpen!

    Maar de scavengers lijkt al iets te veel op de andere naam en de Raiders doet me aan een Football team denken haha


    Ooh ja, haha. Misschien kan je ook inspiratie vinden in bijvoorbeeld de naam van de oprichter, of de oorzaak dat ze zich hebben kunnen afscheuren van het slavenleven en samen een groep hebben gevormd (zoals bijvoorbeeld the Faceless Men in Game of Thrones.) Of gewoon een vrij algemene betekenis zoals The Syndicate ofzo, haha :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Sarai schreef:
    (...)

    Ooh ja, haha. Misschien kan je ook inspiratie vinden in bijvoorbeeld de naam van de oprichter, of de oorzaak dat ze zich hebben kunnen afscheuren van het slavenleven en samen een groep hebben gevormd (zoals bijvoorbeeld the Faceless Men in Game of Thrones.) Of gewoon een vrij algemene betekenis zoals The Syndicate ofzo, haha :')



    Ik heb nu een random naam gewoon uit het niets getrokken The Yvalence. Klinkt ook wel en beetje aliens, maar ben er nog niet helemaal over uit.

    Ik zal je zo een linkje van het verhaal sturen en daarna weer inactiveren, want als hij leeg blijft staan wordt hij na 2 weken verwijderd ;(

    Titel is aangepast!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Gambino schreef:
    (...)


    Ik heb nu een random naam gewoon uit het niets getrokken The Yvalence. Klinkt ook wel en beetje aliens, maar ben er nog niet helemaal over uit.

    Ik zal je zo een linkje van het verhaal sturen en daarna weer inactiveren, want als hij leeg blijft staan wordt hij na 2 weken verwijderd ;(


    Dat is een leuke naam!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind het een best stoere naam eigenlijk ^^ Yvalence (:


    It's never gonna happen, Guys.