• New York Police
    Welkom in New York, een mooie stad ergens in Amerika, waar elke dag wel een zaak die opgelost moet worden. De New York Police zoekt alles tot op de bodem uit. Zoals moordzaken, ontvoeringen en inbraken. Niets blijft ongemerkt in de politie wereld, maar wat als je dan naar huis gaat? Zou het dan normaal zijn? Wij gaan een kijkje nemen in het leven van de politieagenten en hun leven na het werk. Welkom in New York Police.
    Zaken
    De zaken kunnen gaan over inbraak, moord of bijvoorbeeld rellen. Je mag zelf ook na een agent zelf ook de moordzaak bedenken. De meeste bedenk ik of de spelers zelf.
    Moordenaars worden niet als echte rollen beschouwd.

    Agenten
    De agenten zijn wat je denkt, degene die de zaken oplossen. Zei werken vooral op het bureau of hebben bijvoorbeeld vrij. Je hebt verschillende soorten agenten op verschillende afdelingen, maar dit speelt zich af op 1 afdeling waarop alles gebeurd.

    Overig (Familieleden/vrienden/New York City Bewoners)
    Overig kan alles zijn, als het maar in New York is. Bijvoorbeeld: Familieleden van de agenten, vrienden die in New York wonen en de gewone New York bewoners. Die zijn vaak vrij uit of ze kunnen ondervraagt worden. Bijvoorbeeld kunnen ze slachtoffer worden van een zaak, maar bijvoorbeeld niet in moordzaken.

    Regels
    ~ minimaal 150 woorden.
    ~ Geen perfecte personages.
    ~ Schelden mag, niet te erg en niet te vaak.
    ~ Meerdere rollen mogen, als je ze maar niet vergeet.
    ~ Relaties bespreken NA dat ik je rol heb goedgekeurd.
    ~ Moordenaar zijn of een idee voor een zaak? Bespreek het met mij.
    ~ Ik maak alleen nieuwe topics aan.
    ~ Alleen je eigen rol bespelen.
    Rollen
    ~ Agenten
    Vrouwen:
    Gereserveerd NightFlowers
    Gereserveerd JoSnape
    Gereserveerd Westwick
    Gereserveerd Unstoppable_xx
    Gereserveerd Lisadragonrider

    Mannen:
    Gereserveerd Douceur
    Gereserveerd Maestane
    Gereserveerd Unstoppable_xx

    ~ Overig
    Vrouwen:
    Gereserveerd NightFlowers
    Gereserveerd JoSnape


    Mannen:
    Gereserveerd naestivate


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Mijn rol is af & ik zoek nog relaties voor Vic (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Mijn rol is af & ik zoek nog relaties voor Vic (:

    Ik heb Liam, hij is nog niet helemaal af maar de grote lijnen staatn er (:


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    (...)
    Ik heb Liam, hij is nog niet helemaal af maar de grote lijnen staatn er (:

    Liam is leuk! Ik denk dat het tussen hen goed zal klikken, ze werken ongeveer even lang bij de politie en zijn allebei op eigen wijze ambitieus wat betreft werk. Vic zal ook vooral zijn zorgzame kant en kritische blik tegenover het onrecht kunnen waarderen. Wat denk jij?


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Liam is leuk! Ik denk dat het tussen hen goed zal klikken, ze werken ongeveer even lang bij de politie en zijn allebei op eigen wijze ambitieus wat betreft werk. Vic zal ook vooral zijn zorgzame kant en kritische blik tegenover het onrecht kunnen waarderen. Wat denk jij?

    Is goed! Ik zal haar als ik thuis ben even goed lezen (:


    chaos makes the muse