• SPEELTOPIC


    take me back to the basics and the simple life

    Als een perso zich verveelt / iemand ffe niet weet waar die heen moet, feel free to bump into the little story Aurora & Gail & The not so secret door

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 21:11 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Als een perso zich verveelt / iemand ffe niet weet waar die heen moet, feel free to bump into the little story Aurora & Gail & The not so secret door


    Ze kunnen denk ik wel de brains van Gabi gebruiken? x'D #CharliesAngels


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yes, wat extra hersencapaciteit is wel welkom ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Yes, wat extra hersencapaciteit is wel welkom ^^


    maar goed dat ze net zoals Hemelien is in Harry Potter but siriusly guys... Gabi is boring dus de lesbies en Alex moeten haar wat losser maken :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gabi komt zometeen of morgen de lesbis stalken xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Gabi komt zometeen of morgen de lesbis stalken xd


    Je bedoelt Iza en Mae? Helemaal gezellig heur

    ik heb gepost met James!!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik post morgen met Vincent en/of Svetlana


    Bowties were never Cooler

    Duval schreef:
    (...)

    Je bedoelt Iza en Mae? Helemaal gezellig heur

    ik heb gepost met James!!


    Hahaha nee Floor Iza en Mae zijn al door Aaron geclaimd omdat hij de LGBTQ+ Koningin is :'D Gabi gaat Aurora en Gail stalken x'D #Gagteam


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga asap Aurora posten en Dimi better cheers Gus up, bc Svetla's words did hurt his icy soul


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Momenteel heb ik ffe geen zin om te schrijven, dus reactie duurt wss iets langer dan verwacht, maar zal vanzelf komen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hi ik zal vandaag proberen Aaron + Gabi te posten maar dan is de speeltopic vol. Als je nog tijd heb kan je een nieuwe regelen Leonie? c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Hi ik zal vandaag proberen Aaron + Gabi te posten maar dan is de speeltopic vol. Als je nog tijd heb kan je een nieuwe regelen Leonie? c:


    Oh shit serieus. Eh die kan ik vanmiddag ergens pas openen maar als je wilt mag je m via mijn acc openen? Dan stuur ik even mn wachtwoord door


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Oh shit serieus. Eh die kan ik vanmiddag ergens pas openen maar als je wilt mag je m via mijn acc openen? Dan stuur ik even mn wachtwoord door


    Ja stuur maar door dan zet ik ook meteen de codes in de topic goed want nu is het zo'n lange plak. Ik ga nu ri huis fietsen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Speeltopic 3

    Speeltopic drie is weer back met de old codes c: Er passen nog twee posts in de oude maar deze staat alvast klaar. Have fun ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Snel de oude vullen jongens ^^


    Aan niets denken is ook denken.