• Je loopt door een vreemde gang. Het is er donker en je hebt geen idee waar het einde is. Je zet een stap en nog één. Dan voel je plots een enorme druk, waarna je plots zonnestralen vanuit het uiterste van de gang ziet komen. Je rent erheen en opeens sta je buiten. De zon schijnt en de temperatuur is zomers. Je kijkt om je heen en ziet dan in de verte een huis. Een statig mooi, maar toch een beetje historisch huis.
    Dat huis is het weeshuis van mevrouw Peregrine. Er zijn daar bijzondere kinderen. Sommigen zijn zo licht dat ze kunnen zweven en anderen hebben niet één, maar twee schaduwen als ze in het water kijken. Jij hoort daar ook. Daar in dat huis met die bijzondere kinderen.


    Ik denk dat de meesten wel doorhadden dat dit een impressie was van de boeken van Ransom Riggs over de bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine of miss peregrine's home for peculiar children. Omdat ik een beetje een indruk wilde geven van waar het over ging, heb ik dit stukje geschreven, maar het is niet echt goed ofzo, dus daar wil ik liever niks over horen (heh).
    Het leek me leuk om hier een rpg over op te starten. Ik vind de boeken echt geweldig en ben nu rond bladzijde driehonderd van omhulde stad. Dit betekent dus wel dat ik het nog niet helemaal uitgelezen heb (duh).
    De rpg kan zich afspelen in mevrouw Peregrine's lus, maar het leek me eigenlijk leuker om gewoon een hele nieuwe lus te maken met onbekende personages.
    Ik vroeg me af of hier geïnteresseerden voor zijn en of jullie dan ook nog leuke ideeën hebben.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    YES


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    YES


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik vroeg me af wat die kinderen precies mankeren?

    Ik zag kinderen voor me als geesten, of een zombie kind hahaha. Maar dat zal wel mijn verbeelding zijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Ik vroeg me af wat die kinderen precies mankeren?

    Ik zag kinderen voor me als geesten, of een zombie kind hahaha. Maar dat zal wel mijn verbeelding zijn.


    Nou ja, ze zijn zeg maar bijzonder. De meesten hebben gewone ouders, maar hun leven in de "normale wereld" was erg lastig. Mensen vonden ze eng en/of vreemd en zo werden ze allemaal een soort van verstoten en uiteindelijk in de lus terecht. Ik zal bij de rpg een betere uitleg zetten, hehe.
    De kinderen kunnen allerlei bijzonderheden bezitten. Je kan telekinetisch zijn of onzichtbaar worden, maar ook twee monden hebben.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als die er komt zou ik zeker weten mee willen doen :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kan je ook gewoon een blind kind aanmaken haha?


    Aan niets denken is ook denken.

    Klinkt leuk. Welke krachten kunnen ze zoal hebben? c:
    Dan zal ik kijken of ik het echt iets vind ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caprice schreef:
    Kan je ook gewoon een blind kind aanmaken haha?


    Als je daar nog een bijzonderheid bij bedenkt wel.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    (...)

    Als je daar nog een bijzonderheid bij bedenkt wel.


    Ah ja dat doe ik dan wel.
    Lijkt me een leuk rpg, pm maar als je opent


    Aan niets denken is ook denken.

    Lijkt me een leuke RPG, maar ik ben me op het moment voor alles aan het afmelden hier op Quizlet. Jammer, anders had ik zeker meegedaan!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahh ik heb dat boek gelezen in de vakantie! Yes please.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 21:35 ]


    She loops the looping around my mind

    Rollentopic


    take me back to the basics and the simple life

    Lijkt me leuk, maar ik ken wel die boeken niet


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    Lijkt me leuk, maar ik ken wel die boeken niet


    Dat moet geen probleem zijn. We hebben het principe zo goed mogelijk uit proberen te leggen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman