• S a t a n ' s      A n g e l s      &      D e m o n s      —      R o l l e n t o p i c

    I n v u l l i j s t:
    — Naam:
    — Leeftijd:
    — Gave: (Dit kan overigens alles zijn, ook de Hellhounds tellen mee als "gave")
    — Innerlijk: (Hou hierbij rekening mee dat je aan de evil side staat en dus niet bepaald een lieverdje bent geweest.)
    — Uiterlijk:
    — Geschiedenis: (Wat is de reden waarom je in hel zit enzo en je verdere verleden)
    — Extra info:

    R o l l e n:      1 Man over!
    Meiden:
    Gekozen vrouw van Lucifer: (Dit wordt overigens zelf besloten door degene die Lucifer claimt.)
    — Lilith Cressida De Vil — Elektriciteit — 23 jr. — HarleyQuinnx
    — Ruby Jane Griffin — Vuur — 24 jr. — JudithSuzann
    — Dyon Valorian — Mensen controleren — 20 jr. — Submarines
    — Katherine "Kit" Roan Walker — Hellhounds controleren — 25 jr. — Sapphic
    — Eris Persephone Sephtis — Skin-walker — 19 jr. — Anthemis

    Jongens:
    — Lucifer: Gereserveerd voor Imogen
    — Gereserveerd voor Mismagius
    — Gereserveerd voor Assassin
    — Tyler Michael Blackburn — Duisternis — 27 jr. —HarleyQuinnx
    In de diepste dallen van deze wereld is een andere dimensie. Van heetste vuren en diepste putten gevuld met zielen die worden geteisterd door hun grootste angsten. Zielen die worden gemarteld tot in de eeuwigheid van hun bestaan. Daar in die dimensie zit maar een man op de troon, Lucifer. De koning der hel en de afgestoten rechterhand van God. Om hem te helpen met het innen van zielen, is er een kleine selectieve leger opgesteld van 5 Angels (vrouwen) en 5 Demonen (mannen). Deze 10 leden halen allemaal op hun eigen manier deze zielen naar de hel. De ene gebruikt zijn kracht en de ander maakt gebruik van de vreselijke wezens die er in hel te vinden zijn. Maar zo ook in hel zijn er natuurlijk hun spanningen tussen man en vrouw. Relaties komen hier niet vaak voor, dus als ze eenmaal beginnen, zal je eerst bij de baas op het matje moeten komen. Maar daarom is dit de hel en niet de hemel..


    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 22:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is the devil him self nog vrij?

    Imogen schreef:
    Is the devil him self nog vrij?


    Die is zeker nog vrij!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Anthemis schreef:
    Alleen het innerlijk moet ik nog uitwerken, dat komt ASAP!


    Take your time girl (:
    Ik heb liever dat het goed is dan afgeraffeld (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Die is zeker nog vrij!


    Mag ik hem dan? (A)
    En ik claim kit harington als ik de rol krijg natuurlijk gheghe

    Imogen schreef:
    Is the devil him self nog vrij?

    Je bent me net voor :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Imogen schreef:
    (...)

    Mag ik hem dan? (A)
    En ik claim kit harington als ik de rol krijg natuurlijk gheghe


    Hehe tuurlijk mag dat!
    Daarbij vertel ik je ook, dat je dan het recht heb om zelf een vrouw te kiezen ^-^
    Hoeft niet per se nu, maar dat je in ieder geval weet dat je die extra erbij krijgt :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Necessity schreef:
    (...)
    Je bent me net voor :')


    Uh ik heb nog wel een man over (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hehe tuurlijk mag dat!
    Daarbij vertel ik je ook, dat je dan het recht heb om zelf een vrouw te kiezen ^-^
    Hoeft niet per se nu, maar dat je in ieder geval weet dat je die extra erbij krijgt :D


    Ja hoe zit dat? Betekend dat die twee dan samen zijn of is het gedwongen? Of kan dat zelf bepaald worden?

    En met gave heeft Lucifer er ook een of?

    Imogen schreef:
    (...)

    Ja hoe zit dat? Betekend dat die twee dan samen zijn of is het gedwongen? Of kan dat zelf bepaald worden?

    En met gave heeft Lucifer er ook een of?


    Dat betekend idd dat die twee samen zijn. Het is ongedwongen. Zij is de Angel die wat dichter bij Lucifer staat en dus ook wat meer mag.
    Het kan ook zijn dat jullie zelf beslissen of het gedwongen of ongedwongen was. Dat is geheel aan wat jullie willen.

    Tuurlijk heeft Lucifer een gave (: Tenminste als je dat wilt.
    Het is echt aan jou hou jij Lucifer neer zet (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oke dan weet ik dat

    Dan vind ik Puppet master wel een leuke gave voor meneer, ik ga vanavond of morgen met hem aan de slag.

    T y l e r      M i c h a e l      B l a c k b u r n .


    — Uiterlijk:

    Tyler heeft zwart haar en donkerbruine ogen van zichzelf. Hij heeft een lichte olijfkleurige huid met hier en daar een moedervlek. Tyler heeft borstelige wenkbrauwen, bijna net zo wild als zijn haar. Hij is 1,87 lang en heeft een gespierd postuur. Hij heeft vooral brede schouders en een gespierd borstkas. Tyler houdt van de nonchalante look en heeft daarom dus ook een baardje en een snorretje laten staan.

    Zijn kleding is net zo nonchalant als de rest. Hij heeft een beetje de bad guy kleding style met veel zwarte broeken en leren jacks. Zijn kast hangt er dan ook vol mee. Hier en daar zijn er nog rode shirts of grijze shirts te vinden. In zijn kast vindt je ook veel sneakers. Hij loopt die dingen helemaal kapot, maar koopt daarna gewoon weer nieuwe.

    — Geschiedenis:

    Tyler Is opgegroeid in een slecht gezin. Als baby werd er niet naar hem omgekeken en werd hij dus weggehaald uit huis. Hij heeft jaren in een tehuis voor weeskinderen gezeten en werd daar ook vaak mishandeld als hij zijn werk niet goed had gedaan. Daardoor had hij veel moeite met zichzelf en was hij vaak opzoek naar wie hij echt was. Door zijn ongelukkige verleden ging hij veel stelen en raakte hij in de drugsindustrie. Hij was er meer voor de mensen die hun schuld niet betaalde aan zijn baas, dus moest hij ze "uit de weg ruimen".

    Hij was er zo slecht aan toe door alles wat hij heeft moeten doen, dat hij uiteindelijk zichzelf had opgehangen in zijn huis. Hij werd pas dagen later gevonden toen mensen ontdekten dat de rekeningen niet werden betaald. Zijn baas en andere mannen werden opgepakt door Tyler zijn telefoon en het verdere bewijs dat in zijn huis was gevonden.

    — Extra info:

    Tyler heeft een grote zwak voor vrouw met curves. Hij kan het niet laten om ze even te bewonderen. Gemerkt of onopgemerkt
    Hij heeft jammer genoeg een verslaving voor sigaretten. Het boeit hem niet veel, "want je moet toch ergens aan dood gaan", zegt hij dan.
    — Naam:

    Tyler: Oud Frans voor tegel maker
    Michael: Hebreeuws voor "wie is als God?"
    Blackburn: Achternaam uit het Oud Schots. Het betekend donker gekleurde stroom

    — Leeftijd:

    Tyler was 27 toen hij overleed.

    — Gave:

    Tyler heeft de kracht om schaduw te besturen en mensen dus compleet te verblinden met schaduw.

    — Innerlijk:

    Tyler is een erg eigenwijs en speels. Hij houdt ervan om meiden te plagen. Hij kan erg flirterig zijn, maar zal nooit wat bij je doen zonder het te menen. Hij maakt zich vaak zorgen over andere mensen en cijfert zichzelf daardoor meestal weg. Tyler kan zich goed in andere plaatsen ondanks zijn speelse gedrag. Toch heeft Tyler heeft een enorme ijdele kant en zorgt hij ervoor dat zijn haar en kleding perfect zitten.

    Hij heeft een enorme perfectionisme en dat kan echt over alles gaan, maar komt vooral in dingen in zijn kamer die recht moeten liggen. Toch heeft Tyler snel last van schuldgevoel. Als hij ontdekt dat ze verdrietig zijn door zijn toedoen, zou hij dat zichzelf nooit vergeven en het meenemen voor de rest van zijn leven. Tyler heeft veel ambitie en zet zich enorm in voor zijn job als Demon. Hij kan erg gepassioneerd zijn als het gaat om liefde. Af en toe kan hij iets te hard van stapel lopen.




    " Stop it or you will have to live with the consequences. "

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 22:20 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Imogen schreef:
    Oke dan weet ik dat

    Dan vind ik Puppet master wel een leuke gave voor meneer, ik ga vanavond of morgen met hem aan de slag.


    Oh damn dat is idd echt een gave!!
    Ik ben benieuwd!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Uh ik heb nog wel een man over (:


    Hoe verleidelijk het ook klinkt, misschien moet ik het toch maar niet doen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Hoe verleidelijk het ook klinkt, misschien moet ik het toch maar niet doen (:


    Aww jammer! (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    — Naam: Lucifer
    — Leeftijd: onbekend
    — Gave: Puppet master
    — Innerlijk:
    Dominant
    Agressief
    Sadistisch
    Koppig
    Arrogant
    Liefdevol
    Zelfverzekerd
    Zorgzaam Beschermend
    — Uiterlijk:
    — Geschiedenis:
    — Extra info:


    "My wings are broken, my halo's bent, and my horns are showing. Yea... It's going to be one of those days."


    "The devil is and always has been a gentleman."

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 10:41 ]