• [face=times]


    Het is een bitterkoude nacht in 1800.
    5 gedaantes gehuld in zwarte mantels komen aan in het Britse eilandje Lovestock. Het eilandje is even groot als Nederland, alleen wonen er geen mensen, omdat er veel geruchten zijn dat het er spookt. De gedaantes komen aan op een open plek, waar een grote rivier naast ligt. Twee trekken rijkversierde straffen tevoorschijn.
    Één veranderd in een wolf. Een ander ontbloot vlijmscherpe hoektanden. Uit het water klinkt iets. Een meermin komt bovenwater en maakt een waterbol. En de laatste doet de mantel uit, waardoor er prachtige vleugels uitkomen.
    Ze houden elkaars handen vast terwijl ze in een kring in kleermakerszit op de zachte grond neerstrijken. De meermin zit in de rivier, ook twee gedaantes pakken haar hand vast. Opeens is er een fel, wit licht.
    Even later staat er een kasteel op de lege plek. De gedaantes, ook de zeemeermin die toen ze droog was een mens werd, gaan naar binnen, niet wetend dat 216 jaar later dit een school zou zijn vol opstandige tieners.


    200 jaar later was het kasteel al een school, maar alleen voor heksen, tovenaars, elven(met vleugels), zeemeerminnen, vampiers, en weerwolven. De school heet Magicae, wat magie betekent in het latijn. Helaas moest de school in 2010 sluiten. Maar in 2016 komt hij er weer, alleen is het dit keer een beetje anders. Het is namelijk voor "moeilijke" tieners. Dus bijvoorbeeld die leerproblemen hebben, of die nogal brutaal zijn.


    Rassen:

    •Vampiers•
    Vampiers zijn wezens die je niet snel boos moet maken. Ze kunnen je met één simpele beet vermoorden.
    + Ze zijn snel en machtig.
    - Ze kunnen niet heel goed tegen zonlicht, en kruisen verzwakt ze.

    •Elfen•
    Dit zijn eigenaardige wezens. Ze hebben meestal een goede band met dieren.
    + Ze hebben een element: vuur, water, lucht of natuur. Ook hebben ze vleugels dus kunnen ze vliegen.
    - Ze kunnen niet tegen ijzer.

    •Heksen en tovenaars•
    Als er een wezen magisch is, is het dit wezen wel. Een ongelofelijk machtig, mysterieus wezen.
    + Ze kunnen toveren.
    - Ze moeten jaren trainen voor ze magie onder de knie hebben. Bovendien, kunnen ze niet zomaar toveren. Het duurt minstens tien seconden voordat de heks/tovenaar het kan uitvoeren, dus toveren kunnen ze niet snel.

    •Zeemeerminnen•
    Zeemeerminnen zijn prachtige wezens, met een prachtige stem. Prachtig... Of dodelijk?
    + Zeeemerminnen worden als ze nat worden een zeemeermin, als ze droog zijn zijn ze gewoon een mens. En ze hebben prachtige zangstemmen.
    - Zeemeerminnen hebben alleen in het water hun stem als wapen.

    •Weerwolven•
    en dan, last but not least, de weerwolf. Eigenaardige wezens met eigenaardige zintuigen.
    + Worden wolven met volle maan, en hebben veel betere zintuigen.
    - Kunnen niet tegen zilver.

    Uniformen:

    Vrouwen:


    Mannen:



    X. Schoenen naar keuze
    X. In het weekend en op woensdag hoeft het niet gedragen te worden.


    Regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Schelden mag, maar niet te veel en te erg.
    X. Overleg met elkaar over relaties.
    X. Blijf actief. Het maakt niet uit als je twee/drie dagen niet reageert, maar je kan niet een week wegblijven. Meld je dan af, of vraag desnoods of iemand het even voor je wilt doen.


    Welkom bij Magicae, het schooljaar kan beginnen![/face]


    Never grow up, it's a trap.

    Mt


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    MT


    Little do you know

    Quinn staat alvast open voor relaties.


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Mt, Serafina staat ook open voor relaties, ik denk trouwens dat ik het bij mijn zeemeeemin laat.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."