• Slaaphal één [Noord]: Huisvestigd patiënten met eetziektes (zoals pica en boulimia)
    Slaaphal twee [West]: Huisvestigd patiënten met hevige mentale ziektes (zoals hullicinaties)
    Slaaphal drie [Zuid]: Huisvestigd patiënten met seksuele ziektes (zoals voyeurisme)
    Slaaphal vier [West]: Huisvestigd patiënten met angststoornissen en fobieën

    Regels van het Asylum:
    - ­Alle patiënten worden om 7:00 wakker gemaakt en dienen om 22:00 weer in bed te liggen. [Voor zusters 6:00-­23:00]
    ­- Geweld wordt niet getolereerd.
    ­- Romantische en seksuele relaties zijn niet toegestaan.
    ­- Slaapplekken worden op achternaam ingedeeld en moeten nageleefd worden.
    - Het ontbijt is voor de patiënten om 8:00, voor deze tijd kunnen ze zich klaarmaken. [Voor zusters 7:30]
    ­- Elke patiënt is verplicht om zondag naar de kerkservice te gaan.
    - Bij overtreding van de basisregels dient de patiënt gestraft te worden.


    De rollen:
    Mannen:
    Staff (Dokters):
    • Ezra Giles Hamilton • Directeur • Assassin.
    Patiënten:
    AlexBertie
    Frackles • Schizofrenie • Hal 2
    Slave • Todd's syndroom • Hal 2
    • Dwain Schuyler • Trikru • DID • Hal 2
    PeterMaximoff • Cotard's syndroom •

    Vrouwen:
    Staff (Nonnen, zusters):
    Patiënten:
    • Celeste Lea Cooper • Sapphic • DID • Hal 2
    Rhee • Autophagia • Hal 2
    Slave • Hal 3
    • Marilyn George • Valor • ASPS • Hal 2
    • Molly Rogers • Assassin • Anorexia Nervosa • Hal 1
    Westwick • GAS • Hal 4

    Faceclaims bezet:
    Amanda Steele.
    Kaya Scodelario.
    Luke Pasqualino.
    Osric Chau.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 0:13 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Een aantal. Had jij al iets in gedachten?


    Nee, nog niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, nog niet.


    Ik weet niet hoe Ezra tegenover het leger staat, of tegenover homoseksuelen[als hij het al te weten komt]


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe Ezra tegenover het leger staat, of tegenover homoseksuelen[als hij het al te weten komt]


    Ezra vind het leger een eerzaam beroept en heeft veel respect voor de mannen die hun land verdedigen. Homoseksualiteit is een ander verhaal, dat ziet hij eerder als een ziekte die ook in het asylum thuishoort. Ik zit echter te twijfelen, want de vorige keer dat ik deze rol maakte, zat Ezra zelf in de kast (wel als biseksuele man) en had hij een geheime relatie met een man, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ezra vind het leger een eerzaam beroept en heeft veel respect voor de mannen die hun land verdedigen. Homoseksualiteit is een ander verhaal, dat ziet hij eerder als een ziekte die ook in het asylum thuishoort. Ik zit echter te twijfelen, want de vorige keer dat ik deze rol maakte, zat Ezra zelf in de kast (wel als biseksuele man) en had hij een geheime relatie met een man, haha.


    Misschien kan Ezra proberen om te zien of hij Evan's ziekte kan afremmen/omdraaien, door hem aan zijn eerzame baan te herrinderen? Praten over hoe het was en waar hij naartoe terug verlangt?
    Ghehehe, Ik hoor het wel. Evan zit zoizo dieper in de kast, dan de andere kant van Narnia, dus daar gaat weinig verandering in komen waarschijnlijk.


    Bowties were never Cooler

    Sowieso c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Misschien kan Ezra proberen om te zien of hij Evan's ziekte kan afremmen/omdraaien, door hem aan zijn eerzame baan te herrinderen? Praten over hoe het was en waar hij naartoe terug verlangt?
    Ghehehe, Ik hoor het wel. Evan zit zoizo dieper in de kast, dan de andere kant van Narnia, dus daar gaat weinig verandering in komen waarschijnlijk.


    Jaa, dat is wel een goede!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaa, dat is wel een goede!


    Evan zal hem vast veel te vertellen hebben, maar ik weet niet hoe goed het zal uitpakken


    Bowties were never Cooler

    Als iemand al relatie-ideeën heeft met Fern hoor ik die graag. Ik ben enkel nog niet zeker of ik haar hoofdzuster of gewone zuster wil maken.


    kindness is never a burden.

    Allura schreef:
    Als iemand al relatie-ideeën heeft met Fern hoor ik die graag. Ik ben enkel nog niet zeker of ik haar hoofdzuster of gewone zuster wil maken.


    Misschien een idee als de dokter en de zuster een stiekeme relatie hebben? Ze werken veel met elkaar op en misschien dat hij dan niet meer zo grumpy is. (:


    'Darling, just hold on'

    Frackles schreef:
    (...)

    Misschien een idee als de dokter en de zuster een stiekeme relatie hebben? Ze werken veel met elkaar op en misschien dat hij dan niet meer zo grumpy is. (:


    Hij is getrouwd, right? Dat zou ze sowieso niet doen dan (: Ze groeide (kind of) op in een klooster, waar overspel obvs niet getolereerd wordt, dus zal ze ook niet iemand helpen overspel te plegen.


    kindness is never a burden.

    Oké, nieuw plan. Iemand die iets met de dokter wil?


    'Darling, just hold on'

    Ik heb Marilyn nog voor wie wil?


    El Diablo.

    Valor schreef:
    Ik heb Marilyn nog voor wie wil?


    Een ding met de dokter?


    'Darling, just hold on'

    Frackles schreef:
    (...)

    Een ding met de dokter?


    Sure, heb jij toevallig een idee?


    El Diablo.

    Valor schreef:
    (...)

    Sure, heb jij toevallig een idee?


    Uhm, dan word het wel heel cliché-achtig, maar ik heb op dit moment niet echt betere ideeën.
    Aangezien hij haar dokter is, ziet hij haar best vaak, hij vind het een knap meisje, zij weet dat heel goed en daarom begint ze iets met hem?
    Idk, als je iets beters weet, dat hoor ik het graag, haha.


    'Darling, just hold on'