• - Geen idee of dit het goeie subforum is -




    Jullie eerste reactie zal vast zijn: Myers Briggs-test? What the fuck is dat nu weer? Nou, ik ben geen expert, maar ik zal het even kort uitleggen. Zoals in vele testen hier op het internet heb je een kans je persoonlijkheid te ontdekken, sommige zijn wat meer accuraat dan anderen. De Myers Briggs-test haalt jouw persoonlijkheid naar boven door het gebruik van een paar letters, zoals je hierboven in het plaatje ziet. Deze letters plaatsen je in een bepaalde groep, en elke groep heeft weer een naam, zoals bijvoorbeeld 'De Advocate', dat ben ik.
    De letters betekenen als volgt:

    • Introversion (I) or Extraversion (E)
    • Intuition [N] or Sensing (S)
    • Thinking (T) or Feeling (F)
    • Judging (J) or Perceiving (P)

    Nu had meneer Briggs Myers er een hele theory achter, maar dat is te veel om hier uit te leggen en zo'n groot expert ben ik helaas niet -al vind ik het wel interessant. Wat ik wel weet is dat er vijf persoonlijkheidsaspecten zijn, waarmee -wanneer deze worden gecombineerd- er een persoonlijkheidstype uit naar voren komt. Deze vijf zijn: Mind, Energy, Nature, Tactics and Identity.

    • Mind: Laat zien hoe we met mensen omgaan
    • Energy: Hoe we de wereld zien en hoe we informatie verwerken
    • Nature: Hoe we beslissingen maken en omgaan met emoties
    • Tactics: Hoe we werk aanpakken, plannen en keuzes maken
    • Identity: Dit laat zien hoe zelfverzekerd we zijn in onze acties en keuzes

    De hele theory kun je hier lezen: klik

    Afin, er zijn dus een hele boel verschillende personality types, namelijk 16 verschillen. Hieronder een lijstje:
    De Analysts:
    • Architect (INTJ)
    • Logician (INTP)
    • Commander (ENTJ)
    • Debater (ENTP)
    De Diplomats
    • Advocate (INFJ)
    • Mediator (INFP)
    • Protagonist (ENFJ)
    • Campaigner (ENFP)
    De Sentinels
    • Logistician (ISTJ)
    • Defender (ISFJ)
    • Executive (ESTJ)
    • Consul (ESFJ)
    De Explorers
    • Virtuoso (ISTP)
    • Adventurer (ISFP)
    • Entrepreneur (ESTP)
    • Entertainer (ESFP)

    Hierover meer informatie: klik

    Ik vond het zelf een erg leuke test om te maken. Zeker om er daarna achter te komen dat deze mensen jou door en door kennen, zonder dat ze je zelfs ook maar ooit een keer hebben ontmoet. Echt wonderbaarlijk! En je krijgt ook een boel te leren over je vriendschappen, romances en je sterke en zwakke punten (erg handig voor het opstellen van een cv) ^^

    Hier is de link

    (Je kan je resultaten naar jezelf mailen)

    Tot welke groep behoor jij?

    16.7% (7 stemmen)
     
    Analysts

    73.8% (31 stemmen)
     
    Diplomats

    4.8% (2 stemmen)
     
    Sentinels

    4.8% (2 stemmen)
     
    Explorers


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga deze later eens doen als ik wakkerder ben (:

    Was hier niet ooit al een topic van? Ik zweer dat ik dit van Q ken maar met de zoekfunctie vind ik alleen dit topic.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 1:00 ]

    Oh, ik vind dit zo interessant! Ik heb laatst nog een hele hoop van mijn OC's geprobeerd in te delen, haha. Ik was ooit INTJ, maar de vorige keer dat ik de test heb gedaan was ik INFJ, en ik denk dat dat tegenwoordig nog steeds zo zal zijn. Ik zal hem morgen nog eens doen, als ik tijd heb. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had de test een tijdje geleden al gedaan en ik ben ENFJ, The Protagonist. Ik kan mezelf er ook goed in vinden!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Your personality type is:
    Logician (INTP-t)

    Klopt helemaal, haha!


    I'm A Slave 4 U

    • Executive (ESTJ) (:


    El Diablo.

    Ik heb hem een tijdje geleden gedaan en ik ben een ENFP. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Interessante test! Ik ben blijkbaar een Mediator, behorend tot de Diplomats.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuke test! ^^
    Ik ben ook een Mediator.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oh even MT. Ga hem vanmiddag invullen c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    INFP. Ik heb deze test al eens eerder gedaan... al weet ik helaas niet meer wat ik toen had.

    Nog altijd INTJ. Deze test had ik wel nog nooit gedaan, maar ik ben blij dat daar ook INTJ uit komt en het weer eens bevestigd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Deed deze test laatst nog en ben in een jaar van INFP naar ENFP gegaan.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT, dit ga ik doen zodra ik tijd heb^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben een INTJ, had nog nooit zoiets gedaan :')


    Stenenlikker

    Wanneer ik zo'n test doe, kom ik over het algemeen INTJ & INTP uit. Dus ergens daartussen. Bij deze test kwam ik een beetje overal uit, als ik hem opnieuw deed, behalve bij dingen die effectief kloppen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 11:39 ]


    Ex astris, sciencia