• - Geen idee of dit het goeie subforum is -




    Jullie eerste reactie zal vast zijn: Myers Briggs-test? What the fuck is dat nu weer? Nou, ik ben geen expert, maar ik zal het even kort uitleggen. Zoals in vele testen hier op het internet heb je een kans je persoonlijkheid te ontdekken, sommige zijn wat meer accuraat dan anderen. De Myers Briggs-test haalt jouw persoonlijkheid naar boven door het gebruik van een paar letters, zoals je hierboven in het plaatje ziet. Deze letters plaatsen je in een bepaalde groep, en elke groep heeft weer een naam, zoals bijvoorbeeld 'De Advocate', dat ben ik.
    De letters betekenen als volgt:

    • Introversion (I) or Extraversion (E)
    • Intuition [N] or Sensing (S)
    • Thinking (T) or Feeling (F)
    • Judging (J) or Perceiving (P)

    Nu had meneer Briggs Myers er een hele theory achter, maar dat is te veel om hier uit te leggen en zo'n groot expert ben ik helaas niet -al vind ik het wel interessant. Wat ik wel weet is dat er vijf persoonlijkheidsaspecten zijn, waarmee -wanneer deze worden gecombineerd- er een persoonlijkheidstype uit naar voren komt. Deze vijf zijn: Mind, Energy, Nature, Tactics and Identity.

    • Mind: Laat zien hoe we met mensen omgaan
    • Energy: Hoe we de wereld zien en hoe we informatie verwerken
    • Nature: Hoe we beslissingen maken en omgaan met emoties
    • Tactics: Hoe we werk aanpakken, plannen en keuzes maken
    • Identity: Dit laat zien hoe zelfverzekerd we zijn in onze acties en keuzes

    De hele theory kun je hier lezen: klik

    Afin, er zijn dus een hele boel verschillende personality types, namelijk 16 verschillen. Hieronder een lijstje:
    De Analysts:
    • Architect (INTJ)
    • Logician (INTP)
    • Commander (ENTJ)
    • Debater (ENTP)
    De Diplomats
    • Advocate (INFJ)
    • Mediator (INFP)
    • Protagonist (ENFJ)
    • Campaigner (ENFP)
    De Sentinels
    • Logistician (ISTJ)
    • Defender (ISFJ)
    • Executive (ESTJ)
    • Consul (ESFJ)
    De Explorers
    • Virtuoso (ISTP)
    • Adventurer (ISFP)
    • Entrepreneur (ESTP)
    • Entertainer (ESFP)

    Hierover meer informatie: klik

    Ik vond het zelf een erg leuke test om te maken. Zeker om er daarna achter te komen dat deze mensen jou door en door kennen, zonder dat ze je zelfs ook maar ooit een keer hebben ontmoet. Echt wonderbaarlijk! En je krijgt ook een boel te leren over je vriendschappen, romances en je sterke en zwakke punten (erg handig voor het opstellen van een cv) ^^

    Hier is de link

    (Je kan je resultaten naar jezelf mailen)

    Tot welke groep behoor jij?

    16.7% (7 stemmen)
     
    Analysts

    73.8% (31 stemmen)
     
    Diplomats

    4.8% (2 stemmen)
     
    Sentinels

    4.8% (2 stemmen)
     
    Explorers


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nerwen schreef:
    Wie heeft er ook the architect? Er komen nogal veel mediators voorbij. (krul)


    Ik ben een architect, ofwel mastermind zoals ze dat op een andere site noemen, haha. Maar ik heb er meerdere gezien, wel grappig, aangezien ze zeggen dat we maar een klein deel van de (vrouwelijke) bevolking zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)
    Ik ben een architect, ofwel mastermind zoals ze dat op een andere site noemen, haha. Maar ik heb er meerdere gezien, wel grappig, aangezien ze zeggen dat we maar een klein deel van de (vrouwelijke) bevolking zijn.

    Dat vond ik ook grappig. Ik kan mezelf niet echt zo zien, maar ik moest wel lachen om deze uitkomst.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Dat vond ik ook grappig. Ik kan mezelf niet echt zo zien, maar ik moest wel lachen om deze uitkomst.


    Ja, inderdaad, ik ook, maar toch klopte vrijwel alles in die omschrijving. Echt grappig. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toen ik hem voor het eerst deed kwam ik bij INTJ uit. Nu net kom ik op ESFJ uit. Al vind ik INTJ iets passender. Architect dus. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 15:51 ]


    The truth is out there.

    Vaak krijg ik van testen: INFP (-t), maar nadat ik meer over heb gelezen blijk ik Ambivert te zijn, dus ANFP(-t). En dat is het gat van de Myers Briggs-test, ze houden geen rekening met Ambiverts..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    De eerste keer dat ik die test deed heb ik alles ook naar een vriendin gestuurd en die ging over elke zin even zeggen dat het helemaal klopte. Ik vond het echt heel grappig! Maar je ontdekt ook dingen waarvan ik niet wist dat ik dat had, en dan dacht ik erover na, en dan klopte dat ineens ook XD TOch wel griezelig


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 16:05 ]


    26 - 02 - '16

    Het is wel lachen dat mijn vriend totaal het tegenovergestelde is van mij: ESTP-A


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Het is wel lachen dat mijn vriend totaal het tegenovergestelde is van mij: ESTP-A


    Grappig, had ik niet verwacht.. Een Intj met een Estp..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Grappig, had ik niet verwacht.. Een Intj met een Estp..


    We vullen elkaar goed aan en het klikt ook gewoon heel goed (:


    26 - 02 - '16



    Extraverted 40% - Introverted 60%
    Intuitive 65% - Observant 35%
    Thinking 24% - Feeling 76%
    Judging 13% - Prospecting 87%
    Assertive 18% - Turbelent 82 %

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 17:04 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Erlebnis schreef:
    Het is wel lachen dat mijn vriend totaal het tegenovergestelde is van mij: ESTP-A

    Opposites attract.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ENFJ-T :').


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    MT voor later. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vikings schreef:
    Ik ben een mediator :Y)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury