• Binnenkort ga ik met mijn ouders naar Parijs. Eigenlijk wil ik dus wel weten of een van jullie nog aanraders heeft. Ik twijfel over het Louvre, aangezien we een weekendje gaan en een dag besteden aan een museum lijkt me dan zonde, maar dan kan ik wel de Mona Lisa in het echt zien. Ik heb de Mona Lisa vaak op plaatjes/foto's gezien en ik weet dat het schilderij in het echt een stuk kleiner is, maar het is wel gemaakt door Leonardo Da Vinci.

    De Eiffeltoren gaan we waarschijnlijk niet doen, aangezien het niet echt goedkoop is en ik wel last heb van hoogtevrees.

    Eigenlijk wil ik toch wel iets leuks kopen daar, want afgelopen vakantie (in Madeira) heb ik geen souvenir gekocht en nu we naar Parijs gaan, wil ik eigenlijk daar wel iets kopen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 16:31 ]


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Iemand anders raadde die ook al aan. Ik moet denk ik een lijstje gaan maken met plekken om te bezoeken. Hopelijk zijn twee dagen genoeg. Van de Champs-Elysée heb ik wel gehoord, ik denk dat ik het kan uitspreken, alleen niet of ik het zo uitspreek als de Fransen. Als ik le pont d'amour op zoek, krijg ik Pont des Arts als resultaat. De Arc de Triomphe ken ik ook van horen zeggen.

    Dankjewel en dat gaat wel lukken, denk ik.


    Oh, ik bedoelde inderdaad Pont des Arts. Ik dacht dat het Pont d'Amour heette, maar klaarblijkelijk niet, haha. Arc de Triomphe is een triomfboog die voor Napoleon gebouwd is voor zijn overwinning bij Austerlitz. En Champs-Elysées spreek je zo uit. ^^

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 23:03 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SPECS schreef:
    (...)

    Daar heb ik gelukkig nooit last van.:3 Alleen zodra ik van tien meter hoogte aan een touw omlaag moet springen ofzo, dan word ik wel lijp.x'D

    Oh joh, als je op vakantie bent dan mag dat!:Y) Zovaak heb je de kans niet om dat te eten.c: En ze zien er lekker uit....maar ze zijn ook lekker!;D

    Ooh kijk als dat zo is dan weten je ouders vast ook wel leuke plekjes.c:


    Dat is mooi. Het kan best lastig zijn soms. Ik denk dat de meeste mensen daar wel moeite mee zouden hebben, hoewel sommige mensen doen het voor hun lol.

    Het water liep me nu in de mond, laat staan als ik daar ben en het echt kan zien. Ik hoop niet dat ik ga kwijlen.

    Ik hoop het wel, even vragen aan ze.


    Physics is awesome

    Augurey schreef:
    (...)

    Oh, ik bedoelde inderdaad Pont des Arts. Ik dacht dat het Pont d'Amour heette, maar klaarblijkelijk niet, haha. Arc de Triomphe is een triomfboog die voor Napoleon gebouwd is voor zijn overwinning bij Austerlitz. En Champs-Elysées spreek je zo uit. ^^


    Waarschijnlijk doordat daar al die slotjes hingen als bewijs van liefde. Ik wist dat het een monument was, alleen niet dat het voor Napoleon was gebouwd.


    Physics is awesome