• Sinds een paar dagen toonde mijn Iphone kuren, waarbij het beeld opeens op blauw ging, daarna zwart en daarna weer het opstartscherm. Dit bleef dan een tijdje herhalen.
    Nu dacht ik dat het verholpen zou zijn als ik de nieuwe update ging downloaden maar helaas doet ie het nog steeds.
    Vandaag had mijn telefoon dat niet gedaan tot zo'n ongeveer een half uur geleden. Toen bleef die dat doen en als die weer opnieuw opgestart was en ik dus gewoon kon inloggen, liep ie vast en ging het hele proces weer opnieuw.
    Nu probeerde ik m uit te zetten, nu doet ie het dus helemaal niet meer...
    Heeft iemand tips om hem weer aan de praat te krijgen?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Misschien de home knop, aan knop en een geluid knop tegelijkertijd even ingedrukt houden


    How far is far

    In oplader stoppen en anders laten maken haha dan is die gewoon echt stuk, zitten er ook barsten in je scherm of gewoon zomaar?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naar mijn weten is dit zomaar gebeurd. Ik heb hem niet laten vallen rond de tijd dat ie dit ging doen en zeker geen waterschade.

    Ik ben al naar de winkel geweest en die zei al dat ik het op moest sturen maar nu doet ie het dus helemaal niet meer en ik dacht dat jullie misschien een idee hadden wat ik nu kan doen totdat ik m op kan sturen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Jaa wat Alexbertie zei je homeknop en aanknop tegelijk indrukken of aan de oplader leggen aan je laptop - want heb zelf soms ook weleens gehad dat het scherm stuk is maar mijn telefoon doet het nog. En anders ja misschien vanavond nog eens proberen en opsturen inderdaad.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Anders gewoon naar een Apple store gaan, en daar naar de genius bar


    How far is far