• Hoi!

    Ik loop al een paar jaar hard, maar ik wil graag een halve marathon lopen in het voorjaar. Zelf kom ik uit Twente, maar bijvoorbeeld die in Enschede gaat twee keer over hetzelfde parcours en dat vind ik niet zoveel aan.. Dus bij deze vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met halve marathons (waar dan ook in Nederland) en of jullie die aanraden of niet.
    en we kunnen hier ook een algemeen hardlooptopic van maken want die heb ik hier ook nog net gezien

    Alvast bedankt :)

    Ik ga misschien binnenkort een Harry Potter marathon doen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb zoveel respect voor mensen zoals jullie die een marathon kunnen lopen!
    Zelf raak ik al uitgeput als ik op school de trap op moet XD


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    9 oktober in Eindhoven. Elk jaar een andere leuke route door de gehele stad. Ik weet niet of de routes al bekent zijn maar dat zou je even op moeten zoeken.

    Succes met lopen! Ik heb er twee jaar uitgelegen vanwege blessures en ben het nu weer langzaam aan het opbouwen. Ik ga Zaterdag weer mijn eerste 5 Km rennen bij Meerhoven24 wat ook een heel erg leuk hardloop evenement is voor het goede doel! (met onderandere een 24-uurs run maar dat is nog echt te ver gegrepen voor mij xD )


    The world is a book and I will read it

    Eudoxia schreef:
    Ik heb zoveel respect voor mensen zoals jullie die een marathon kunnen lopen!
    Zelf raak ik al uitgeput als ik op school de trap op moet XD

    Same :')
    In ieder geval heel erg veel succes met de halve marathon (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.