• Hooi iedereen

    Twee studenten hebben een filmpje gemaakt dat ik met jullie wil delen. Gezien het viral is, zullen er waarschijnlijk al mensen het gezien hebben, aan degene die het niet gezien hebben, ik ga geen beschrijving posten, het filmpje spreekt echt voor zich.(:



    Ik vind het echt veel te schattig, daarnaast is het ook een filmpje dat het onderwerp heel makkelijk en aanvaardbaar brengt zonder stereotypes ofzo.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit is echt te schattig voor woorden (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik had hem al gezien, hij is echt schattig! Zag er laatst fanart van, alleen waren de personen anders want de kunstenaar had er Sterek van gemaakt.


    Physics is awesome

    Wauw! Dit is echt geweldig! (:

    prachtig mooi !!! (H)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik kende het filmpje al maar erg mooi en goed filmpje inderdaad!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik zou kunnen zweren dat hier een tijd geleden ook een topic over was, want ik herinner me reacties, maar ik kan het nu nergens meer vinden. Misschien heb ik het gedroomd. (krul)

    Maar yesss, het blijft prachtig en ik ben diep onder de indruk van de mensen die dit hebben gemaakt. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat cute! Echt leuk!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja ik had hem al gezien, blijft een leuk filmpje!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Eon schreef:
    Dit is echt te schattig voor woorden (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schattig!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Herfst schreef:
    Ik kende het filmpje al maar erg mooi en goed filmpje inderdaad!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef