• Hoihoi,
    Ik lag dus net in bed en hoorde voor de zoveelste keer wat lopen in de dakgoot... maar dit keer had ik ivm het warme weer mijn raam open. Dus ik keek, zag ik een steenmarter me aanstaren :'D Hij vluchtte weg en maakte nog een rondje door de tuin, en nu is ie verdwenen, helaas. We hebben ook veel last van vliegen de laatste tijd, dat kan ook aan de steenmarter liggen aangezien die dode dieren achterlaat. En ik zag hem lopen net, gatsie!
    Heeft iemand van jullie nog rare dingen meegemaakt vanavond?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat zijn echt nare beesten, die marters. Nog beschermd ook en ze stinken enorm :/


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Dat zijn echt nare beesten, die marters. Nog beschermd ook en ze stinken enorm :/

    Jup, maar ik vond het wel vet om hem te zien!! Gewoon door de tuin! Ik hoor hem namelijk al best een tijd, nu een week of twee, dus nu weten we eindelijk wat het is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha gek beest. Wij hebben vleermuizen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha dat is wel gek. Misschien een beetje vervelend, maar die beestjes moeten ook leven natuurlijk. ^^ En als de mens in zijn achtertuin komt wonen, doet hij gewoon hetzelfde bij die mens. x)

    Wij hebben zelf ook vleermuizen en vogels. Gelukkig geen marters, want dat zou niet goed komen met de schildpad.


    What would Emma do?

    MonChevy schreef:
    Haha gek beest. Wij hebben vleermuizen ^^

    Zo coool.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooooh, dat lijkt mij zo cool! Wij hebben vleermuizen in de tuin rondvliegen in de schemer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Er is eens een marter in mijn mama haar auto gekropen. Heeft daar alleen een ei gegeten, niks kapot gebeten (gelukkig).

    Hier op vakantie lopen er constant hazelmuizen of zoiets rond. We waren brood aan het drogen voor de ezels, maar dat waren we vergeten binnen te halen en de beesten hebben alles meegenomen x)

    Oh, en ik zag een egel over straat lopen. (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Haha, wat gaaf! Mijn moeder heeft een kleine wildcamera die ze af en toe in onze tuin zet en daarmee heeft ze volgens mij een keer een marter opgenomen, maar ik heb hem nog nooit in het echt gezien.

    Wel bergen en bergen aan egels, trouwens. Als je hier in het donker nog buiten zit, lopen ze soms echt bijna over je voeten heen. Die kunnen ook enorm luid smakken, maar ze stinken gelukkig niet. (krul) En vleermuizen, zoals een hoop mensen zeggen, die zitten hier ook heel veel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan