• Twee jaar geleden of zo, weet ik veel, had ik een ongeluk met een auto. Ik hielp toen mijn broer met zijn krantenwijk, ik stak over, want mijn tas kranten was leeg, ik wou hem om nieuwe vragen.
    Althans, ik probeerde over te steken. Er waren op dat moment dus echt heel veel auto's, na vijf minuten of zoiets, geen idee, verloor ik mijn geduld. Ik stak gewoon over, alle auto's konden me gestolen worden. Het ongeluk is vooral mijn schuld, sst. Maar goed, natuurlijk botste ik, ik knalde met mijn hoofd tegen de voorruit. Ik had geen hersenschudding, maar op mijn voorhoofd zat een enorme snee. Alles is uiteindelijk goed gekomen, behalve dat mijn broer helemaal in paniek was. Ik had eerst hechtingen, die zijn er later uit gehaald.

    Maar dat litteken, dat is dus echt heel groot. Het valt niet heel erg meer op, maar de helft van de tijd dat mensen me zien vragen ze er naar. Ik alles mooi uitleggen, die mensen voelen zich dan heel ongemakkelijk, en ik ook (cat)

    Zo erg is het eigenlijk niet, maar het is wel heel vervelend.

    Ik zit ontzettend te zeiken, sorry _-_

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 20:00 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb ook een groot litteken op mijn voorhoofd. Net tussen mijn ogen.

    Litten schreef:
    Ik heb ook een groot litteken op mijn voorhoofd. Net tussen mijn ogen.


    :x

    Littekens zijn herinneringen aan vervelende tijden. Voor mij, in ieder geval. :(

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 20:08 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb een vrij groot litteken op mijn rechterhand. Niet dat die meteen opvalt, maar het is voor mij wel een blijvende herinnering dat dat stomme busje gewoon lekker door reed. Maar dat is ondertussen al weer meer dan 5 jaar geleden dus het is niet alsof ik enge flashbacks heb of zo. :')

    Ik heb een kleine herinnering aan de waterpokken op mijn gezicht, tussen mijn wenkbrauwen staan. Ik kan er wel mee leven, maar leuk is iet anders natuurlijk. Al kan ik me maar al te goed voorstellen dat een groot litteken op je gezicht geen pretje is.


    What would Emma do?

    Harry potter en het auto ongeluk (':
    Oké flauw sorry maar de titel deed ik daar aan denken :'D
    & voor de rest gewoon die mensen negeren :P


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb ook een groot litteken op mijn voorhoofd maar ik stoor me er niet aan het zit er al meer dan 12 jaar


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Jouw topictitel vind ik best een goede titel voor een HP fanfic
    Maar pfoe, ik denk dat je er met een litteken nog wel goed bent afgekomen! Het had ook veel erger kunnen zijn...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Jouw topictitel vind ik best een goede titel voor een HP fanfic
    Maar pfoe, ik denk dat je er met een litteken nog wel goed bent afgekomen! Het had ook veel erger kunnen zijn...

    Nu je het zo zegt... Maar op het mometn schrijf ik liever One Shots.

    Ik weet het. het was net geen hersenschudding, lucky girl :3


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik vind het altijd zo ondoordacht als mensen er zomaar naar vragen. Littekens hebben vrijwel altijd een naar verhaal, niet echt iets om "tussen neus en lippen" te doen.

    Ik kwam laatst wel een artikeltje tegen over hoe je littekens kan wegwerken, evt met een speciale foundation of medisch laten tattooeren. Is dat het overwegen waard? Als het maar om 1 litteken gaat is dat denk ik wel te doen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 23:06 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Heb je bio oil al gebruikt? Ik heb hierdoor veel littekens kunnen laten vervagen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hooverphonic schreef:
    Ik vind het altijd zo ondoordacht als mensen er zomaar naar vragen. Littekens hebben vrijwel altijd een naar verhaal, niet echt iets om "tussen neus en lippen" te doen.

    Ik kwam laatst wel een artikeltje tegen over hoe je littekens kan wegwerken, evt met een speciale foundation of medisch laten tattooeren. Is dat het overwegen waard? Als het maar om 1 litteken gaat is dat denk ik wel te doen.

    Ik ben twaalf, en bovendien een twaalfjarige die niet zo veel om make-up geeft _-_


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    MonChevy schreef:
    Heb je bio oil al gebruikt? Ik heb hierdoor veel littekens kunnen laten vervagen!

    Op het moment moet ik nog zakgeld voor vier maanden ofzo krijgen, waardoor ik bijna blut ben, omdat ik al mijn geld heb besteed aan boeken, croissantjes en ijskoffie ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb ook een litteken op mijn voorhoofd en sinds kort twee, een stille hoop dat het van een magische wereld is
    Littekens zijn inderdaad geen fijne herinneringen (meestal, ik heb ook wel een grappig verhaal) maar probeer ze niet weg te halen, het is een deel van jouw, misschien ben je door dat voorval anders geworden en is het litteken daar wel een deel van. Dus laat dat litteken lekker zitten waar ie zit want jij bent jij.
    (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ik heb ook een litteken op mijn voorhoofd en sinds kort twee, een stille hoop dat het van een magische wereld is
    Littekens zijn inderdaad geen fijne herinneringen (meestal, ik heb ook wel een grappig verhaal) maar probeer ze niet weg te halen, het is een deel van jouw, misschien ben je door dat voorval anders geworden en is het litteken daar wel een deel van. Dus laat dat litteken lekker zitten waar ie zit want jij bent jij.
    (K)


    Alleen littekens vanbinnen blijven me bij. Wat me in het leven het meeste heeft veranderd is Q, zelfvertrouwen, inspiratie, creativiteit, thanks Quizlet.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Silence schreef:
    (...)
    Ik ben twaalf, en bovendien een twaalfjarige die niet zo veel om make-up geeft _-_

    Wow, ik dacht dat je veel ouder was :')
    Maar als t in je gezicht zit wordt zoiets wel vaak verzekerd bedenk ik me nu.
    Vraag anders een keer na bij je ouders. (: Die kunnen dat wel uitzoeken. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso