• Ik kwam deze vragen tegen op een site, omdat ik mijn zusje wilde ondervragen. Nu ben ik echter nieuwsgierig naar jullie antwoorden, dus vul het in. Of niet, natuurlijk, wat jij wilt.
    :Y)

    1. ——Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?
    2. ——Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
    3. ——Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?
    4. ——Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?
    5. ——Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?
    6. ——Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?
    7. ——Als je het antwoord op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast “Wat is de zin van het leven”?
    8. ——Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?
    9. ——Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?
    10. ——Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?
    11. ——Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?
    12. ——Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?
    13. ——Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?
    14. ——Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?
    15. ——Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?


    Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik gok van wel.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 0:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    1. ——Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?
    Het enige wat ik zo snel kan bedenken zijn de landschappen in Frankrijk waar ik vorig jaar op vakantie ben geweest. En dan bij zonsondergang. Het was prachtig en betoverend om al die heuvels en velden te zien in de avond.
    2. ——Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
    Ik zou zoveel mogelijk seks hebben, hahaha.
    3. ——Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?
    Het uitsterven van de dinosaurussen lijkt me wel gaaf om mee te maken.
    4. ——Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?
    Een boek schrijven.
    5. ——Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?
    Vanessa, I think, of Evangeline.
    6. ——Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?
    Mijn studieschuld afbetalen.
    7. ——Als je het antwoordt op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast “Wat is de zin van het leven”?
    Welke vraag? Of er buitenaards leven bestaat.
    8. ——Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?
    Gewoon voor de lol een familie feestje.
    9. ——Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?
    24.
    10. ——Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?
    Ik heb geen idee, iemand die me kan helpen een zelfstandig persoon te worden.
    11. ——Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?
    Het onderzoeken/maken van medicijnen.
    12. ——Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?
    Naar de bodem van de diepste oceanen zwemmen en kijken wat daar allemaal te zien is.
    13. ——Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?
    Andy Biersack.
    14. ——Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?
    Een grote vogelsoort, gewoon om te kunnen vliegen.
    15. ——Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?
    Eh, lastig. Ik ga voor Hermelien van Harry Potter, want magie. Nope, ik kies voor Yoshino van Digimon, na Jolijn haar reactie gelezen te hebben :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 0:22 ]

    1. Ik denk van mijn afgelopen vakantie in Griekenland, het landschap was prachtig en natuurlijk zou ik mijn favoriete mensen er ook bij schilderen; vrienden die ik ken vanaf mijn geboorte en zielsveel van hou!

    2. Minder tv kijken, minder douchen, minder lampen aan, zoveel mogelijk mensen op de hoogte brengen.

    3. Niet een specifiek moment, maar ik zou wel willen meemaken hoe het leven was in de middeleeuwen. (Ook al ga ik er gelijk spijt van krijgen denk ik als ik er immers ben hahaha) ik las hierboven het uitsterven van de dino's! Die wil ik ook wel!

    4. Een boek! Definitly een boek schrijven!

    5. Ah damn.. Ik heb zoveel namen die ik mooi vind.. Dus ik heb werkelijk geen idee xD Maar ondanks alles, denk ik dat mijn voornaam wel bij me past haha

    6. Ik zou eindelijk op een vakantie gaan dat ik al eeuwen wil: Ierland! Ik heb mijn bucketlist, en Nieuw zeeland staat er ook nog op, maar ik heb al lang een Rijvakantie willen doen met mn bestie. Ligt er natuurlijk aan hoeveel geld het is ^^

    7. Waar is de liefde gebleven? ^^

    8. Ik geef eigenlijk nooit feestjes ter gelegendheid van iets. Ik vind het zelf gewoon enorm leuk om mijn vrienden bij elkaar te hebben voor een geweldige dag en avond. Dus friendship i guess ^^

    9. 21, je leven begint net, en je bent volwasse genoeg om veel te doen!

    10. Damn. Er zijn er twee die ik geweldig vind, van mijn middelbare school en die zijn zelfs getrouwd. Of ik hem of haar zou krijgen zou me niks uitmaken, zij hebben mij toen al enorm gepushed dat ik altijd moet doen wat ik lejk vind en mijn dromen achterna moet jagen, en dat is wat ik nu doe ^^

    11. Wat een vragen zeg xD uhm.. Het enige dat ik graag wil is beter worden in schrijven, hoe afgezaagd dag ook klinkt hahaha

    12. Alles dat ik normaalgesproken niet zou durven! Ik denk in dat geval, safari lopen met leeuwen; geen geweer, geen angst dat ze me aan stukken scheuren, ik kan toch niet dood xD (wait.. Do i still feel pain?)

    13. Tom Hiddleston! No doubt it's him! Hij is echt een groot voorbeeld voor me en de stiekeme hoop dat echte heren nog bestaan!

    14. Een wolf. Die wezens heb ik altijd erg bijzonder gevonden en het zou me echt een eer zijn door hun ogen te kunnen kijken ^^

    15. Iemand uit JK Rowlings boeken, just let me be a wizard already!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 23:51 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    1. ——De dolfijnen in volle zee, toen we met een boot gingen varen in Egypte.
    2. ——Ik zou sowieso al mijn geld op doen om walvissen te gaan bekijken, en om op safari te gaan.
    3. ——Ik zou getuige willen zijn van de dino's. Gewoon. Any dino. Surprise
    4. ——Iets met dieren, waarschijnlijk een schildpadden paradijs bouwen of zo.
    5. ——Ik haat alle namen, in het algemeen. :')
    6. ——Een stuk regenwoud kopen en beschermen.
    7. ——(antwoord met een dt?) Hoe kunnen we mensen overtuigen dat ze de wereld moeten redden?
    8. ——SPRINGKASTELEN. MET WATER. TER ERE VAN MIJ. YAY ME.
    9. ——25
    10. ——Stephen Fry of David Attenborough. Ik kan niet kiezen.
    11. ——Dierenfluisteraar worden.
    12. ——Tussen gevaarlijke dieren gaan lopen.
    13. ——Same als de mentor vraag. :'D
    14. ——Reïncarneren als een drankje? Ik denk dat ik toch voor het dier zou gaan... en dan wel een kat. Mijn kat.
    15. ——Een tovenaar of zo. Uit de Harry Potter boeken.


    What would Emma do?

    1)
    Ik stond ooit ergens in Italië bovenop een heuvel naast een hele oude toren en keek uit over zo'n klein dorpje. Was supermooi, met zonsondergang en al.

    2)
    Als we er toch niets meer aan kunnen doen zou ik stoppen met school en lekker mijn spaargeld opmaken aan leuke dingen die ik nog graag wil doen.

    3)
    De ontdekking van buitenaards leven! En dan heb ik het niet over een bacterie, maar echt een compleet volk of zo.

    4)
    Een boek schrijven. Dat antwoord zal je vast vaker krijgen hier op Quizlet, ha.

    5)
    Ik zou het niet weten, want ik ben blij met mijn naam.

    6)
    De helft aan mijn ouders geven en dan eens kijken voor een mooi huisje.

    7)
    Oei, geen idee.

    8)
    Lekker thuis met een bbq en daarna misschien een paar goede films en flink veel kletsen, eten en een beetje muziek. Heel simpel eigenlijk.

    9)
    28. Je bent als het goed is klaar met studeren, je hebt je leven redelijk op de rit, je bent helemaal volwassen en zelfstandig maar nog steeds jong.

    10)
    Mag dat ook iemand zijn die niet echt bestaat? Zo ja, dan Ser Davos uit Asoiaf. Die man kan goed advies geven, haha.

    11)
    Tekenen/schilderen.

    12)
    Op topsnelheid met een motor gaan racen hahahaha

    13)
    Nee, die weet ik echt niet. Rowling, misschien.

    14)
    Een olifant! Don't ask why.

    15)
    Daenerys Targaryen. Twee woorden: Draken, Drogo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1. ——Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?
    De alpen, of een ander skigebied waar ik ben geweest. Gotta love the view.
    2. ——Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
    Fuck alles en me rot amuseren. Een reis doorheen Europa maken met vrienden.
    3. ——Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?
    Euhm, een willekeurige dag uit mijn kindertijd.
    4. ——Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?
    Mijn leven (x
    5. ——Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?
    Lies, dan hoef ik niet meer uit te leggen wat mijn volledige naam is.
    6. ——Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?
    Een huis kopen en een groot deel op de bank zetten. Ik ga het niet aan een goed doel schenken terwijl ik nog leef, want wie weet wat ik zelf nog meemaak. Ik zet dat liever in mijn testament. Dan heb ik het toch niet meer nodig.
    7. ——Als je het antwoordt op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast “Wat is de zin van het leven”?
    *antwoord, het is een substantief.
    Honestly, waar is de magie als je alles al weet? Maar mijn examens zouden wel gemakkelijk gaan ^^
    8. ——Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?
    Ik geef echt niet graag feestjes, ik ga er veel liever gewoon zelf naar toe. Anders gewoon een klein slaapfeestje voor de lol.
    9. ——Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?
    22
    10. ——Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?
    Niemand. Ik heb uit ervaring geleerd dat het niet slim is om je vast te hechten aan 1 iemand. Ik kijk liever naar iedereen en haal daar het beste uit.
    11. ——Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?
    Studeren/ergens voor werken.
    12. ——Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?
    Zwemmen en eeuwig onder water blijven.
    13. ——Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?
    Goh, hier heb ik echt geen antwoord op.
    14. ——Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?
    Een luiaard of een kat.
    15. ——Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?
    Merlijn de tovenaar. Ik wil ook wel in staat zijn om naar Bermuda te vliegen zodra ik alles beu ben.


    Mhm?

    1. ——Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?

    De zonsondergang aan het meer in San feliciano

    2. ——Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?

    Me nooit meer druk maken om wat dan ook....behalve het feit dat er nog zoveel is wat ik zou willen doen. Oké ik zou me dus wel druk maken hahaha. Waarschijnlijk zou ik zoveel mogelijk proberen te doen in die tijd en hopen op een oplossing.

    3. ——Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?

    Het enigste waar ik aan kan denken is het huwelijk van mijn ouders.

    4. ——Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?

    Waarschijnlijk mijn eigen boek, wat ik in gedachten al acht jaar aan het schrijven ben hahaha.(':

    5. ——Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?

    Lastig, in ieder geval iets wat minder Nederlands klinkt. Puur omdat we in een aardig globaliserende wereld leven en 99.999% van de mensen op aarde mijn naam niet fatsoenlijk kan uitspreken.(': Dus iets van June ofzo?

    6. ——Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?

    Misschien het meest egoïstische antwoord mogelijk, maar dan zou ik mezelf genezen van diabetes...en mijn broer natuurlijk ook. En mijn moeder natuurlijk genezen als er iets is wat ik met dat geld voor haar kan betekenen, mijn moeder zou sowieso voor gaan want met diabetes kan je leven, maar er is naar mijn weten geen immens dure behandeling voor borstkanker die wonderbaarlijk alles opeens geweldig maakt.

    7. ——Als je het antwoordt op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast “Wat is de zin van het leven”?

    Word ik ooit echt gelukkig?

    8. ——Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?

    Een super uitgebreid Harry Potter feest met alles erop en eraan inclusief allerlei kostuums en bezems en misschien wat castleden??!! En dan moet iedereen van quizlet komen natuurlijk.(:

    9. ——Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?

    Als ik nu moet kiezen: 18, maar ik weet niet hoe me leven er uitziet als ik 21 ben, misschien is het dan wel veel beter dan nu. Dan zou ik namelijk 21 willen zijn.

    10. ——Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?

    J.K Rowling, hands down. Die vrouw heeft zoveel meegemaakt en kijk waar ze nu is.
    L
    11. ——Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?

    Heel veel talen kunnen, ik ben namelijk dyslectisch en talen leren is voor mij tot nu toe praktisch onmogelijk gebleken, op Engels na dan. Terwijl het me wel heel leuk lijkt om met meer mensen écht te kunnen communiceren en diepere gesprekken te hebben.

    12. ——Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?

    Bungee jumpen, skydiven, naar de bodem van de Oceaan want hé als ik niet dood kan kan ik ook niet dood door een haai or verstikking....daarnaast zou ik dan misschien wel een vulkaan in springen en een krokodil voeren....hmm ja dat soort dingen.(': Daar ben ik normaal dus echt een te grote schijterd voor hahaha.

    13. ——Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?

    Again, J.K Rowling.<3 Heldin van de afgelopen millennia voor mij.(':

    14. ——Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn

    Een fluffy hond, cola light of simpelweg een bolletje vanille ijs: ondergewaardeerd maar altijd lekker.

    15. ——Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?

    Ik ga nu in gedachten veel te veel fictieve karakters uit boeken af en verwerp ze gelijk. Ik bedoel maar, wie wilt er aan het einde van de dag Katniss everdeen zijn die haar zusje verloor, wiens geliefde gemarteld werden en wie twee keer mensen moest afslachten om te overleven. Ik geloof dat ik ook niet graag in Harry Potter, Tris Prior of wie van de hoofdpersonen dan ook zijn schoenen zou willen staan. Als ik echt moet kiezen zou ik waarschijnlijk Ash van Pokémon kiezen hahahaa, beetje de wereld rond reizen en schattige vriendjes verzamelen waarmee ik vecht voor een doel. Ja dat klinkt wel goed.:'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 0:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ degenen die grammarnazi spelen——
    Ik weet het. Ik ergerde me er ook aan, maar zo stond het op die site. Nu moet ik wel toegeven dat ik hier expres een antwoordt (wbw) op wilde. Gotta change it.
    In the meantime; keep it coming~!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 0:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn topics, zodra ik tijd heb ga ik het invullen (:


    26 - 02 - '16

    MT :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    1. Eigenlijk, dit heb ik al (falend) gedaan, en het was van Lake Bled in Slovenië.
    2. Ik zou mijn geld opmaken om rond te reizen denk ik. Of juist thuis blijven bij mijn ouders.
    3. Geen idee.
    4. Dat vind ik moeilijk om te omschrijven, wat een project zou zijn, maar ik denk dat dat dan zou zijn het schrijven van een boek.
    5. Die zag ik laatste op een theezakje. ^^ Dorithy.
    6. Mijn bankrekening checken. Het op de spaarrekening zetten, me laten adviseren etc, misschien wat beleggen.
    7. Bestaan bovennatuurlijke krachten?
    8. Gewoon een simpele high tea, voor een verjaardag ofzo. Ik ben geen feestjes persoon.
    9. 20 of 21 lijkt me wel prima, misschien wat jong.
    10. Geen idee!
    11. Alles, of veel in ieder geval. Ik wil echt vanalles leren.
    12. Geen idee.
    13. Geen idee.
    14. Thee.
    15. Geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pffft je had ook dit kunnen vragen aan de telefoon ;p
    Dit is een MT bericht, ik ga dit later invullen hehe

    1. Hier bij ons thuis is er ooit een wondermooie lucht geweest en die zou ik laten schilderen dan. Ik heb er wel al een foto van maar oké
    2. Niets, denk ik.
    3. Mijn eigen begrafenis.
    4. Mijn studies. x) Dat is mijn hoofddoel sowieso al op dit moment.
    5. Ik wil geen andere naam dan deze. :')
    6. Mijn beste vriend mee op vakantie nemen.
    7. 'Op welke leeftijd ga ik sterven?'
    8. Voor mijn verjaardag met mijn vrienden erbij. En muziek en drank. :'D
    9. 17, want dat was mijn mooiste levenshaar tot nu toe. (Ik vind het raar dat veel mensen een leeftijd kiezen die ze zelf nog niet bereikt hebben, haha)
    10. Eerlijk gezegd niemand.
    11. Zingen. Echt mooi zingen. ^^
    12. Uren zwemmen in de zee en nooit boven komen.
    13. Michael Phelps.
    14. Ben & Jerry's ijs, met de smaak Cookie Dough.
    15. Niemand, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    1. ——Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?

    Of een landschap in Schotland, waar ik een halfjaar heb gewoond en wat godsallemachtig mooi is of de vijver vlak bij mijn ouderlijk huis, die me altijd aan een monet-schilderij doet denken.

    2. ——Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?

    Meer in het nu leven, me minder druk maken over verantwoordelijkheden en proberen te genieten van de resterende tijd.

    3. ——Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?

    Dat kan ik echt niet kiezen.

    4. ——Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?

    Het afschrijven van het verhaal dat ik wil uitgeven.

    5. ——Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?

    Mara

    6. ——Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?

    Studieschuld afbetalen. Of met mijn ouders en zusjes naar Zuid-Afrika/Zambia/Botswana, waar mijn vader geboren is en gewoond heeft.

    7. ——Als je het antwoord op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast “Wat is de zin van het leven”?

    Hoe wordt je gelukkig?

    8. ——Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?

    Een feest met al mijn goede vrienden om te vieren dat we nu nog jong zijn.

    9. ——Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?

    21

    10. ——Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?

    Oscar Wilde

    11. ——Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?

    Doorzettingsvermogen. Daarmee kom je praktisch overal.

    12. ——Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?

    Dat weet ik eerlijk gezegd niet.

    13. ——Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?

    Oscar Wilde.

    14. ——Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?

    Een kat. 100%

    15. ——Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?


    Ik lees teveel verdrietige boeken, dus ik zou als waarschijnlijk geen een karakter echt gelukkig zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    1. ——Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?
    •Het meer waar ik aan op vakantie ben geweest in Oostenrijk in de zomer c:

    2. ——Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
    • Stoppen met mijn opeleiding en een fuck everything mentaliteit hebben.

    3. ——Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?
    • 9/11 en dan zou ik iedereen waarschuwen.

    4. ——Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?
    • Mijn eigen huis ontwerpen en inrichten :3

    5. ——Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?
    • Dracy, omdat ik Kelly echt een kut naam vind en Dracy eigenlijk al zolang in mijn hoofd hangt ^^

    6. ——Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?
    • Ik zou voor mijn rijbewijs gaan en dan mijn droomauto kopen.

    7. ——Als je het antwoord op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast “Wat is de zin van het leven”?
    • Huh?

    8. ——Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?
    • Een gameparty ter gelegenheid van mijn verjaardag hihi

    9. ——Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?
    • Zestien, definitely zestien.

    10. ——Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?
    • Oh, moeilijk. . .

    11. ——Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?
    • Met dieren communiceren?

    12. ——Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?
    • Alle dodelijke dingen doen, puur om het te beleven :3

    13. ——Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?
    • Pff.... dat zijn er zoveel, maar de persoon die nu het hoogste op mijn lijst staat is Richard Harmon <3

    14. ——Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn?
    • Een uil

    15. ——Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?
    • Ik zou wel eens in het hoofd/lichaam van Jasper van the 100 willen kruipen om waar te nemen wat hij nou werkelijk voelt.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 11:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.