• is het echt zo'n ramp om meer dna 1 vriendin te hebben? Nee! Doh :'|
    blijkbaar wel ^^ -.-

    Amber&ik zijn al sinds 1998 vriendinnen
    Saskia en ik sinds...2 jaar? :'|

    en nu bne ik toevallen heel vaak bij amber en ook andersom, En saskia begint gelijk weer vaag te doen, Ze zegt ALTIJD 'ja ze gebruikt je, ze roddelt over je, ver geet niet wat ik hje gezegt heb he!' en ze zegt ook dat ik ineens heel arro doe met haar erbij -.- HALLO amber kent mij me halfe levne al en sas maar 2 jaar maar zij moet er natuurlijk weer big problem van maken.

    zij dwingt mij sirieus om te kiezen tussne haar en Amber(+de rest vna mijn vrieden) ,En dat kan ik niet :O en dan ga ik niet doen ook,

    BV>
    ik: ik ga naar amber ,Tot zooo! (H)
    saskia: NEE! -.- niet weer jullie zijnn altijd bij elkaar ,blijf gwn op msn !

    Altijd dat soort praatjes:O

    En nog meer maar dat ga ik niet allemaal hier neezetten -.-, en als ik zeg dat ze moet kappe met dat jaloerse gedoe gaat ze tog door! -.-

    Sorry ,k wou ffme hart luchten hier O_o

    Xx patricia (:


    don't Worry...Be gay.

    srry..
    maar dan noem ik dat meisje die je 2 jaar kent geen egte vriendin :S
    je moet niet gaan kiezen omdat zij dat wil..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    srry..
    maar dan noem ik dat meisje die je 2 jaar kent geen egte vriendin :S
    je moet niet gaan kiezen omdat zij dat wil..

    nee drm xd


    don't Worry...Be gay.

    Je moet doen wat je zelf wilt. Als die Saskia zegt dat jij tussen haar en Amber moet kiezen is ze jou niet waard. Je hoeft niet 1 vriendin te hebben. Je kan er meer hebben en je moet ook niet doen wat zij wilt dat je doet. Luister naar je hart. [ik lijk wel een betweter xD](nerd)


    T O K I O H O T E L < 3