• Lieve users,

    Laatst kondigde ik al aan dat ik binnenkort mijn functie als administrator neerleg. Inmiddels zijn we achter de schermen overeen gekomen wie de nieuwe administrator moet worden. En dit is Scandal / Erica geworden! Gefeliciteerd Erica!

    Ik weet zeker dat Erica het geweldig gaat doen. Ze was altijd al een hele goede moderator =)

    Wat doet een administrator eigenlijk zoal?
    Rutger is de baas van deze webiste en zal technische mankementen verhelpen en nieuwe functies toevoegen.
    Sinds 2012 bleek het handig als één van de moderators een aantal taken van hem overnam. Deze administrator heeft een aantal technische taken, zoals het activeren van de nieuwsbrief en het veranderen van de functie van mensen, bijvoorbeeld van user naar moderator.

    Daarnaast zorgt deze administrator ervoor dat alles goed blijft lopen binnen de crew. Als er iets stroef loopt kunnen mensen hiervoor aankloppen bij deze administrator. Deze administrator zal zelf ook stappen ondernemen, mochten er dingen niet goed lopen. Tevens leidt deze administrator de verkiezingen voor nieuwe moderators, beta's, bemiddelaars en columnisten.

    Liefs, Emma

    Awh, ik had het er nog met een paar mensen over hoe graag we wilden dat jij gekozen werd. Gelukkig is dat ook gebeurd. Gefeliciteerd!


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd Erica!!!


    How you doin'

    Wauw proficiat Erika! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gefeliciteerd Scandal...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Frodo schreef:
    Wauw proficiat Erika! ^^


    De naam van de admin niet juist spellen?D':

    Vijftig stokslagen!
    Meteen het nieuwe beleid inwijden.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    De naam van de admin niet juist spellen?D':

    Vijftig stokslagen!
    Meteen het nieuwe beleid inwijden.:Y)

    Jarne toch, altijd aan het werk. Zullen we dit door de vingers zien? ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jarne toch, altijd aan het werk. Zullen we dit door de vingers zien? ^^


    Goedgoed, we wachten wel tot de officiële aankondigingen van het nieuwe beleid.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    ^ het staat nog in de topictitel ook D: duizend excuses EriCa :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Debbaut schreef:
    (...)

    De naam van de admin niet juist spellen?D':

    Vijftig stokslagen!
    Meteen het nieuwe beleid inwijden.:Y)


    Well, mijn naam wordt ook altijd verkeerd gespeld. Als ik eens een euro kreeg voor iedere keer dat mensen mijn naam verkeerd spellen, zelfs nadat ik het heb uitgelegd :W


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Well, mijn naam wordt ook altijd verkeerd gespeld. Als ik eens een euro kreeg voor iedere keer dat mensen mijn naam verkeerd spellen, zelfs nadat ik het heb uitgelegd :W



    Hahaha, I know the pain. :'D Ik zou multimiljardair zijn als ik er telkens een euro voor kreeg. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik herken het gevoel.^^

    Met dank aan Felicia:



    Al een geluk dat Jarne binnenkort het nieuwe beleid bekend maakt! Dan zal het snel afgeleerd zijn. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Congrats (fish)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Gefeliciteerd!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Vanaf nu ben ik volgens de crew geschiedenis geen moderator meer. (no_chears)

    Maar wel administrator! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Vanaf nu ben ik volgens de crew geschiedenis geen moderator meer. (no_chears)

    Maar wel administrator! *O*


    Nogmaals gefeliciteerd!(:


    You were born original, don't die as a copy.