• Ik heb altijd de verschikkelijke gewoonte om me in de wintermaanden een stuk eenzamer te voelen en ik heb gemerkt dat menig mens hier mee struggelt. En met eenzamer bedoel ik niet dat ik me echt alleen voel, maar door de kou en de sfeer van kerst krijg ik dan altijd ontzettend de behoefte om met iemand te willen kroelen of naast iemand wakker te worden. Nu ben ik iemand die heel erg kampt met een vreemde vorm van bindingsangst, die voornamelijk te maken heeft met iemand die nog in mijn leven is. Een onafgesloten hoofdstuk, maar toch deze dagen ben ik dan ineens 'op zoek' terwijl ik normaal gesproken best een happy single ben en het niet erg vind dat nog niemand mijn pad is gekruist. Ik ben ook vele malen actiever op tinder in de winter dan de zomer ben ik bang, haha. Daarnaast voelt ik met mijn 22-jaar (ja, ja zo oud is dat helemaal niet) soms de druk bij deze familie bijeenkomsten om iemand bij te hebben. Ik neem nu sinds vorig jaar mijn beste vriendin mee, voornamelijk omdat ze heel goed bij mijn ouders ligt en heel de familie gek op d'r is. Ze werdt dit jaar zelfs niet door mij uitgenodigd maar mijn moeder en schoonzus, haha.

    In ieder geval ben ik dus op zoek naar mensen met deze winterleegte om ze te recruiten voor mijn Winter Leegte Anonymous en dan slaan we ons zo samen door de kerstdagen heen!


    We're all mad here.

    Ik vind het ook altijd lastiger in de winter. In de zomer ben ik vaak veel vrolijker.
    Ik ben makkelijker vooruit te branden en heb meer energie zomers.
    Komt denk ik door de kou.

    Maar ik vind in de winter dan altijd wel weer lekker onder een dekentje te kruipen en dan met een lekkere kop warme chocola. Heerlijk.


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat heb ik ook, op zich ben ik happy single maar zo rond deze maanden gaat het kriebelen ofzo.

    Maar wat is dan precies Winter Leegte Anonymous?


    Physics is awesome

    Ik heb niet per se nood aan een vriend, maar ik voel me wel aanzienlijk minder goed. 's Ochtends kan ik er moeilijker uit en na mijn les doe ik opeens een dutje, wat ik normaal nooit doe als het weer warmer begint te worden. Ik slaap ook gewoon meer. Laten we het erop houden dat de winter me moe maakt XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    CarIyIe schreef:
    Dat heb ik ook, op zich ben ik happy single maar zo rond deze maanden gaat het kriebelen ofzo.

    Maar wat is dan precies Winter Leegte Anonymous?


    Niets meer dan dit topic, waar men met elkaar het erover kan hebben haha. Tips geven over hoe je je beter voelt door de donkere maanden heen.

    Nighshawks schreef:
    Ik heb niet per se nood aan een vriend, maar ik voel me wel aanzienlijk minder goed. 's Ochtends kan ik er moeilijker uit en na mijn les doe ik opeens een dutje, wat ik normaal nooit doe als het weer warmer begint te worden. Ik slaap ook gewoon meer. Laten we het erop houden dat de winter me moe maakt XD


    Oh zeker, ik kom echt vet moeilijk uit bed deze maanden. En als ik al wakker ben, ook al stel ik dat zover mogelijk uit. Dan duurt het ook nog een hele poos voor ik onder de warme dekens uit kom.


    We're all mad here.

    Zeer herkenbaar. Hoe gezellig en leuk ik deze maanden ook vind, het heeft ook zo z'n negatieve kanten, helaas.
    Ik merk het echt enorm met mijn slaap want ik heb nog nooit zoveel dutjes moeten houden. (cat) Ik kan volgens mij echt overal slapen op het moment als ik wil.