• Nou uhm ik heb een t-shirt gedyed met verschillende kleuren maar hij is totaal niet uitgekomen zoals ik wilde :') Doet jullie de kleuren aan iets denken? Dit is iig het resultaat. Wat vinden jullie hier op zich van?


    The sun will rise and we will try again.

    Hahaha, wat zonde. Misschien is het in het echt mooier, maar ik vind het er niet heel mooi uitzien. Door die donkere vlek bovenin lijkt het heel erg vies, terwijl dat niet zo is. Ik zou het nog een keer verven en er misschien iets galaxy-achtigs van proberen te maken?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat paarse lijkt wel een beetje op een octopus!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Eledhel schreef:
    Hahaha, wat zonde. Misschien is het in het echt mooier, maar ik vind het er niet heel mooi uitzien. Door die donkere vlek bovenin lijkt het heel erg vies, terwijl dat niet zo is. Ik zou het nog een keer verven en er misschien iets galaxy-achtigs van proberen te maken?


    Het was de bedoeling om een galaxy te maken ja :') En nog een keer verven gaat het er niet beter op worden


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het eigenlijk wel vet (cat). Mooie kleuren, would be awesome with black pants.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als je er een paar witte puntjes op zet is het al een Galaxy eigenlijk, bij mij worden shirts echt altijd vreselijk en deze is niet eens zo heel erg vergeleken met de mijne haha


    obsessive rage

    Harlekijn schreef:
    Als je er een paar witte puntjes op zet is het al een Galaxy eigenlijk, bij mij worden shirts echt altijd vreselijk en deze is niet eens zo heel erg vergeleken met de mijne haha


    Met wat voor verf?


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Met wat voor verf?


    Mmm ik weet het niet... Gewoon witte textielverf die je aanbrengt met een dun kwastje denk ik?
    Ik heb er niet zoveel ervaring mee gheheh


    obsessive rage

    Je kan er misschien nog blauw en hele geconcentreerde gele verf overheen doen.
    Maar ik weet niet precies hoe textielverf werkt en of je het nog kan veranderen.
    Anders misschien dikbleek ofzo gebruiken om bepaalde plekken te bleken en opnieuw te verven (weet niet of het werkt tho, dus niet boos worden als het mislukt :p)

    Ik denk trouwens dat het nu ook nog wel mooi te dragen valt. Misschien kan je er een croptop van maken, iets van een fancy ketting erop dragen, en indd een zwarte broek.

    Succes!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso