• Lieve users,

    Laatst kondigde ik al aan dat ik binnenkort mijn functie als administrator neerleg. Inmiddels zijn we achter de schermen overeen gekomen wie de nieuwe administrator moet worden. En dit is Scandal / Erica geworden! Gefeliciteerd Erica!

    Ik weet zeker dat Erica het geweldig gaat doen. Ze was altijd al een hele goede moderator =)

    Wat doet een administrator eigenlijk zoal?
    Rutger is de baas van deze webiste en zal technische mankementen verhelpen en nieuwe functies toevoegen.
    Sinds 2012 bleek het handig als één van de moderators een aantal taken van hem overnam. Deze administrator heeft een aantal technische taken, zoals het activeren van de nieuwsbrief en het veranderen van de functie van mensen, bijvoorbeeld van user naar moderator.

    Daarnaast zorgt deze administrator ervoor dat alles goed blijft lopen binnen de crew. Als er iets stroef loopt kunnen mensen hiervoor aankloppen bij deze administrator. Deze administrator zal zelf ook stappen ondernemen, mochten er dingen niet goed lopen. Tevens leidt deze administrator de verkiezingen voor nieuwe moderators, beta's, bemiddelaars en columnisten.

    Liefs, Emma

    Die oranje kleur is echt wennen wel. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Die oranje kleur is echt wennen wel. :Y)

    Ik ben er eigenlijk nog niet aan gewend eigenlijk... Dus je bent niet de enige!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ben er eigenlijk nog niet aan gewend eigenlijk... Dus je bent niet de enige!


    Mooi oranje is niet lelijk! ;3
    Het went vast vanzelf


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd Erica!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Proficiat!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wou er niet achter vissen, maar ik had wel gedacht dat jij het zou worden. Proficiat. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorry voor de bump!
    Ik ben morgen officieel 4 maanden administrator en ik wou jullie laten weten dat ik het enorm fijn vind om te doen! Ik heb hier echt mijn ding in gevonden, al wist ik dat eigenlijk al op voorhand, haha.
    Maar dus: nog eens bedankt voor al het vertrouwen in mij. Ik vind het echt super!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Sorry voor de bump!
    Ik ben morgen officieel 4 maanden administrator en ik wou jullie laten weten dat ik het enorm fijn vind om te doen! Ik heb hier echt mijn ding in gevonden, al wist ik dat eigenlijk al op voorhand, haha.
    Maar dus: nog eens bedankt voor al het vertrouwen in mij. Ik vind het echt super!

    Wait wat, vier maanden alweer? Het voelt haast als vorige week dat deze taak was overgedragen aan jou haha. :'D

    Krolock schreef:
    (...)
    Wait wat, vier maanden alweer? Het voelt haast als vorige week dat deze taak was overgedragen aan jou haha. :'D

    Voor mij eigenlijk niet. Het voelt aan alsof ik dit al jaren doe! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tjah, users weten natuurlijk niet wat voor zwijnen je onder jouw hoede hebt genomen he.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik maak van deze gelegenheid even gebruik om te zeggen dat je het echt super doet, Erica! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    (...)
    Voor mij eigenlijk niet. Het voelt aan alsof ik dit al jaren doe! =P

    Kan ik begrijpen haha.

    Debbaut schreef:
    Tjah, users weten natuurlijk niet wat voor zwijnen je onder jouw hoede hebt genomen he.(;

    Misschien moet ik mijn boekje maar eens open doen. :Y)

    Dankje Melissa. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet natuurlijk niet allemaal hoe en wat je allemaal doet, maar dat je Jarne onder de duim kan houden zegt al genoeg. :Y) Ik ben heel blij voor je dat je het leuk vindt en ik ben er ook van overtuigd dat je het inderdaad super doet! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    Tjah, users weten natuurlijk niet wat voor zwijnen je onder jouw hoede hebt genomen he.(;


    En moordenaars enzo :W
    Wij zijn ook heel blij met jou Erica, ik ben trots op jullie de overdracht hebben gedaan! Daar kunnen Trump en Obama nog wat van leren ^^