• Ruhn Danlow

    •••

    Human • (a so called) Criminal • 27 • AB+ • Outfit • @ Stage • & —
          Gedurende de ijskoude douche is hij doodstil.
          Gedurende het kleding verwisselen is hij doodstil.
          Gedurende de genadeloze afranseling is hij doodstil.

          Ruhn heeft een plaats verworven op een oncomfortabele houten bank — dusdanig verwijderd van de anderen waardoor hij enigszins verborgen blijft. Hierdoor krijgt hij des te meer tijd om de andere gevangenen te observeren. Ruhn ziet mensen uit allerlei verschillende windstreken — het overgrote gedeelte van het vrouwelijk geslacht. Waarom, kan hij zichzelf niet vertellen. Hetgeen als een paal boven water staat, is het feit dat hij hier absoluut niet thuis hoort. Vele aanwezigen zijn daadwerkelijk criminelen. En, hij? Nee, hij is simpelweg een ongelukkige.
          Wanneer de eerste gevangenen hardhandig richting de uitgang worden gestuurd, kruipt Ruhn verder in zichzelf — trachtend te verdwijnen. Gaia's perfecte gezicht flitst over zijn netvlies, hetgeen een zachte kreun weet te onttrekken. Direct kruipt de aandrang naar vampiergif omhoog, vlammend — niet te negerend.
          Ruhn heeft het gelukzalige gevoel bijna gevonden in zijn gedachten, wanneer hij hardhandig wordt vastgenomen. De harde en ijskoude lach doen hem beseffen hoe hij er momenteel uit moet zien — gebroken, verslaafd, zwakzinnig. Ruhn doet geen enkele poging zijn bewakers tegen te werken, wetende dat het een verloren zaak is om te beginnen. Hierdoor wordt hij half lopend / half slepend meegevoerd — in de richting van een gonzende menigte. Ruhn verstijft rondom het plotselinge felle licht van de buitenwereld, de indrukken te veel om te filteren.
          Terwijl zijn kijkers over de menigte glijden — onbewust zoekende naar een bekende — glijdt zijn donkerblauwe pet door zijn handen, het enige aandenken aan hemzelf. Wanneer hij geamuseerde blikken in de menigte weet te vinden, richt hij zijn kijkers omlaag. Nerveus schuift hij zijn marine pet op, de klep naar achteren gericht.
          'Volgende.'
          Ruhn kijkt omhoog — de veilingmeester druk gebarend in zijn richting, een bord in zijn grote handen vastgeklemd.
          'God, niet zo'n een.'
          Nadat de man het bord rondom zijn nek heeft gehangen, grijpt hij Ruhn's gezicht vast — het bruut ronddraaiend. Ruhn weet wat hij ziet: de donkere kringen, de ingevallen wangen en het oncontroleerbare trillen. Grommend laat de man hem hardhandig los, iets uit zijn zak trekkend — het op Ruhn's bord plakkend met een gigantisch brede grimas.
          Ruhn kijkt omlaag — ziet de rode ronde sticker ondersteboven op zijn bord zitten, het woord SALE direct zichtbaar.
          Strompelend wordt Ruhn hardhandig het podium opgeduwd, terwijl twee jongedames het zojuist hebben verlaten. Ruhn staat versteld van hun vurige persoonlijkheden — wetende dat ze nieuw moeten zijn binnen de vampier wereld. Niemand met kennis van vampieren zou zichzelf dusdanig kunnen gedragen, zonder dood te gaan van hun angst.
          'Volgende: Ruhn Danlow — een gebruikte status, een lichtelijke verslaving, een waar koopje! Begin op €500,—'
          Zojuist waren gevangen verkocht voor absurde prijzen — het feit dat Ruhn wordt verkocht voor dit luttele bedrag, doet hem slikken. Standvastig houdt hij zijn kijkers op de houten vloer gehouden, de volgende stilte geheel omarmend. Het zou hem niet enigszins moeten verklaren — Ruhn was niets binnen deze vampier wereld, dat wist hij.
          'Niemand? Wel, het is ook niet bepaald een plaatje. €400, iemand?'


    NAME • Ruhn Danlow
    BIRTH DATE • August 3th 1993
    BIRTH PLACE • Eagan, Minnesota
    RESIDENCE • Minneapoli, Minnesota
    BLOOD TYPE • AB+
    FIRST TIME • X (addicted)
    CHARACTER • Competitive & Obedient & Persistent

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 10:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 mei 2019 - 11:23 ]


    •

    Mirte • Blackbeak

    • Get a prolongation of contract / a new job
    • Move out on my own
    • Redecorate my bedroom
    • Become a blood donor
    • Run 5K
    • Start swimming again
    • Attend all bookclub meetings
    • Go to the cinema alone
    • Read all the books from my TBR pile
    • Read (at least) 52 books
    • Start an RPG
    • Start writing again
    • Watch a movie marathon
    • Make a jar full of memories
    • Meet some people from Q. in real life
    • Visit a concert or festival
    • Travel on my own
    • Travel to a new place

    * Zo, hier houd ik het even bij — voor nu. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 20:16 ]


    •

    Wat een leuk initiatief en laat ik gezellig mee doen voor wat leven.

    Wel nu ik eindelijk na veel te lang mijn boek uit heb gelezen wil ik meer tijd in gaan plannen om rustig wat te gaan lezen.
    Ook ben ik vandaag begonnen met een nieuw verhaal, na heel weinig inspiratie dus ik hoop dat ik in 2019 een mooi verhaal kan activeren.
    Verder wil ik weer stoppen met het gesnoep want oeps, dat doe ik nu wel heel erg.
    En gewoon op tijd naar bed gaan, want dat doe ik ook niet altijd en met vermoeidheidsklachten niet geheel handig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik geloof niet echt in goede doelen, maar dit jaar heb ik er toch drie, waarvan de eerste meer een deadline is en de tweede en derde eerder een verderzetting van waar ik al mee bezig ben:

    x Mijn manuscript naar een uitgever opsturen
    x 40 boeken lezen
    x Meer bewegen


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hahaha ik heb echt nog zoveel!

    - Parijs bezoeken
    - Vriend bezoeken
    - DotC nog steeds lezen en beoordelen
    - Propedeuse halen
    - Manuscript uitgeven
    - Blijven hardlopen
    - Naar een concert gaan

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 21:19 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Oeh, wat leuk dat hier al wat enthousiasme voor is. *O*
    Ik ga dit weekend de eerste users erbij zetten.


    •

    Okay, I'm going to try this. :'D

    — Mijn scriptie afmaken.
    — Afstuderen en mijn bachelor halen.
    — Me inschrijven voor een master.
    — In ieder geval de HP serie in het Engels uitlezen.
    — Naar Londen gaan.
    — Een bijbaan vinden.
    — Proberen te schrijven.
    — Een (snuffel)stage vinden voor in het tweede semester.
    — Zoveel als kan met vrienden afspreken.

    Wie weet bedenk ik nog meer. :'D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2018 - 10:39 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb echt even een heel goed jaar nodig sooo :Y)

    - Propedeuse halen (en dan door naar de uni)
    - Get healthy
    - Lose some weight
    - Weer gaan lezen want ik heb al 2/3 jaar geen boek meer opgepakt voor de lol
    - Veel meer water gaan drinken
    - Geldzaken op orde krijgen
    - Sparen
    - 'Verhuizen' naar een andere kamer in mijn huis (dus behangen, inrichten, decoreren)
    - Spaans leren
    - Travel
    - Positiever worden


    El Diablo.

    Mt, dit is echt superleuk. Door SOTY heb ik een verhaal kunnen afwerken, dus doelen stellen helpt zeker. Ik wil hier echt enthousiast voor gaan!


    A to the Z

    Rick / Chibs

    *Na een jaar gestopt te zijn met roken wil ik nu ook een volledig jaar zonder slip ups.
    *Naar therapie blijven gaan.
    *Iets doen dat ik graag wil, (vakantie/concert/feest) maar iets waar ik heen wil en niet mee ga voor anderen.
    *Sparen voor de volgende verhuizing.
    *Naar een meet-up van Yes-Theory gaan.
    *In mijn eentje op reis gaan.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Goed initiatief dat ik hard nodig ga hebben vrees ik :'D al is mijn lijst nog niet zo lang, dat komt nog wel denk ik zo haha

    Nessie/Necessity
    - Lezen, minimaal 10 boeken
    - Verder met eigen tekenstijl ontwikkelen
    - Minstens 12 tekeningen maken
    - Verhaal schrijven

    [ bericht aangepast op 16 mei 2019 - 13:45 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Yay, leuk dit!

    - Mijn bachelorproef en stage in Noorwegen goed afronden
    - Mijn bachelordiploma halen
    - Een master vinden en beginnen
    - 'Onder vuur' en 'Avondrood' afschrijven en de tweede opsturen naar de uitgever
    - Promotie maken voor De laatste dans en (hopelijk) minimum 300 exemplaren verkopen
    - Mijn vrienden en relatie blijven appreciëren en behouden


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In 2019 wil ik:

    - Enlighten Me afschrijven
    - Hardlopen oppakken
    - Mijn propedeuse halen
    - Minimaal 25 boeken lezen
    - HP in het Engels herlezen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    mt

    Oh wat een heerlijk topic weer Mirt, jij goaldigger. Makes me wanna be a better person.

    x Mijn propedeuse halen.
    x Koffie-inname minimaliseren.
    x Mijn eigen (zomer)vakantie plannen (en uitvoeren).
    x Marked afschrijven.
    x Meer Q-meetings bijwonen.
    x Dit figuur behouden, of afvallen. Either way is fine.


    What’s tasty in Busan?

    2019
    ▪ Meer koken, niet telkens (pizza) bestellen
    ▪ Mijn verhaal afschrijven
    ▪ Beginnen met sporten
    ▪ Gezonder eten
    ▪ Sparen
    ▪ Meer met vrienden afspreken