• Mermaids Island
    Praattopic 1/rollentopic 1 /[url=]speeltopic[/url]


    Believe In Mermaids.


    Be A Mermaid And Make Waves.


    A Saltin Pirate Needs A Beautiful Mermaid.



    Welkom op het eiland Violette, het eiland van de meerminnen. Eigenlijk is dit eiland niet op de kaart te vinden, en alleen bereikbaar voor meerminnen. Echter bestaat het eiland al 500 jaar, en nog steeds heeft de mens het eiland nooit gevonden. Het is vaak rustig op eiland Violette, daarom gaan wij een kijkje nemen in het leven van de meerminnen en het rustige eiland.


    Island
    Eiland
    Het eiland licht zeg maar midden in de zee, met aan de kust prachtige stranden, aan de randen in het noorden kun je hoge bergen vinden, waarvan je sommige kan beklimmen. Voor de rest is het eiland vooral bos en oerwoud, er lopen ook allemaal rivieren door elkaar recht door het eiland heen. Het eiland is in de vorm van een meermin staart. De meerminnen wonen vooral in bos huisjes.

    Dieren

    In de zeeën van Violette leven verschillende soorten vissen, sommige zijn giftig. Op het eiland kun je dieren vinden zoals leeuwen, slangen, tropische vogels (Ook feniksen) , wolven, herten en nog veel meer zoals insecten. Natuurlijk kunnen de dieren ook een dreiging vormen, maar dat is niet vaak gebeurt.[/font]

    Magic
    Ik heb liever niet dat rollen sterker zijn dan andere rollen, daarom heb ik een limiet. Als meermin verander je natuurlijk in een meermin, kan met dieren praten en onder water ademen, maar natuurlijk heb je 1 extra speciale gave. Dat mag alles zijn. Personen mogen ook 2 keer dezelfde gave.

    Gebruikte Gave's
    komt.


    Roll
    naam - gave - username - pagina

    Girls

    - - MystricNeverland -
    - - Grimmlove -
    - - JoSnape -
    - - DarkOne -
    - - Douceur -
    - - Feniks -

    Boys
    - - JoSnape -
    - - LittleOwlet -
    - - DarkOne -
    - - MysticNeverland -


    List

    Naam
    Leeftijd
    Gave
    Innerlijk
    UiterlijkGraag ook beschrijving van je meermin staart.
    Geschiedenis
    Familie
    Relatie's
    Overigbijvoorbeeld:Geboorteland, angsten, hobby's


    Rules

    > 150 Woorden, Niets Minder
    > Geen Perfecte Mensen
    > Geen Mensen Buitensluiten
    > Naam Veranderingen Doorgeven
    > Melden Wanneer Je Niet Online Kan Zijn

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 21:08 ]


    We are all mad here...

    Mt

    Emtee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mt.


    chaos makes the muse

    Trouwens, Elijah heeft weer manipulatie, is dat goed? Lees maar even wat hij kan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Trouwens, Elijah heeft weer manipulatie, is dat goed? Lees maar even wat hij kan ^^


    goedgekeurd (Y)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 21:15 ]


    We are all mad here...

    MT


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik als gave genezing?

    MysticNeverland schreef:
    (...)

    goedgekeurd (Y)


    Oh, maar als het mogelijk is, mag ik anders telekinese? Of het moet echt met water te maken hebben, dan hou ik het bij weer manipulatie hehe

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 21:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat was ook mijn vraag miet de gave met water te maken hebben of mogen andere gaves ook?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Gave mag alles zijn xD


    We are all mad here...

    MysticNeverland schreef:
    Gave mag alles zijn xD


    Dan verander ik de mijne naar telekinesis


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mijne gevonden:


    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 17:27 ]


    We are all mad here...

    Jullie mogen ook 1 van mij extra, zeg het wel/vraag

    1:




    2:


    OF



    3:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 17:38 ]


    We are all mad here...

    Elijahs staart. Effe wat mannelijker, hahah.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 17:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isa is klaar en staat open voor relaties :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."