• U B A R I
    A C A D E M Y
    T H E      S C H O O L

    De prestigieuze Ubari Academy is gevestigd op een groot eiland. Haar studenten komen uit rijke families, en met Ubari als één van de rijkste eilanden in de Atlantische oceaan, zijn de academy faciliteiten het best. De Academy is afgelegen in een bosrijke omgeving. De campus is omgeven door esdoorns, waardoor het een goddelijke en adembenemende plaats lijkt te zijn. Echter, onder haar foutloos uitziende buitenkant, verbergt de academy een veel donkerder reeks van geheimen.
          Het merendeel van de studenten komen uit families van grote rijkdom, met name vanwege het feit dat ze de kinderen zijn van beruchte bendeleiders en hoog aangeschreven personen. Achter gesloten deuren is Ubari Academy veel gruwelijker en bloederig dan op het eerste oogopslag. Binnen haar muren moeten de studenten beslissen waar ze meer voor op hun hoede moeten zijn; het autoritaire personeel, klasgenoten of rivaliserende families, of voor wat er schuilt in de schaduwen.




    R O L L E N
    Naam — faceclaim — pagina — username

    V R O U W E N
    • Gereserveerd voor Archeron
    • Gereserveerd voor Valor
    • Gereserveerd voor greenlight22
    • Amara Gonçalves — Naressa Valdez — 1.1 — Sempre
    • Gereserveerd voor Ziegler
    • Gereserveerd voor tubbietoost
    • Gereserveerd voor Beaumont

    M A N N E N
    • Gereserveerd voor Archeron
    • Gereserveerd voor Valor
    • Gereserveerd voor tubbietoost





    R E G E L S
    A L G E M E E N
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Er is geen limiet voor personages, maar zorg wel dat je geen personages gaat verwaarlozen.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen en afwezigheid door.
    — Wees actief en have fun. We zijn een relaxte RPG, maar zorg ervoor dat je zo nu en dan wel post plaatst.


    S C H O O L
    — Pesten, van zowel leraren als leerlingen, is ten strengste verboden.
    — Vals spelen en/of plagiaat wordt niet getolereerd in welke vorm dan ook.
    — Vernieling van andermans bezittingen is niet toegestaan.
    — Studenten zijn schoon, goed verzorgd en toonbaar te allen tijde.
    — Alle lessen dienen bijgewoond te worden door de leerlingen, tenzij er een geldige reden is om dit niet te doen.
    — Tijdens lesuren duurt het schooluniform ten allen tijden gedragen te worden. Het school uniform bestaat uit een witte blouse, rode stropdas, zwarte broek of rok




    I N V U L L I J S T
    Naam:
    Leeftijd: 18 - 25, houd rekening met de leerjaren.
    Jaar: Eén, twee, drie of vier.
    Innerlijk: Tenminste twee negatieve, één neutraal en twee positieve karakter eigenschappen
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: vb: Familie, hoe is hij/zij bij Ubari Academy terecht gekomen, belangrijke gebeurtenissen, ..
    Relaties:
    Extra: vb: Likes, dislikes, seksualiteit, eigenaardigheden, clubs/sport, ..




    C L U B S      &      S P O R T S
    Studenten kunnen lid worden van één sport en één club, maar het is niet verplicht.

    S P O R T S


    Voetbal
    Captain: Gereserveerd voor Valor
    • Gereserveerd voor Archeron


    Tennis
    Captain:
    • Gereserveerd voor Ziegler


    Zwemmen
    Captain:



    Volleybal
    Captain: Naressa Gonçalves




    C L U B S


    Koken
    • Naressa Gonçalves


    Fotografie
    • Gereserveerd voor Remarkeyable


    Art



    Muziek



    Games



    D O R M I T O R I E S
    Het is vijf minuten lopen van het schoolgebouw om bij de dormitories te komen. De kamers en openbare ruimtes worden goed schoongehouden. De kamers zien er gezellig uit; elk met twee eenpersoonsbedden, een bureau, televisie en aangevuld met een kledingkast en planken aan de muren. De kamers mogen aangevuld worden met persoonlijke spullen. Elke kamer heeft een eigen badkamer, die een toilet, douche en wastafel bevat. De jongens en meisjes dormitories zijn in aparte gebouwen, maar zijn verbonden met een gemeenschappelijke lounge.


    Jongens:



    Meisjes:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2016 - 11:12 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zou ik op de eventuele wachtlijst voor een dame kunnen? (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 22:44 ]


    Faith is everything.

    Haal mij anders maar van de lijst, hoewel ik het een heel gaaf RPG vind, denk ik dat er anderen zijn die liever meedoen dan ik ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Mij mag je ook van de lijst halen, ik denk niet dat ik nog een rpg ga redden met school.


    chaos makes the muse

    Oké, jammer. Ik zal het topic aanpassen.

    Zijn er ook nog mensen geïnteresseerd in een mannelijke rol?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zou graag Dylan O'Brien en Indiana Evans claimen


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Tanya Neelam Ghatak

    _______________________________________________________________________________________________

    Name



    - Tanya is een Hindi naam, het betekend 'van de familie'.

    - Neelam is ook een Hindi naam. Neelam betekend 'Saffier'.

    Er zijn veel mensen die Tanya bij een afkorting van haar naam noemen Tan. (Uitgesproken op de Engelse manier)

    Age

    Tanya is geboren op een redelijk frisse lente ochtend in het jaar 1995. Dit jaar getal zorgt er voor dat ze afgelopen april op de zevenentwintigste haar eenentwintigste verjaardag heeft gevierd.

    Personality

    Tekst tekst tekst

    Uiterlijk

    • Tanya heeft lang zwart haar wat tot net onder haar borst komt.
    • Van nature is Tanya haar haar golvend, maar zo nu en dan stijlt ze het of zorgt ze voor echte krullen.
    • Tanya haar ogen zijn donker bruin.
    • Tanya is licht getint, dit vanwege haar indiaanse achtergrond.
    • Tanya is 1.78 meter lang.
    • Tot haar eigen teleurstelling heeft Tanya een gebrek aan rondingen.


    • Tanya is erg slank.
    • Tanya haar signature scent is YSL Elle
    • Tanya combineert graag dure merken met juist wat 'goedkopere kleren'
    • Haar favoriete merken zijn Burberry en Balenciaga

    History and Family

    Arjun Zahir Ghatak - 59 - Vader - Bollywood acteur

    Jada Rahifa Ghatak - 57 - moeder - Bollywood actrice

    Nahida Elisha Chakrabarti - 82 - Oma - Pensioen

    Al zolang Tanya zich kan herinneren woont haar oma bij haar en haar ouders in huis. Haar opa is al op vrij jongen leeftijd overleden en toen hebben Tanya haar ouders de vrouw in genomen. Iets wat ook nog wel goed van pas kwam toen Tanya geboren werd. Hoewel beide haar ouders al tegen de tijd dat ze hun eerste en enige dochter kregen al achter in de dertig waren ze nog steeds zo druk met hun carrière dat de zorg voor hun dochter er wel eens bij in schoot. Dit zorgde er voor dat Tanya het grootste deel van haar leven is opgevoed door haar oma. En Tanya is dan ook closer met haar oma dan ze met haar ouders is. Echter word Tanya haar oma met haar 82 jaar inmiddels net iets te oud om nog voor Tanya te zorgen. Dan zou Tanya meer voor de vrouw zorgen dan haar oma voor Tanya. Vandaar dat haar ouders haar naar Ubari acedemy sturen. De twee zijn er van overtuigd dat hun dochter, ondanks haar 21 jaar, nog steeds niet oud en zelfstandig genoeg is om voor zich zelf te zorgen. Daarom hebben ze besloten Tanya naar een school te sturen waar ze in ieder geval een beetje in de gaten word gehouden en waar kan dat nou beter dan op een school die op een eiland staat.



    Extra
    • Like's: Winkelen, Nando's en sporten
    • Music: Tanya houdt vooral van rap en R&B onder andere Kanye West staat hoog op haar lijstje van favoriete artiesten
    • Tanya houdt van reality programma's, the Kardasians vind ze leuk, maar ook programma's zoals The Great British Bake Off vind ze geweldig.
    • Tanya is een echte boekenwurm, ze houdt er van om te verdwijnen in een totaal andere wereld.
    • Tanya heeft enkele kleine rollen behad in Bollywood films, waarin ze aan de zijde van haar ouders speelde.
    • Hoewel Tanya haar naam redelijk bekend is in India en omstreken, valt haar naam niet zo vaak buiten haar thuisland.
    • Sports: Tanya is captain van het zwemteam en sport naast het zwemmen ook nog redelijk veel.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2016 - 13:03 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik weet nog niet helemaal wat ik met haar persoonlijkheid doe dus dat komt later nog ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT


    When you believe your dreams come true

    Zijn er nog mensen geïnteresseerd om mee te doen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik hier nog aan meedoen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 11:53 ]


    Remember to be ridiculous.

    Kan ik nog meedoen?