• [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 22:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik denk het wel. Het doet mij denken aan adoptie althans (:

    Vind 'm mooi. Kort en zeer krachtig.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 21:59 ]

    Mooi, Qing! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt bewondering voor de gedichten die je maakt. Ze raken altijd wel een gevoelige snaar bij me. Deze is ook een pareltje. Knap hoe je met zo'n beperkt aantal zinnen zo'n statement neer kan zetten! <3


    26 - 02 - '16

    Kippenvel c: Prachtig geschreven!

    Volgens mij gaat het ook over adoptie. Ik zou dat eigenlijk toch maar een zware pil vinden om te slikken hoor, dat ik een kind zou hebben en dat kind ziet dan een andere vrouw als haar mama. Het zou niets voor mij zijn. Het is wel een mooi gedicht! (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 12:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat ik over jou weet tezamengebracht met dit gedicht laat me inderdaad wel een vermoeden wat dit is. Ik vind het echt een prachtig gedicht. Zoals al je gedichten. Je hebt er echt heel veel talent voor, Qing.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een heel mooi gedichtje! (:


    What would Emma do?

    Heel mooi!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik stel voor dat jij serieus begint na te denken over het publiceren van je poëzie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dankjewel, iedereen voor de lieve complimenten (:

    Erlebnis schreef:
    Ik heb echt bewondering voor de gedichten die je maakt. Ze raken altijd wel een gevoelige snaar bij me. Deze is ook een pareltje. Knap hoe je met zo'n beperkt aantal zinnen zo'n statement neer kan zetten! <3


    Ahw, dat is echt heel lief van je, Erieka! (:

    Histoire schreef:
    Volgens mij gaat het ook over adoptie. Ik zou dat eigenlijk toch maar een zware pil vinden om te slikken hoor, dat ik een kind zou hebben en dat kind ziet dan een andere vrouw als haar mama. Het zou niets voor mij zijn. Het is wel een mooi gedicht! (:


    Ja, klopt. Het wil niet zeggen dat een vrouw /moeder/ zoiets doet, dat het iets voor haar is en dat ze het niet erg vindt. Soms laat het lot haar geen andere keuze en is ze verplicht tot adoptie over te gaan, of ze het nu zelf wilt of niet. Vaak is het wel de beste keuze in het voordeel van het kind.

    Wasikowska schreef:
    Ik stel voor dat jij serieus begint na te denken over het publiceren van je poëzie.


    Ik weet niet. Ik heb niet zoveel goede gedichten die ik echt wil delen met de /buitenwereld/ aka not Quizlet :'d


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys