• Ik heb net een berichtje bij iemand achterlaten in diegene's gastenboek en nu mag ik bij andere mensen geen berichtjes meer achterlaten. Ik krijg dan de melding dat ik 30 seconden moet wachten voordat ik weer een berichtje mag plaatsen. Dus heb ik netjes een minuut gewacht en het bij iemand anders geprobeerd, maar ik krijg weer die melding.


    Physics is awesome

    Ohw dat is vreemd. Ik kreeg net ook dat ik 30 seconden moest wachten, maar daarna deed hij het wel bij mij. Al vond ik dit ook al vreemd, omdat gb berichten niet tellen als gastenboek bericht.
    Ik zag trouwens dat jij kerstkaarten in GB’s achter liet, misschien dat je dit te veel heb gedaan achter elkaar en quizlet het ziet als spam, en je daarom een soort anti-spam tijdsduur geeft oid.
    En bedankt voor je berichtje trouwens (H)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dit wou ik ook net aankaarten, ik denk dat het komt door de sneeuwbal actie, maar vind het nogal zinloos met een gastenboek bericht want daar krijg je geen sneeuwballen voor :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dit is waarschijnlijk fout geprogrammeerd met de sneeuwballenactie. Als ik het gped begrijp kan je dus geen gb's meer achterlaten nu?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Dit is waarschijnlijk fout geprogrammeerd met de sneeuwballenactie. Als ik het gped begrijp kan je dus geen gb's meer achterlaten nu?


    Ik kan nog wel gb's achterlaten, maar ik moet per gb 30 seconden wachten voordat ik hem kan versturen. En tot voorheen heb ik dit nog nooit gehad.


    Physics is awesome

    aarsvogel schreef:
    Ohw dat is vreemd. Ik kreeg net ook dat ik 30 seconden moest wachten, maar daarna deed hij het wel bij mij. Al vond ik dit ook al vreemd, omdat gb berichten niet tellen als gastenboek bericht.
    Ik zag trouwens dat jij kerstkaarten in GB’s achter liet, misschien dat je dit te veel heb gedaan achter elkaar en quizlet het ziet als spam, en je daarom een soort anti-spam tijdsduur geeft oid.
    En bedankt voor je berichtje trouwens (H)


    Gb is toch een gastenboek bericht of in ieder geval een afkorting voor gastenboek bericht? Hij blijft het bij mij doen.

    Hij deed het al bij de tweede persoon bij wie ik die afbeelding wilde achterlaten dus ik neem aan dat Q het toen nog niet als spam zag. En normaal mag ik volgens mij wel vaker en sneller achter elkaar gb's plaatsen.

    Graag gedaan, Aratinga liet er een bij mij achter dus ik dacht verspreid de kerstvreugde nog wat meer


    Physics is awesome

    Chibs schreef:
    Dit wou ik ook net aankaarten, ik denk dat het komt door de sneeuwbal actie, maar vind het nogal zinloos met een gastenboek bericht want daar krijg je geen sneeuwballen voor :')


    Dat dacht ik dus ook, maar toen dacht ik ook inderdaad die doen niet mee dus dat kan het niet zijn. Maar misschien inderdaad door de sneeuwballen actie. Is wel stom want nu zet ik de afbeelding alvast in het bericht en dan is het afwachten tot het knopje weer beschikbaar word.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik kan nog wel gb's achterlaten, maar ik moet per gb 30 seconden wachten voordat ik hem kan versturen. En tot voorheen heb ik dit nog nooit gehad.


    Ah, ik dacht dat je bedoelde dat die melding niet meer verdween. Ik zal het doorgeven maar ik vrees dat het met de feestdagen wel even kan duren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ah, ik dacht dat je bedoelde dat die melding niet meer verdween. Ik zal het doorgeven maar ik vrees dat het met de feestdagen wel even kan duren.


    Na 30 seconden verdwijnt het, maar alleen als ik iemands profielpagina blijf. Dankjewel! Dat kan ik begrijpen, maar ik dacht geef het alvast door des te sneller komt er hopelijk een oplossing.


    Physics is awesome

    Probleem opgelost -> Slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.