• In tegenstelling tot wat iedereen tegen mij zegt over dat ik mijn haar weer langer moet laten groeien omdat het zo een "mooie" lengte is, ga ik het toch lekker afknippen vanavond, want dan komt de kapper en ik wil een korte bob met pony. Op dit moment is mijn haar ongeveer tot op mijn schouders en na jarenlang een pony gehad te hebben heb ik die sinds vorig jaar weg laten knippen/groeien. Nu komt hij echter weer terug. Ik heb namelijk mijn haar altijd in een knotje zitten omdat ik het nu niet leuk vind zitten. Ik wil weer wat nieuws/anders. Ik zal wat plaatjes toevoegen van hoe ik het heb en hoe ik het wil. Het is ook mijn plan om mijn haar weer te gaan verven - waarschijnlijk roze of blauw of de ene helft een donkere kleur en de andere helft mijn eigen - maar daar wacht ik nog even mee.

    Anyways, wat zouden jij voor een haarstijl willen als je full out kon gaan?

    Het resultaat!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 21:29 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yeas girl, lekker doen wat je zelf wil en alles staat je mooi!

    edit; stuur ff foto als je het gedaan hebt! Ben nieuwsgierig, ga je het ook die kleur doen?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 14:45 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Denk dat het je heel goed zou staan! En als ik full out kon gaan? Zoiets denk ik:




    Het is nu bruinrood geverfd en halflang D: Maar de kleur is niet zo sterk rood als ik zou willen, want dan moet ik gaan blonderen en dat wil ik niet.

    Leuk! Ben heel benieuwd hoe het je staat! ^^

    Ik wil eigenlijk nog een keer blond, maar ik moet nu eerst het rood uit mijn haren laten groeien en ik ben inmiddels bezig met het heel lang te laten groeien dus dat duurt nog even. Dus ik ga het deel wat nu rood is nog een keer roder verven als het verder uitgegroeid en daarna ga ik het langzaam aan afknippen. Als het dan eruit is, ga ik het onderste gedeelte van mijn haar (dat wat het dichtste bij mijn nek zit) blonderen. Als ik dan mijn haren los heb, zul je er (van de achterkant) vrij weinig van zien, maar als ik het bijvoorbeeld vlecht/opsteek/iets er mee doe, dan zie het "grapje".
    En als dat blond me heel goed bevalt, wil ik misschien helemaal blond. Maar daar ben ik nog lang niet over uit. Eerst dit zien te overleven zonder mijn haren weer helemaal af te knippen (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Mirandacosgrove schreef:
    Yeas girl, lekker doen wat je zelf wil en alles staat je mooi!

    edit; stuur ff foto als je het gedaan hebt! Ben nieuwsgierig, ga je het ook die kleur doen?

    Is goed c: en ja dat is wel het plan, maar dat ga ik nu nog niet doen, want ik ben een beetje te blut voor haar kleuring atm haha.

    @Leonie, looks epic! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Gaat je supergoed staan, ik weet het zeker (:
    Zoiets vind ik altijd wel mooi en qua kleur zou ik een wandelende regenboog worden met elke maand iets anders haha >

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 14:57 ]


    El Diablo.

    Recherche schreef:
    Leuk! Ben heel benieuwd hoe het je staat! ^^

    Ik wil eigenlijk nog een keer blond, maar ik moet nu eerst het rood uit mijn haren laten groeien en ik ben inmiddels bezig met het heel lang te laten groeien dus dat duurt nog even. Dus ik ga het deel wat nu rood is nog een keer roder verven als het verder uitgegroeid en daarna ga ik het langzaam aan afknippen. Als het dan eruit is, ga ik het onderste gedeelte van mijn haar (dat wat het dichtste bij mijn nek zit) blonderen. Als ik dan mijn haren los heb, zul je er (van de achterkant) vrij weinig van zien, maar als ik het bijvoorbeeld vlecht/opsteek/iets er mee doe, dan zie het "grapje".
    En als dat blond me heel goed bevalt, wil ik misschien helemaal blond. Maar daar ben ik nog lang niet over uit. Eerst dit zien te overleven zonder mijn haren weer helemaal af te knippen (;

    Ik had het hiervoor ook helemaal rood geverfd, maar het heeft mij echt meer dan een jaar geduurd voordat alles eruit was en nu zie je het nog steeds op plekken terwijl het niet eens permanent was... maar dat idee wat je nu hebt klinkt tof! Het lijkt mij ook inderdaad leuk om iets te doen met verschillende kleuren/lagen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb laatste mijn haren van lang naar schouderlengte geknipt. Dat voelde echt super bevrijdend voor mij.
    Maar ik denk wel dat het je leuk gaat staan, ook al vind ik je haren nu ook al leuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Mijn haar was trouwens eerst zo lang - hier is het rood geverfd - maar ik was er op een gegeven moment klaar mee dus toen heb ik het echt minstens 25 centimeter afgeknipt haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ook ik denk dat het je heel leuk gaat staan!

    Ik heb verschillende kleuren gehad, waaronder bruin blond gemêleerd, donkerbruin zwart, knal rood ( wat ik eerst een tijd volledig heb gehad, waarna ik de onderste laag van mijn haar zwart heb geverfd en de rest nog gewoon rood) en de laatste keer heb ik een Balayage gedaan met zwart en paars. Nu op dit moment is het nog steeds Balayage, maar dan met heel donker bruin tegen het zwarte aan en de rest natuurlijk bruin - waar nog steeds wat rood doorkomt vanwege het paars wat er eerst in heeft gezeten. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als ik full out zou willen gaan, zou ik m'n haar afknippen en een lekker kort koppie willen. :') Maar daar ben ik te chicken voor en ik vond het laatst al vrij kort, toen ik naar de kapper was gegaan, hahaha. Ik zou het niet verven, want ik vind m'n haarkleur wel mooi (blond met rood erin). :')

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat afknippen heb ik ook een paar keer gedaan, het is zo bevrijdend! Ik hou van leuke kleurtjes, het liefst zoals de plaatjes hierboven, maar dat is wat te ingewikkeld om zelf te doen, haha. Mijn volgende keus is van dat pastel lila achtige. Ik heb het al gekocht. Daarna wil ik grijs, dat lijkt me zo gaaf. Dan boven of onder wat donkerder.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ongeveer twee weken geleden mijn haar afgeknipt. Het was best wel slikken, aangezien ik het eigenlijk mijn hele leven heb laten groeien, maar ik ben blij met het resultaat :Y)

    Je hebt het gezien tijdens de Amsterdam Meeting ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Eigenlijk vind ik dat korte haar veel leuker bij je staan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 21:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:


    Oh, ik vind dit stiekem veel leuke dan dat langere! *O*


    Deep inside, I've never felt alive