• (Jazeker, twee punns in de titel (wbw))
    Hoihoi!

    Net als JamesPotter, die vandaag jarig is (feliciteer haar hier nog even (; ), is ook mijn verjaardag bijna aan de beurt (volgende week zondag, om de gelijkenis nog iets meer te benadrukken, haha). Vandaag vier ik hem al met mijn familie, en mijn moeder heeft een verjaardagstaart voor mij gemaakt. Dat doet ze bij elke verjaardag en meestal help ik mee met het ontwerpen en die dingen. Maar deze keer was het voor mij een verrassing hoe mijn taart eruit kwam te zien, want ik zou het voor een keertje niet weten. Vanmorgen werd ik naar beneden geroepen, en stond de beste taart in Marauder History op ons aanrecht.

    DEZE SUPERFEMTASTISCHE MARAUDER I SOLEMNLY SWEAR THAT I AM UP TO NO GOOD TAART

    (As you can see on the picture on the right)
    Zoals sommigen van jullie weten ben ik een enorme fan van de Marauders (en Gilderoy, want hij is gewoon perfect) en ik ben zo ontzettend blij met deze taart want hij is zoo ontzéttend gaaf! Ik sta nog steeds helemaal te stuiteren van blijdschap, haha

    Zoals je je misschien wel kan voorstellen, zit ik naar mijn taart te kijken zoals Ron Weasley:


    Hebben jullie ook iets waar jullie hertstikke-stuiter-marauder-happy mee zijn vandaag? ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat een mooie taart zeg! Dat heeft je moeder echt supergoed gedaan. Veel plezier met het vieren van je verjaardag vandaag.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Awesome! En alvast een gelukkige verjaardag! (wbw)


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd!!


    i wanna die with you once or twice.

    Hey, ze heeft de 9 verkeerd om gezet!

    Grapje natuurlijk, Prongsie! Wat een geweldige taart! Geniet er maar van! Wij hebben gewoon supermarkt taart namelijk, hahaha. Alvast gefeliciteerd!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Hey, ze heeft de 9 verkeerd om gezet!

    Grapje natuurlijk, Prongsie! Wat een geweldige taart! Geniet er maar van! Wij hebben gewoon supermarkt taart namelijk, hahaha. Alvast gefeliciteerd!^^


    Hahahahaha, ik zie het ja! Noujaaaa zeg :p
    Hihi, die zijn ook altijd heeels lekker ^^ Hihi bedankt :3
    Ik vind hem echt zooo cool :'D *O*

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 12:43 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wow Froukje die is zo cool! *O*

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 12:57 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nogmaals gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Sauropoda schreef:
    Awesome! En alvast een gelukkige verjaardag! (wbw)


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteeeerd!! *O*


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wauw, die is inderdaad enorm gaaf! Ziet er erg professioneel uit. Eet smakelijk en natuurlijk heel veel plezier vandaag! :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dratini schreef:
    Wat een mooie taart zeg! Dat heeft je moeder echt supergoed gedaan. Veel plezier met het vieren van je verjaardag vandaag.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mooie taart! Veel plezier met het vieren van je verjaardag! :3


    26 - 02 - '16