• "Harry Potter™ fans in Nederland krijgen eindelijk de kans om de vermaarde tovenaarswereld van Harry Potter binnen te stappen met Harry Potter™: The Exhibition! Sinds de wereldpremière in Chicago, heeft de unieke tentoonstelling al meer dan 4 miljoen bezoekers verwelkomd in o.a. Boston, Toronto, Seattle, New York, Sydney, Singapore, Tokio, Parijs, Shanghai en Brussel. En vanaf februari is Harry Potter: The Exhibition eindelijk te zien in Nederland: Naast de CineMec in Utrecht Leidsche Rijn."

    Jaaaaaa, ik word hier enthousiast van *O*
    En het lijkt me eigenlijk nog leuker om met een heleboel Q'ers te gaan meeten en dan met zijn allen naar die expo ^^

    Wie gaat er mee?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 13:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga mee! :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    Ik ga mee! :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    YES YES YES YES YES YES.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    YES YES YES YES YES YES.


    Wij gaan duidelijk ook mee. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ben al in Brussel geweest hahaha. Grappig dat ze nu ook naar Utrecht komen


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga al met wat vrienden. ^^ Was eerst van plan om naar die van Brussel te gaan maar dat kwam uiteindelijk niet uit dus ben echt blij dat ze ook nog naar NL komen.
    Ben wel benieuwd hoe het is vergeleken met Londen. Hopelijk heb ik mijn verwachtingen niet te hoog gezet.

    Ohh! Ja ik zat het op faceboook!! Zo gaaf! Ik ga zeker kijken of ik mee kan!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jaaaaa ik wil met Q mee! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil ik wil ik wil c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb een ticket voor maandag 24 april, gezien ik dan toch al in Utrecht ben xD


    My smart mouth gets me in trouble, and if it's not my mouth, it's my facial expressions.

    Ik wilde met een vriendin naar Brussel gaan maar dat was qua vervoer niet goed te regelen dus we waren echt zo blij toen we dit nieuws hoorden!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil ook mee! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga twee keer, lol. Op 11 februari, de eerste dag en 3 maart (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als ik zou kunnen, wat om meerdere reden helaas niet het geval is, had ik het graag gewild :c


    26 - 02 - '16

    Het is echt een aanrader! c:


    I wanna be a wizard!