• Jup, want ik wordt er langzamerhand nu wel zo'n beetje gek van.

    Ik heb al meerdere malen geprobeerd af te spreken met mensen uit de buurt, en IEDERE KEER WEER word ik afgewezen. Men kan niet oid. Prima, kan een keertje voorkomen. Maar het gebeurd iedere keer weer. Ook bij boogschieten spreken mensen wel eens af, maar NOOIT wordt ik uitgenodigd voor iets.

    Nu is er zondag een StadsBBQ in Emmen. Over de 100 kramen, attracties, goedkoop bbq'en of je neemt je eigen spul mee, en gratis entree. IS TOCH ONWIJS LEUK? Nou, dat dacht ik dus. Dus ik wil er heen gaan. Maar is er ook maar iemand die mee kan? Nee. En de boogschietmensen negeren me gewoon. Toch ga ik eigenwijs doen en morgen bij schieten een briefje ophangen met de vraag wie ook wil komen. Hopelijk valt het voor een keertje mee, hoewel ik er maar beter vanuit kan gaan dat men hun woordje wel klaar heeft staan over waarom ze niet kunnen/niet gaan. :/

    Oke, einde geklaag. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ooh dat is echt niet leuk, zeker niet als het vaker voorkomt! En het klinkt zo tof! Ik hoop dat je toch iemand kan vinden die met je mee kan gaan en probeer het niet te veel op jezelf te betrekken. Misschien vinden al snel dat ze het druk hebben en dat 'er vast wel iemand anders meegaat'.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Ooh dat is echt niet leuk, zeker niet als het vaker voorkomt! En het klinkt zo tof! Ik hoop dat je toch iemand kan vinden die met je mee kan gaan en probeer het niet te veel op jezelf te betrekken. Misschien vinden al snel dat ze het druk hebben en dat 'er vast wel iemand anders meegaat'.


    Nee klopt. Ik hoop ook echt dat er iemand mee wil, want dat is een stuk leuker dan alleen gaan, natuurlijk. Maar ik begin de moed op te geven. :/
    Misschien denkt men inderdaad zo. Maar ook mede doordat men wel samen afspreekt en dan zelf al gaat beslissen dat ík het vast niet leuk vind zonder het aan me te vragen, maakt dat ik toch wel onzeker wordt en probeer te bedenken wat ik dan zo fout doe. Maar ik kan op niets komen. Ik doe namelijk echt mijn best om vrienden te maken zonder me op te dringen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik in de buurt van Emmen had gewoond, was ik met alle plezier met je meegegaan. Het klinkt namelijk hartstikke gezellig. Ik hoop dat je alsnog iemand vindt, though. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het echt heel naar voor je dat je je zo afgewezen voelt. Ik snap ook echt niet waarom die mensen dat doen :/ Ik heb helaas geen magische woorden om dat gevoel te verzachten, maar ik heb wel een knuffeltje als dat een beetje helpt c:

    waarom dan zeggen dat je gaat en op het laatste moment laat afweten.. :(


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    @Fabiënne
    Nahw dat vind ik lief van je. Dankjewel. <3

    @Lieke
    Ik snap het ook niet. Maar kennelijk ben ik zoals gewoonlijk niet ''cool'' genoeg oid. Ik weet het ook niet. Thanks for the hug, dear. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    _Electricity_ schreef:
    waarom dan zeggen dat je gaat en op het laatste moment laat afweten.. :(


    Ik snap het ook niet. Wat ik wel weet is dat ík wél ga, met of zonder iemand. _O_ Liever mét iemand though lol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is echt vervelend. Lijkt erop dat ze je een beetje afwijzen..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Aw, Yol, ik was wel graag met je meegegaan hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Fictionalworld

    Het voelt inderdaad alsof ik wordt afgewezen. Maar ik weet niet zo goed wat ik dan moet doen. Ik word mijn hele leven al door zowat iedereen afgewezen en wil niet dat het weer gebeurt. Dus ik wil mijn best blijven doen maar op den duur zakt de moed me toch wel in de schoenen I guess.

    @Maia
    Nahw thanks. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik snap het ook niet. Wat ik wel weet is dat ík wél ga, met of zonder iemand. _O_ Liever mét iemand though lol


    Gewoon gaan inderdaad !!!
    de pret in het leven mag niet ontbreken !!
    zeker niet met al die kraampjes erbij (ME LOVE IT)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    _Electricity_ schreef:
    (...)

    Gewoon gaan inderdaad !!!
    de pret in het leven mag niet ontbreken !!
    zeker niet met al die kraampjes erbij (ME LOVE IT)


    Helemaal gelijk. Men gaat me geen leuke dag ontnemen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Helemaal gelijk. Men gaat me geen leuke dag ontnemen. (:


    Misschien kom je nog bekenden tegen en heb je toch een leuk dag.(Y)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Dat is echt niet leuk als ze dat steeds doen, ze moeten toch ooit eens tijd voor je maken? Als het niet zo ver was geweest, had ik wel willen komen, ook al ken je me niet, lol.:W


    Take me to wonderland

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Misschien kom je nog bekenden tegen en heb je toch een leuk dag.(Y)


    Zou wel leuk zijn. Dankjewel in ieder geval. c:

    Dysphoria schreef:
    Dat is echt niet leuk als ze dat steeds doen, ze moeten toch ooit eens tijd voor je maken? Als het niet zo ver was geweest, had ik wel willen komen, ook al ken je me niet, lol.:W


    Ja naja, ik ben kennelijk toch niet geweldig genoeg, denk ik dan maar.
    Ghehe och, Q'ers meeten is altijd onwijs leuk, of je elkaar nou wel of niet kent. ;D Maar het is inderdaad heel ver weg voor de meesten, dus logisch dat je niet komen kan. No probs, afstand is een legit reden, haha. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •