• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Kupo — Allemantheia
    Ruin — Dracydragon
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Bellona — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    Bcollienr1 — KimmieStylinson
    Ilya — JeffieGoldblum
    xKingRulesz
    Tallata — SplendidTeam


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Erlebnis — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien
    Nortia — Naeryss
    Moltres
    AdoreDelano


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Falquan — EwijnDelahaye
    Ninuturu — Ninuturu
    Manami — MaikaTess
    DreamyHoran
    Raccoon


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Buizel — Axolotl_


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Op het moment geen

    POLLS
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!



    Bugs
    - Wanneer je iemand helpt een gym aan te vallen en jij later er bij komt, krijgt je pokemon alle damage die de eerste persoon al heeft gekregen. Dus dan is je pokemon meteen dood. Als je in een gym gaat helpen, kies dan als eerst een pokemon om op te offeren.

    Ook handig
    CP calculator 1, voor mij is deze het meest accuraat
    CP calculator 2
    IV calculator, wat is IV ?
    Types die super effective zijn tegen andere types, voor de eerste pijl is sterk tegen tussen de pijlen en dat is weer sterk tegen alles achter de tweede pijl (Ground sterk tegen Electric, Electric sterk tegen Flying en Water).
    Buddy system: hoeveel km per Pokémon?

    Youtube
    Trainer Tips Youtube channel met veel handige informatie en uitleg over Pokémon GO

    Hoe Sightings werkt


    Appsaisal - unieke waarde (Individual Values)


    Gen2. Bewaar je candy's!
    Golbat -> Crobat
    Gloom -> Vileplume/Bellossom
    Poliwhirl -> Poliwrath/Politoed
    Slowpoke -> Slowbro/Slowking
    Onix -> Steelix
    Chansey -> Blissey
    Seadra -> Kingdra
    Scyther -> Scizor
    Eevee -> Jolteon/Vaporeon/Flareon/Espeon/Umbreon
    Porygon -> Porygon2

    Niet zeker:
    Sakura is de trainer van Espeon in de serie, dus waarschijnlijk kan je met die naam je Eevee naar Espeon evolueren.
    Gary Oak is de trainer van Umbreon. Gary Oak verandert je Eevee in een Umbreon.


    Tot pagina X aangepast

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 20:20 ]

    Ik blijf toch lekker lopen, want dat vind ik leuk. 8D


    Your make-up is terrible

    Dat moet ik ook maar gaan doen. In ieder geval iets vaker dan de ene keer per maand dat ik eens besluit een stukje te lopen. Het was veel leuker geweest als ik met iemand anders kon spelen. Maar ik ken niemand die het speelt..

    Yeah, ik speel vaak met mijn zusje en dat maakt het wel veel leuker. Maar vanavond ben ik er ook in mijn eentje op uit gegaan en dat voelde eigenlijk wel goed, haha. Ik voelde me zo actief.


    Your make-up is terrible

    Ik wandel best vaak met mijn moeder, maar dat is altijd hetzelfde rondje en er ligt maar een pokestop op de route en dan moet ik ook nog wat uitwijken van onze route. Dus ja veel meer dan km voor candy en eieren bereik ik daar ook niet mee.:/


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb valsgespeeld. Er was file op de weg dus ik kon kilometers lang gewoon eieren laten uitkomen zonder er wat voor te hoeven doen. Oeps :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ik heb valsgespeeld. Er was file op de weg dus ik kon kilometers lang gewoon eieren laten uitkomen zonder er wat voor te hoeven doen. Oeps :"D


    Genius (':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Genius (':


    Ja, nu met die stomme update kan ik niks meer in de auto, dus nu maak ik maar misbruik van de files. (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind die updates wel echt een nadeel van het spel, want het installeren ervan is zo'n pain in the ass :C Ik heb fucking 675 mb vrij voor een update van +- 50 mb, zegt ie alsnog dat ik te weinig geheugen vrij heb....


    Stenenlikker

    Er is een CP update geweest voor alle pokemon. Dus je pokemon kunnen een veel hoger CP hebben nu.
    Mijn beide Gyarados zijn met 500 omhoog gegaan. Al zijn mijn magikarps met 20 naar beneden. Pinsir is ook hoger en nog vele andere zijn beter geworden.

    Correctie, niet alle pokemon soorten.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 23:35 ]

    Ja leuk, behalve dat ik die update weer eens niet geïnstalleerd krijg....


    Stenenlikker

    Bij mij zijn er ook enorm veel pokémon gezakt in CP.
    Ik spaarde allemaal eevees boven 500 CP en op enkele na zijn ze allemaal onder de lijn van 500 gezakt. Ik was zo blij gisteren. Ik ving een eevee van 628 CP, zo hoog heb ik er nog nooit een gehad. Nu is ze nog maar 550. Dus een vermindering van rond de 75 =(

    Mijn vaporeons zijn dan wel weel gemiddeld met 150-200 gestegen. En jolteon/flareon zijn ook opeens enorm gestegen.
    Ik was zo trots op mijn parasect van in de 1100 en nu is die met minstens 100 CP gedaald. Ik vond hem zo handig, ondanks vaak het CP-verschil. Nu gaat het waarschijnlijk nog zwaarder worden om deze te gebruiken. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bij mij zijn er ook enorm veel pokémon gezakt in CP.
    Ik spaarde allemaal eevees boven 500 CP en op enkele na zijn ze allemaal onder de lijn van 500 gezakt. Ik was zo blij gisteren. Ik ving een eevee van 628 CP, zo hoog heb ik er nog nooit een gehad. Nu is ze nog maar 550. Dus een vermindering van rond de 75 =(

    Mijn vaporeons zijn dan wel weel gemiddeld met 150-200 gestegen. En jolteon/flareon zijn ook opeens enorm gestegen.
    Ik was zo trots op mijn parasect van in de 1100 en nu is die met minstens 100 CP gedaald. Ik vond hem zo handig, ondanks vaak het CP-verschil. Nu gaat het waarschijnlijk nog zwaarder worden om deze te gebruiken. =(


    Dit is er veranderd als het goed is:

    Going up: Alakazam(+++), Aerodactyl(++), Beedrill(++), Butterfree, Chansey(+++), Charizard(+), Cloyster(+++), Dodrio(++), Dugtrio(+), Electabuzz(+), Electrode(++), Fearow(+), Flareon(++), Hitmochan(+++), Hitmonlee(+++), Gengar(+++), Golem(+++), Gyarados(+++), Jolteon(+++), Jynx(+++), Kabutops(++), Kangaskhan, Kingler(+++), Machamp(+++), Magneton(+++), Marowak(+), Mr. Mime(+++), Muk(+), Omastar, Onix(+), Pinsir(+++), Primeape(++), Rapidash(+), Raticate(+), Rhydon(+++), Sandslash(+++), Seadra(++) Scyther(++), Snorlax(++), Starmie(++), Tangela(+++), Tauros(+++), Tentacruel(+), Vaporeon(+++), Venomoth(++)

    Going Down: Arbok(-), Arcanine(-), Blastoise, Clefable(-), Dewgong(--), Exeggutor(-), Farfetch'd, Golbat(-), Golduck(-), Hypno(-), Lickitung(-), Magmar(-), Nidoking, Nidoqueen(-), Ninetails(--), Parasect(-), Persian(---), Pidgeot(-), Poliwrath(-), Porygon(-), Seaking(-), Slowbro(-), Venusaur(-), Victreebell(--), Vileplume(-), Weezing(-), Wigglytuff(---)

    Unchanged by popular request: Lapras, Raichu

    Conflicting reports: Charziard (mostly up), Dragonite (mostly up), Onix, Rapidash (mostly up)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 23:57 ]

    Er is van 23 tot 30 november weer een double xp event. Dat geldt hopelijk ook voor de dagelijkse bonus. Met een lucky egg krijg je dan echt rete veel xp.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 23:55 ]

    Wtf, is dit? Heb ik eindelijk de update geïnstalleerd gekregen, zegt ie opeens dat mn hardware de applicatie niet ondersteunt?! Het enige wat ik heb verandert, is dat ik er een SD kaart in heb gestopt, waar ik een deel van mn foto's op heb gezet.
    Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?


    Stenenlikker

    Ik heb ditto *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury