• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Kupo — Allemantheia
    Ruin — Dracydragon
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Bellona — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    Bcollienr1 — KimmieStylinson
    Ilya — JeffieGoldblum
    xKingRulesz
    Tallata — SplendidTeam


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Erlebnis — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien
    Nortia — Naeryss
    Moltres
    AdoreDelano


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Falquan — EwijnDelahaye
    Ninuturu — Ninuturu
    Manami — MaikaTess
    DreamyHoran
    Raccoon


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Buizel — Axolotl_


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Op het moment geen

    POLLS
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!



    Bugs
    - Wanneer je iemand helpt een gym aan te vallen en jij later er bij komt, krijgt je pokemon alle damage die de eerste persoon al heeft gekregen. Dus dan is je pokemon meteen dood. Als je in een gym gaat helpen, kies dan als eerst een pokemon om op te offeren.

    Ook handig
    CP calculator 1, voor mij is deze het meest accuraat
    CP calculator 2
    IV calculator, wat is IV ?
    Types die super effective zijn tegen andere types, voor de eerste pijl is sterk tegen tussen de pijlen en dat is weer sterk tegen alles achter de tweede pijl (Ground sterk tegen Electric, Electric sterk tegen Flying en Water).
    Buddy system: hoeveel km per Pokémon?

    Youtube
    Trainer Tips Youtube channel met veel handige informatie en uitleg over Pokémon GO

    Hoe Sightings werkt


    Appsaisal - unieke waarde (Individual Values)


    Gen2. Bewaar je candy's!
    Golbat -> Crobat
    Gloom -> Vileplume/Bellossom
    Poliwhirl -> Poliwrath/Politoed
    Slowpoke -> Slowbro/Slowking
    Onix -> Steelix
    Chansey -> Blissey
    Seadra -> Kingdra
    Scyther -> Scizor
    Eevee -> Jolteon/Vaporeon/Flareon/Espeon/Umbreon
    Porygon -> Porygon2

    Niet zeker:
    Sakura is de trainer van Espeon in de serie, dus waarschijnlijk kan je met die naam je Eevee naar Espeon evolueren.
    Gary Oak is de trainer van Umbreon. Gary Oak verandert je Eevee in een Umbreon.


    Tot pagina X aangepast

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 20:20 ]

    WingedHussar schreef:
    Wanneer gaat deze update eigenlijk in?

    Ik denk volgende week pas. al las ik ook iets van rond 7 november.

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Ik denk volgende week pas. al las ik ook iets van rond 7 november.


    Hmm, okay, al krijg ik het gevoel dat dat van andere pokemon nu al een beetje geldt, want atm zie ik geen weedles, pidgeys en rattatas op mijn radar :')


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    (...)

    Hmm, okay, al krijg ik het gevoel dat dat van andere pokemon nu al een beetje geldt, want atm zie ik geen weedles, pidgeys en rattatas op mijn radar :')

    Ja, volgens mij zijn sommigen inderdaad al in game. Eevee in 5km ei ook.

    Ik heb twee Eevee's gevangen, haha. Normaal vind ik er eentje op een dag op de radar en kom ik hem vaak niet eens echt tegen.
    Een rondje door de buurt: evenveel ratata's, meer spearows, minder pidgey's en meer venonats.


    Your make-up is terrible

    Voor de mensen die wel eens gyms aanvallen:

    Wanneer je iemand helpt een gym aan te vallen en jij later er bij komt, krijgt je pokemon alle damage die de eerste persoon al heeft gekregen. Dus dan is je pokemon meteen dood. Als je in een gym gaat helpen, kies dan als eerst een pokemon om op te offeren.

    Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.45.0 for Android and 1.15.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
    - You’ll earn bonuses for the first Pokémon catch and PokéStop visit each day. You’ll receive a larger bonus when you do this seven days in a row.
    - When you defeat the Gym Leader at a rival Gym, there will be a brief period of time where only you will be able to place a Pokémon in the open Gym.
    - The amount of Prestige a rival Gym loses when you defeat a regular Gym member has increased. The amount of Prestige gained by training at a friendly Gym has been lowered.
    - Minor text fixes


    Your make-up is terrible

    Wauw, hebben ze het weer zo veranderd dat je de gyms niet kan verdedigen. Bij de vorige update werd dat juist ingesteld.

    Ze zijn ook bezig met het uitrollen van de Nearby functie die nu alleen nog in San Fran is. Al blijft die wel nog een tijdje alleen in Amerika beschikbaar.

    Oeh, de dagelijkse bonus is er ^^

    Maar wel jammer dat ze zo'n update voorlopig nog in de VS houden :/


    Stenenlikker

    Die update schijnt dus echt niet handig te zijn. Ze laten vooral erg veel ratata's en pidgeys zien die soms wel 2 km bij je vandaan zijn, terwijl je maar 3 pokémon op je nearby tracker hebt en niet kan zien of er toevallig een rare bij je in de buurt zit die verder dan 3 pokémon zit.


    Your make-up is terrible

    Ah, nee, dan klinkt ie niet erg handig, haha


    Stenenlikker

    O my god, er is voor pokestops ook een speed limit >< Zelfde snelheid als waarbij pokemon van sightings verdwijnen. Dat was 48 km/h dacht ik. Niantic wil echt niet dat hun spelers nog in de bus onderweg naar school spelen...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 20:53 ]

    Zahkriisos schreef:
    Wauw, hebben ze het weer zo veranderd dat je de gyms niet kan verdedigen. Bij de vorige update werd dat juist ingesteld.

    Ze zijn ook bezig met het uitrollen van de Nearby functie die nu alleen nog in San Fran is. Al blijft die wel nog een tijdje alleen in Amerika beschikbaar.

    Nou, misschien dat het bij mij in de buurt wel werkt. Team Valor heeft echt al 2 maanden (of meer?) alle gyms in mijn buurt in handen, allemaal level 10. Het is gewoon ontmoedigend dat als je net iemand eruit hebt gekickt en aan het volgende level begint en achteraf blijkt dat de gym al terug op leven 10 zat terwijl jij nog bezig was.
    En ze gebruiken hier echt vuile trucjes. Ze gebruiken een ander account/vriend (van een ander team) om de laagste pokémon eruit te halen en dan een nog sterkere pokémon er in te plaatsen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zahkriisos schreef:
    O my god, er is voor pokestops ook een speed limit >< Zelfde snelheid als waarbij pokemon van sightings verdwijnen. Dat was 48 km/h dacht ik. Niantic wil echt niet dat hun spelers nog in de bus onderweg naar school spelen...

    Echt? Dit is echt ... . Die stops waren de enige reden dat ik het zelfs nog opzette in de bus. Buiten op de bus speel ik het niet echt. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zahkriisos schreef:
    O my god, er is voor pokestops ook een speed limit >< Zelfde snelheid als waarbij pokemon van sightings verdwijnen. Dat was 48 km/h dacht ik. Niantic wil echt niet dat hun spelers nog in de bus onderweg naar school spelen...


    Ja, daar kwam ik vandaag ook achter en ugh :C Zo krijg ik ook nooit voldoende pokeballs...


    Stenenlikker

    Scandal schreef:
    (...)
    Echt? Dit is echt ... . Die stops waren de enige reden dat ik het zelfs nog opzette in de bus. Buiten op de bus speel ik het niet echt. =(

    Ik ook, ik ga nu niet eens meer de moeite doen. Ik denk dat er nu heel veel spelers gewoon stoppen. Mensen gaan toch wel rijden en spelen, dat is niet te voorkomen. Ze gaan gewoon minder hard dan 50 rijden..