• Is er iemand die een goede offline muziek weet? #MBstruggle


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nou, Spotify Premium werkt wel goed ^^ En op Android kan je met een MP3 converter van YouTube dingen downloaden


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Nou, Spotify Premium werkt wel goed ^^ En op Android kan je met een MP3 converter van YouTube dingen downloaden


    Jaa ik heb spotify premium maar kan niks downloaden want heb geen GB :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Waarom download je het niet thuis op je computer en zet je het dan op je telefoon? Ben ik soms heel ouderwets dat ik het nog steeds zo doe?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Waarom download je het niet thuis op je computer en zet je het dan op je telefoon? Ben ik soms heel ouderwets dat ik het nog steeds zo doe?


    Nee nee niet ouderwets haha heb er eigenlijk helemaal niet aan gedacht— is wel nog veel geheugen maar wel slim!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mirandacosgrove schreef:
    (...)

    Nee nee niet ouderwets haha heb er eigenlijk helemaal niet aan gedacht— is wel nog veel geheugen maar wel slim!


    Haha, iedereen gebruikt altijd Spotify en dan denk ik; waarom zou je daar mb's aan besteden als je muziek gewoon kan downloaden? Ik snap de logica erachter niet helemaal. Nu heb ik zelf geen internetabonnement, misschien komt het wel daardoor.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Haha, iedereen gebruikt altijd Spotify en dan denk ik; waarom zou je daar mb's aan besteden als je muziek gewoon kan downloaden? Ik snap de logica erachter niet helemaal. Nu heb ik zelf geen internetabonnement, misschien komt het wel daardoor.

    Ik heb het zelfde hoor, Nikki, ik snap het ook niet helemaal. Het gaat stukken gemakkelijker als je het nummer gewoon zelf op je mobiel zet, dan hoef je ook niet te kloten met de apps.

    En dit is alweer een topic over offline apps voor muziek. Even kijken wat ik de vorige keer heb gezegd. 'Soundcloud? Geen idee of dat zonder internet afspeelt.'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien als je een iPhone hebt, even liedjes downloaden via PC En dat dan in je telefoon doen. Zo doe ik het namelijk.

    Thunderfvck schreef:
    Waarom download je het niet thuis op je computer en zet je het dan op je telefoon? Ben ik soms heel ouderwets dat ik het nog steeds zo doe?


    ME :'D haha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RuPaul schreef:
    (...)
    Ik heb het zelfde hoor, Nikki, ik snap het ook niet helemaal. Het gaat stukken gemakkelijker als je het nummer gewoon zelf op je mobiel zet, dan hoef je ook niet te kloten met de apps.

    En dit is alweer een topic over offline apps voor muziek. Even kijken wat ik de vorige keer heb gezegd. 'Soundcloud? Geen idee of dat zonder internet afspeelt.'


    Soundcloud is as far as I know met internet haha en bedankt yall , het is wel zo dat muziek downloaden veel GB kost weer en ik heb dat niet dus vandaar dat ik spotify handig vindt!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Je wil wel muziek maar je hebt geen geheugen op je mobiel meer over muziek?


    ©1998

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Haha, iedereen gebruikt altijd Spotify en dan denk ik; waarom zou je daar mb's aan besteden als je muziek gewoon kan downloaden? Ik snap de logica erachter niet helemaal. Nu heb ik zelf geen internetabonnement, misschien komt het wel daardoor.


    Daarom heb ik Spotify Premium ^^ Vind t absoluut de 10 per maand waard, ook is zonder reclames verdomd fijn luisteren :]

    Maar anders zou ik ook gewoon muziek op mn telefoon zetten tbh


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Daarom heb ik Spotify Premium ^^ Vind t absoluut de 10 per maand waard, ook is zonder reclames verdomd fijn luisteren :]

    Maar anders zou ik ook gewoon muziek op mn telefoon zetten tbh


    Dan snap ik nog steeds niet waarom je 10 euro per maand eraan uit zou geven als je het kan downloaden?


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik Spotify gewoon op mijn laptop, maar ik betaal er niet voor ook al zijn de reclames soms irritant.
    Als ik muziek op mijn telefoon wil download ik een album via torrent of als ik maar een nummer wil via youtube naar mp3.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clipconverter.cc ? :)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dan snap ik nog steeds niet waarom je 10 euro per maand eraan uit zou geven als je het kan downloaden?


    Pure pure luiheid. Mij teveel gedoe nummers te downloaden via YouTube en niet alles wat ik luister staat erop


    If a writer falls in love with you, you can never die