• Twee weken geleden heb ik de dag na zwemmen vrij pijn gekregen aan mijn rug. Deze pijn (gepaard met stijfheid) is langzaam weggetrokken in de loop van de twee weken. Dus naturelement ben ik eergister weer gaan zwemmen. Gister had ik helemaal geen pijn meer, dus ik heb een kotgenoot van mij geholpen met zijn masterthesis. Hierbij moest ik zware gewichten met mijn been heffen, etc. Nog wel inspannend voor mijn rug, maar op zich voelde ik op het moment zelf niets.
    En vanmorgen ben ik met hevige rugpijn opgestaan. Het was zelfs zo erg dat ik tijdens de pauze van het college naar huis ben gegaan om in mijn bed te liggen. Een ibuprofen van 400 mg verder gaat het wel een klein beetje. Laat ik het zo zeggen, het gaat beter, maar het doet alsnog pijn. Dus ik vermoed dat ik een ontsteking in mijn rugspier heb. Genezing? Rust houden. Ooooh goodie. Dus nu doet het super hard pijn en ik kan niets meer doen.
    Jep, dat wilde ik even kwijt, want mijn moeder belt niet terug. Heeft er iemand tips ofzo?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als ik hele erge pijn heb waar ik niks aan kan doen, dan doe ik er meestal zo'n warmte kussen op. Dat lijdt af van het gevoel van pijn, omdat je dan ook het gevoel van warmte hebt. Heb je zoiets? En verder zou ik dingen gaan doen die geen beweging of veel concentratie vereisen, maar wel afleiden. Harry Potter kijken of zo. Idk of dat vanaf je bed kan?

    Edit: Oh en ik ben nu zo probleem oplossend aan het denken dat ik je vergeet heel veel sterkte en beterschap te wensen en heel veel warme hugs. Hoe slecht van mij, maar dat wens ik je zeker wel (K)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 11:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Waar heb jij dan precies last van? Want ik heb sinds gisteren ineens hele erge pijn hoog in mijn rug/nek en ik heb geen flauw idee wat het is. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn schooltas niet dragen en mijn nek niet draaien.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    @Anna, ja ik heb een warmtecompres, maar de magentron hier is flut. Ik zal het dadelijk wel eens gaan proberen. En dank je wel voor je knuffels. :)

    @Melissa, langs de ruggenwervel zit zo'n spier. Die doet ontzettend pijn aan de linkerkant, en voordat ik de ibuprofen had genomen, trokken mijn buikspieren aan die kant ook steeds samen om een of andere reden. Beterschap ermee!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 12:14 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tijgerbalsem gebruiken? En je moet juist blijven bewegen. Niks forceren tho. Dit is effectiever om sneller te herstellen van je rugpijn. Ik zou maar een dag of twee goed uitrusten.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 14:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.