• Hoii,

    Ik weet dat er hier op Q een groot aantal creatieve mensen zit en ik hoop dat jij er eentje bent die mij wil helpen.

    Ik zoek namelijk een cover, alleen heb ik zelf niet echt een idee en ook (nog) geen afbeeldingen.

    Het verhaal gaat over een jongeman, een emotioneel wrak en totaal gesloopt door trieste gebeurtenissen door zijn leven heen. Hij heeft echter een relatie, dus heeft hij ook nog rekening te houden met een jonge vrouw, ondanks zijn woedeuitbarstingen, huilbuien en gemene opmerkingen.

    Het stel woont samen, ze hebben genoeg geld en wonen in een groot huis. (Informatie die misschien kan helpen, ik heb geen idee)

    Het gaat vooral om de liefde tussen de twee en hoe zij samen om moeten gaan met zijn wisselende gemoed.

    De trauma's worden niet genoemd in het verhaal, maar mogen op zich stiekem op de cover staan (dus niet te aamwezig). Een auto-ongeluk, ambulance en een kerst-sfeer mogen daarvoor gebruikt worden.

    Herfst, winter en Kerst spelen een grote rol.

    Ik heb geen titel, dus ik zou graag een cover zonder titel willen en eentje met "Verloren", deels om een mooi lettertype uit te zoeken.

    Ik zoek in ieder geval een verticale cover, voor de rest heb ik vooral mogelijkheden. Die zullen hieronder volgen. Wat ik graag zie is jouw creativiteit, luister ernaar en maak er iets moois van (:

    Gevoel, sfeer
    - Verdrietig
    - Somber
    - Verliefd
    - Dromerig
    - Frustratie
    - Woede (liever niet te aanwezig)

    Beeld
    - Jonge man (met krullen)
    - handen in het haar
    - een groot huis
    - een (blonde) vrouw
    - blauwe ogen
    - groene ogen

    Ik wens jullie veel plezier en succes. Ik hoop op mooie plaatjes.

    PS: ik heb helaas geen beloning uit te geven. Natuurlijk wordt je naam vernoemd in de story en telkens wanneer ik hem ergens anders gebruik.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 14:27 ]


    zoek je zoiets?
    all changes can be maade


    take risks

    Ik wil wel wat proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    trasecolare schreef:


    zoek je zoiets?
    all changes can be maade


    Wauw hij is echt cool!
    Kun je misschien die jongen met de handen in zijn haar op de plek van het stelletje zetten (en het stelletje weglaten?). Hij oogt op deze manier wat druk.
    Voor de rest echt top! Ook die roze dingetjes en de ogen, mooi!

    Remarkeyable schreef:
    Ik wil wel wat proberen ^^


    Ik zie het graag!

    Puellae schreef:
    (...)

    Wauw hij is echt cool!
    Kun je misschien die jongen met de handen in zijn haar op de plek van het stelletje zetten (en het stelletje weglaten?). Hij oogt op deze manier wat druk.
    Voor de rest echt top! Ook die roze dingetjes en de ogen, mooi!

    yess ofcourse, zal het morgenochtend even aanpassen want heb nu mn laptop niet bij de hand :')


    take risks

    Ik wil morgen eventueel wel iets voor je proberen? :)

    Bedankt, dan zie ik ze morgen!


    heb toch nog even tijd gevonden om hem bij te werken, hier is hij zonder het koppel!


    take risks

    MT voor nu


    I just caught the wave in your eyes

    Zijn er nog mensen die iets willen proberen te maken?? (flower)

    I will try (flower)


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb zelf deze foto's nu tijdelijk in gebruik in the front van mijn story, misschien kun je hier iets mee [ hoeft niet, ik wil jouw kunstwerkje zien ]









    xPaperPlane schreef:
    I will try (flower)


    Leuk! Ik ben benieuwd!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 23:17 ]

    Remarkeyable schreef:
    Ik wil wel wat proberen ^^


    xPaperPlane schreef:
    I will try (flower)


    Skrivbar schreef:
    Ik wil morgen eventueel wel iets voor je proberen? :)


    Wilden jullie nog iets proberen? Ik ben benieuwd!

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 20:05 ]

    Ik zit momenteel ontzettend krap met m'n tijd, maar als je geduld hebt, kan ik in de loop van de week wel iets maken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik zit momenteel ontzettend krap met m'n tijd, maar als je geduld hebt, kan ik in de loop van de week wel iets maken (:


    Alleen als het lukt hoor!