• Hoii,

    Ik weet dat er hier op Q een groot aantal creatieve mensen zit en ik hoop dat jij er eentje bent die mij wil helpen.

    Ik zoek namelijk een cover, alleen heb ik zelf niet echt een idee en ook (nog) geen afbeeldingen.

    Het verhaal gaat over een jongeman, een emotioneel wrak en totaal gesloopt door trieste gebeurtenissen door zijn leven heen. Hij heeft echter een relatie, dus heeft hij ook nog rekening te houden met een jonge vrouw, ondanks zijn woedeuitbarstingen, huilbuien en gemene opmerkingen.

    Het stel woont samen, ze hebben genoeg geld en wonen in een groot huis. (Informatie die misschien kan helpen, ik heb geen idee)

    Het gaat vooral om de liefde tussen de twee en hoe zij samen om moeten gaan met zijn wisselende gemoed.

    De trauma's worden niet genoemd in het verhaal, maar mogen op zich stiekem op de cover staan (dus niet te aamwezig). Een auto-ongeluk, ambulance en een kerst-sfeer mogen daarvoor gebruikt worden.

    Herfst, winter en Kerst spelen een grote rol.

    Ik heb geen titel, dus ik zou graag een cover zonder titel willen en eentje met "Verloren", deels om een mooi lettertype uit te zoeken.

    Ik zoek in ieder geval een verticale cover, voor de rest heb ik vooral mogelijkheden. Die zullen hieronder volgen. Wat ik graag zie is jouw creativiteit, luister ernaar en maak er iets moois van (:

    Gevoel, sfeer
    - Verdrietig
    - Somber
    - Verliefd
    - Dromerig
    - Frustratie
    - Woede (liever niet te aanwezig)

    Beeld
    - Jonge man (met krullen)
    - handen in het haar
    - een groot huis
    - een (blonde) vrouw
    - blauwe ogen
    - groene ogen

    Ik wens jullie veel plezier en succes. Ik hoop op mooie plaatjes.

    PS: ik heb helaas geen beloning uit te geven. Natuurlijk wordt je naam vernoemd in de story en telkens wanneer ik hem ergens anders gebruik.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 14:27 ]

    Necessity schreef:
    (...)

    Dankje ^^

    Bedoel je het gezicht naar de zwarte stukken verplaatsen??
    Ik zal eens wat proberen en een lettertype zoeken ^^ Suggesties zijn welkom want een geschikt lettertype zoeken is nooit mijn sterkste punt geweest haha.

    Gaat jouw voorkeur trouwens naar degene met of zonder de 'sterren' op de achtergrond? Want dan weet ik welke ik moet aanpassen (:


    Zonder sterren ja.

    Ja dus zeg maar dat z'n gezicht in het zwarte zit en z'n hersens dus niet meer op de kaft, als je begrijpt wat ik bedoel? Haha

    Omdat de kaft best donker is vind ik iets lichts en sierlijks wel mooi. Iets met een schreef (zoals times) is denk ik ook mooi.

    Ik snap nog niet helemaal wat je bedoelt dus heb ik maar wat gedaan :') Gaat het zo een beetje in de richting van wat je bedoelt?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dankjewel!
    Dat was eigenlijk niet helemaal wat ik bedoelde :$

    |...O...|
    |...X...|

    O is het hoofd met de mensen erin en de X dus nog het lichaam daarvan. Dan zijn de | de zijkanten van de kaft. En daar had ik het zeg maar in gedachten. Ik weet niet of het plaatje zich daar voor aanbiedt? Dus de contouren van de neus en de mond aan de zijkant van de kaft.

    Sorry :$ Als het niet lukt is het geen probleem.

    De werking van de titel vind ik leuk, denk ik...

    Puellae schreef:
    (...)

    Wil je de links hebben?

    Het zou wel handig zijn, maar ik heb zelf ook een paar foto's opgeslagen, dus dan krijg je verschillende.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Het zou wel handig zijn, maar ik heb zelf ook een paar foto's opgeslagen, dus dan krijg je verschillende.


    Geen probleem.

    Ik zet ze er vanavond bij!

    Puellae schreef:
    (...)

    Geen probleem.

    Ik zet ze er vanavond bij!

    Thanks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    zoiets?


    take risks

    Hier is hij dan, Hij is alleen niet geworden zoals ik wilde haha. Ik heb ook niet de handen in het haar erin kunnen krijgen, want ik kon totaal geen geschikt plaatje vinden. Vandaar de liggende vrouw. Maar ik denk niet dat dit iets is wat je zocht haha. Naja, hier is die toch (flower)

    met tekst:




    Zonder tekst:
    Die wou niet uploaden, dus die kan ik later wel sturen als je voor deze kiest ;)


    ~My Mind Is Free~

    Ow sorry, ik ben helemaal vergeten de links erop te zetten.

    Ik zal straks even reageren!

    Scherven

    Vrouw

    Engel

    Sorry dat het zo lang duurde, druk druk druk!

    Zijn er mensen die nog wat willen maken? Anders ga ik heel goed nadenken en kiezen.

    Liefs

    xPaperPlane schreef:
    Hier is hij dan, Hij is alleen niet geworden zoals ik wilde haha. Ik heb ook niet de handen in het haar erin kunnen krijgen, want ik kon totaal geen geschikt plaatje vinden. Vandaar de liggende vrouw. Maar ik denk niet dat dit iets is wat je zocht haha. Naja, hier is die toch (flower)

    met tekst:



    Zonder tekst:
    Die wou niet uploaden, dus die kan ik later wel sturen als je voor deze kiest ;)


    Ik vind sommige elementen heel mooi, andere wat minder. Ik ben niet echt fan van de gezichten (überhaupt herkenbare gezichten) en de ogen zijn nogal hard tegen de rest. Het huis en de vrouw die er ligt zijn wel mooi bedacht! Bedankt.

    trasecolare schreef:


    zoiets?


    Ik vind 'm wat druk aandoen. Ik denk dat ik je andere mooier vind.

    I would still like to try :x

    Skrivbar schreef:
    I would still like to try :x


    Leuk!