• Hoii,

    Ik weet dat er hier op Q een groot aantal creatieve mensen zit en ik hoop dat jij er eentje bent die mij wil helpen.

    Ik zoek namelijk een cover, alleen heb ik zelf niet echt een idee en ook (nog) geen afbeeldingen.

    Het verhaal gaat over een jongeman, een emotioneel wrak en totaal gesloopt door trieste gebeurtenissen door zijn leven heen. Hij heeft echter een relatie, dus heeft hij ook nog rekening te houden met een jonge vrouw, ondanks zijn woedeuitbarstingen, huilbuien en gemene opmerkingen.

    Het stel woont samen, ze hebben genoeg geld en wonen in een groot huis. (Informatie die misschien kan helpen, ik heb geen idee)

    Het gaat vooral om de liefde tussen de twee en hoe zij samen om moeten gaan met zijn wisselende gemoed.

    De trauma's worden niet genoemd in het verhaal, maar mogen op zich stiekem op de cover staan (dus niet te aamwezig). Een auto-ongeluk, ambulance en een kerst-sfeer mogen daarvoor gebruikt worden.

    Herfst, winter en Kerst spelen een grote rol.

    Ik heb geen titel, dus ik zou graag een cover zonder titel willen en eentje met "Verloren", deels om een mooi lettertype uit te zoeken.

    Ik zoek in ieder geval een verticale cover, voor de rest heb ik vooral mogelijkheden. Die zullen hieronder volgen. Wat ik graag zie is jouw creativiteit, luister ernaar en maak er iets moois van (:

    Gevoel, sfeer
    - Verdrietig
    - Somber
    - Verliefd
    - Dromerig
    - Frustratie
    - Woede (liever niet te aanwezig)

    Beeld
    - Jonge man (met krullen)
    - handen in het haar
    - een groot huis
    - een (blonde) vrouw
    - blauwe ogen
    - groene ogen

    Ik wens jullie veel plezier en succes. Ik hoop op mooie plaatjes.

    PS: ik heb helaas geen beloning uit te geven. Natuurlijk wordt je naam vernoemd in de story en telkens wanneer ik hem ergens anders gebruik.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 14:27 ]

    Die fotos die je hier in de spoiler hebt gezet, wil je daar nog een cover van hebben? Want dan ga ik morgen nog even mn best doen (:


    take risks

    trasecolare schreef:
    Die fotos die je hier in de spoiler hebt gezet, wil je daar nog een cover van hebben? Want dan ga ik morgen nog even mn best doen (:


    Als je dat leuk lijkt??

    Dan hoeven ze niet allemaal. De gang vol gebroken spiegels zou ik het liefst willen zien. Dus je mag ze combineren, je mag ook andere plaatjes erbij zoeken. Wat jou het mooist lijkt (:

    Bedankt in ieder geval! Alleen als je wil!

    Remarkeyable schreef:
    Ik wil wel wat proberen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil wel wat proberen (: ik weet alleen niet hoe ik met mijn tijd zit, dus het kan even duren.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    RuPaul schreef:
    (...)


    Necessity schreef:
    Ik wil wel wat proberen (: ik weet alleen niet hoe ik met mijn tijd zit, dus het kan even duren.


    Ik zie het graag, ik zal geduldig wachten!!

    Ik loop een beetje vast in de plaatjes, vandaar dat ik nog niets geleverd heb (flower) sorry


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    Ik loop een beetje vast in de plaatjes, vandaar dat ik nog niets geleverd heb (flower) sorry


    Geen probleem, bedankt voor het laten weten. Kan ik ergens mee helpen misschien?

    cover is bijna af, moet nog de laatste hand leggen aan een paar afbeeldingen. Zal hem morgen posten!


    take risks

    Wel jammer dat er geen foto's bijstaan die je snel aanklikt en gebruikt, maar ik ga morgen beginnen aan mijn cover.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 1:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarschijnlijk niet echt wat je zoekt, maar ik vond het wel leuk om te maken :')
    Daarom heb ik er ook nog geen titel bij gedaan, want een geschikt lettertype zoeken ben ik altijd langer mee bezig dan zou moeten haha



    En hem nog iets anders (al gaat mijn voorkeur naar de eerste):


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    hier is hij!
    ik heb hem even met twee kleuren titels gedaan omdat ik zelf niet wist wat nou mooier was, but all changes can be maaade


    take risks

    RuPaul schreef:
    Wel jammer dat er geen foto's bijstaan die je snel aanklikt en gebruikt, maar ik ga morgen beginnen aan mijn cover.


    Wil je de links hebben?

    Necessity schreef:
    Waarschijnlijk niet echt wat je zoekt, maar ik vond het wel leuk om te maken :')
    Daarom heb ik er ook nog geen titel bij gedaan, want een geschikt lettertype zoeken ben ik altijd langer mee bezig dan zou moeten haha



    En hem nog iets anders (al gaat mijn voorkeur naar de eerste):



    Wauw ik vind deze echt super vet. Ik ben benieuwd naar het lettertype!

    Edit:
    Kun je nog iets aanpassen? Zou je misschien eentje kunnen proberen met het schreeuwende gezicht aan de zijkant? (Ik weet niet of aan beide kanten dan mooier is (eventueel dan een vrouw?)?) Als dat niet lukt, of niet mooi is. Geen probleem!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 11:33 ]

    trasecolare schreef:

    hier is hij!
    ik heb hem even met twee kleuren titels gedaan omdat ik zelf niet wist wat nou mooier was, but all changes can be maaade


    Ik vind hem eigenlijk wat te druk. En de engel vind ik qua kleuren er niet zo mooi bijpassen. Die scherven in het midden zijn wel echt vet. De witte titel vind ik het mooist!

    Puellae schreef:
    (...)

    Wauw ik vind deze echt super vet. Ik ben benieuwd naar het lettertype!

    Edit:
    Kun je nog iets aanpassen? Zou je misschien eentje kunnen proberen met het schreeuwende gezicht aan de zijkant? (Ik weet niet of aan beide kanten dan mooier is (eventueel dan een vrouw?)?) Als dat niet lukt, of niet mooi is. Geen probleem!


    Dankje ^^

    Bedoel je het gezicht naar de zwarte stukken verplaatsen??
    Ik zal eens wat proberen en een lettertype zoeken ^^ Suggesties zijn welkom want een geschikt lettertype zoeken is nooit mijn sterkste punt geweest haha.

    Gaat jouw voorkeur trouwens naar degene met of zonder de 'sterren' op de achtergrond? Want dan weet ik welke ik moet aanpassen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.