• Het is zover. Na zeker 2,5 jaar quizlet hoor ik er ook bij. Ik ben na bloed, zweet en tranen eindelijk in het tienduizend posts beland. Ook ik hoor er nu helemaal bij en dit had niet gekund zonder vele mensen die ik hiervoor zou moeten bedanken. Vooral alle RPG users zoals SphinxX en Linde die bekend stond als Solemnly De laatste user is niet meer actief maar ik herinner me nog wel alle pagina’s die we gevuld hebben aan de hogwarts RP’s, wat altijd enorm gezellig was en behoorlijk spam. Toch had ik geen beter intro in de RP wereld willen hebben als deze.

    Hierna heb ik ook zeker leuke Rp’s me meegeholpen zoals de Next Generation, Durmstrang, Utrecht Hogeschool, Glee Club en mijn eigen Rp niet te vergeten; Project X. Natuurlijk zijn er veel meer; maar dit waren wel mijn hoogtepunten samen met de vele reacties op de forum. Veel vrienden heb ik met iedere post die ik plaatste gemaakt, dus ik kan voor diegene die de tienduizend nog moeten halen een ding aanraden; blijf door posten want de tekortkomende posts kunnen nog vele kansen en vriendschappen betekenen. Voor diegene het getal al gepasseerd zijn; jullie zijn top bitches c:

    Dit topic hebben jullie te danken aan mijn side Biatches a.k.a. Virtues and Nympha
    Have some cake, but first pateehhhh like YOLO terwijl ik de 10000 kaarsjes eindelijk uitblaas ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    *O* Congrats!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:56 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nog niet? (cat)


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Nog niet? (cat)


    haha sorry. Ik wist dat ik door de mand ging vallen :'D maar ik ga morgen toch veel op mijn mobiel spammen dus dan komt het wel goed :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Thunderfvck schreef:
    Nog niet? (cat)


    Maar in ieder geval al een vroege felicitatie!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:58 ]


    16 - 09 - '17

    Whoop whoop! Nice! Gefeliciteerd!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ^ Thanks Y'all

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 22:18 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Yaaaaaaaay congratz :Y)


    El Diablo.

    Gefeliciteerd. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bae, gefeliciteerd!!!!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Nogmaals sorry voor het 'naam-incident',
    maar nog belangrijker nu ik toevallig heb gezien dat je (bijna) 10000 posts hebt:

    Gefeliciteerd!!


    (Reageer hier ook maar op zodat je er sneller geraakt ;p)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 0:00 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Gefeliciteeeerd! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alvast gefeliciteerd haha

    Hahahaha, gefeliciteerd ^^

    Alvast gefeliciteerd! :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hahaha thankss y'all. Het voelt nu net alsof het oudjaar is... Aftellen voor de nieuwe schone 10000 lei x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya