• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou ik wilde vorig jaar een fluffy roze winterjas kopen, maar toen kwam roze opeens in en ik wou niet zijn zoals iedereen. Maar niemand droeg de roze jassen dus ik wil nog steeds een fluffy roze winterjas.='D Probleem is alleen dat het niet de stijl is die ik nodig heb, alle roze jassen die ik tot nu toe gevonden heb zijn allemaal oversized en niet getailleerd.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh ik wil ook een nieuwe winterjas! Mijn vorige winterjas is net een slaapzak en ik ben ook weer wat afgevallen waardoor dat gevoel enkel versterk wordt. Maar in de winkels kan ik tot nu toe nog niks leuks en betaalbaars vinden. Misschien dat ik er eentje via Wish of zo ga bestellen, daar heb ik een leuke gezien.


    Your make-up is terrible

    Ohhh die is pretty! Ik heb ehm, gewoon een leren jas die ik het hele jaar door draag. Ik vind dat model ook wel erg mooi maar merk dat het niet echt bij mijn kledingstijl past. Dus ja, ik zoek gewoon lekker verder en ondertussen draag ik hele dikke truien onder dat leren jack hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oeh die is mooi. In het zwart zou ik die direct willen hebben. Ik heb zelf een extreem oversized grijze wollen jas. Echt een geweldig ding. Ik heb hem al twee jaar maar hij is nog super netjes. Mocht ook wel, hele dure jas. Gelukkig heb ik hem voor weinig op de kop getikt. Vormloos en prachtig. Het liefst draag ik korte leren jasjes tho. :')


    The truth is out there.

    Ik wil ook zo graag een nieuwe. Die van mij is al een paar jaar oud en ziet er inmiddels gewoon slordig uit. Ik vind het alleen zo lastig om een mooie te vinden die ook nog warm en betaalbaar is =[


    I am an idiot, I move.

    omygood die roze kleur vind ik zo mooi maar roze gaat me niet staan denk ik ;o.
    @ Jaylah: Dit is dezelfde jas in zwart!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 22:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat de Large echt mooie winterjassen verkoopt, maar ik wil geen winterjas kopen die van buiten van katoen gemaakt is, omdat die kletsnat wordt als het regent.
    Ik had twee jaar geleden een jas gekocht bij de V&D en ik had er de volgende winter gelijk al spijt van, omdat er gedeeltes van de vulling uitkomt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oehh, ik vind je jas echt heel erg mooi!
    Zelf ben ik wel van de wat donkere grauwe kleuren maar deze is ook heel netjes! Je gaat wel opvallen ^^ (maar dat is juist leuk)

    Ik heb nu deze jas:



    Ben er echt mega blij mee, en ben opzoek nog naar eentje die er op lijkt, maar dan voor in de winter. Aangezien mijn wanten, sjaal en tas hier heel goed bij passen en ik het een beetje in die stijl wil houden. :p Maar deze is te koud voor de winter. x'D
    Iemand suggesties?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb deze jas:



    En deze:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Magikarp schreef:
    omygood die roze kleur vind ik zo mooi maar roze gaat me niet staan denk ik ;o.
    @ Jaylah: Dit is dezelfde jas in zwart!


    Ahhh super mooi! Alleen een beetje te duur als ik nog een goede heb. :'D


    The truth is out there.

    Hij is zo moooooi!


    Ik wil ook een nieuwe winterjas (en heb hem ook nodig) maar ik heb nog geen idee wat voor iets het moet worden.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hehehe, ik heb *telt* drie winterjassen. Een héle chique, zo'n lange parka met een schootje. Zwart met blauw is die.
    Een iets minder chique grijze, hij is ook korter. Verder heb ik nog een oude dikke winterjas. Een lange, maar dan gewoon een stoffen en hij is, tja, normaal? Idunno, hij heeft een muts met touwtjes enzo, gewone rits e.d.
    En als laatste heb ik een regenjas, die ik wel ooit eens in de winter wil gebruiken. Heb ik er vaak een dikke sjaal onder, trui, muts, handschoenen, etc.
    Ik heb het idee dat ik iets mis, maar daar kom ik later wel terug (;

    Die van jou is in ieder geval echt awesome! Ben echt heel jaloers! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit is mijn winterjas:



    Maar ik wil een andere. Heb hem vorig jaar gekocht omdat hij lekker zit en een capuchon heeft. Maar in de praktijk is die capuchon heel erg irritant. Maar ja hij was 80 euro en het is ook zo zonde om nu alweer een nieuwe te kopen terwijl hij verder nog gewoon goed is D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een rode, wat mooi *.*
    Ik heb een paarse :3 van de miss etam. Misschien moet je daar ook eens kijken!