• DIT IS WAAR WE ALLEMAAL OP GEWACHT HEBBEN!
    race naar pottermore.com en vertel wat je patronus is

    GO



    Edit: oke, nu ik een beetje gekalmeerd ben, heb ik pas opgemerkt hoeveel verschillende dieren er eigenlijk in zitten. Ik zal hieronder even een lijstje bijhouden van welke soorten we hier al hebben.


    Hert
    Wilde kat
    Leeuw
    Draak
    Kiekendief
    Wildkleur hengst
    West Highland Terrier
    (Dapple) Schimmel Merrie
    Witte hengst
    Wezel
    Borzoi
    Chow Dog
    Lynx
    New Foundland
    Egel
    Schimmelhengst
    Ibizan Hound
    Cheetah
    Rottweiler
    Siberische Kat
    Mol
    Hyena
    Swift
    Vos
    Ragdoll
    Mongrel Dog
    Wild Zwijn
    Ginger Kat
    Dolfijn
    Hippogrief
    Veldmuis
    Zwartwitte kat
    Calico kat
    Havik
    Kingfisher
    Wolf
    Eenhoorn
    Orka
    Pauw
    Piebald Hengst
    Nachtzwaluw
    Buizerd
    Windhond
    Schildpadkat
    Visarend

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 19:44 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn is een dapple grey stallion. :)

    Dratini schreef:
    Weer bijgewerkt!
    Zelf heb ik de test nu al enkele keren gedaan (lang leve public mail) en ik heb ook uitkomsten als IJsbeer en Neushoorn gehad. Volgens mij zijn de opties eindeloos. Gelukkig lijkt nog niemand hier te zijn opgescheept met een zalm of garnaal


    Een garnaal zou zo effectief zijn als patronus, though. Als ik een dementor was, zou ik ook gillend wegrennen als ik al die pootjes en sprieten zag. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Een garnaal zou zo effectief zijn als patronus, though. Als ik een dementor was, zou ik ook gillend wegrennen als ik al die pootjes en sprieten zag. (cat)


    Sowieso. wat dacht je dan van een mug als patronus? (cat)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Sowieso. wat dacht je dan van een mug als patronus? (cat)

    De gedachte alleen...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt een hekel aan deze patronus test.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb echt een hekel aan deze patronus test.


    Ik vind het echt mooi gemaakt, maar gewoon jammer dat er zo weinig vragen zijn en de uitkomst elke keer verschilt. Het zou mooi zijn als je de test ergens met alle vragen kon doen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Ik vind het echt mooi gemaakt, maar gewoon jammer dat er zo weinig vragen zijn en de uitkomst elke keer verschilt. Het zou mooi zijn als je de test ergens met alle vragen kon doen.


    Ja hij ziet er mooi uit, maar ik hoor geen geluid (wat dus wel moet?) en daarnaast krijg ik steeds dingen die niet bij me passen. Een witte hengst (zo'n prins op het witte paar ding) en net een wild zwijn, ik voel me lichtelijk beledigd. Je hebt ook geen idee waarom je krijgt wat je krijgt en ik snap dat dat normaal in het boek ook niet zo is, maar toch. Ik wil meer uitleg en daarnaast iets wat wel bij me past.


    You were born original, don't die as a copy.

    Een Borzoi. I DON'T REALLY KNOW WHAT TO DO WITH THIS INFORMATION.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja hij ziet er mooi uit, maar ik hoor geen geluid (wat dus wel moet?) en daarnaast krijg ik steeds dingen die niet bij me passen. Een witte hengst (zo'n prins op het witte paar ding) en net een wild zwijn, ik voel me lichtelijk beledigd. Je hebt ook geen idee waarom je krijgt wat je krijgt en ik snap dat dat normaal in het boek ook niet zo is, maar toch. Ik wil meer uitleg en daarnaast iets wat wel bij me past.


    Geluid zou wel moeten ja, maar verder ben ik het helemaal met je eens. Al ben ik wel blij dat er zoveel uitkomsten zijn. Gewoon een beetje jammer dat het echt net van je vragen afhangt, en je elke keer een ander dier krijgt.

    Zwijnen zijn leuk. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Calico cat! ^^ Ik ben wel echt een kattenpersoon.

    Hoe doen jullie die test eigenlijk opnieuw?


    What would Emma do?

    Sauropoda schreef:
    Calico cat! ^^ Ik ben wel echt een kattenpersoon.

    Hoe doen jullie die test eigenlijk opnieuw?

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Want dat kan toch niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^Nieuw account aanmaken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het zo jammer dat sommige zo ontevreden zijn met hun Patronus. Ik ben echt superblij met mijn uitkomst (een leeuw, ik moest er meer vragen voor beantwoorden) en het had me eigenlijk niet zoveel uitgemaakt wát ik zou krijgen, want het ging mij erom dat ik toch alle vragen voor 100% eerlijk heb ingevuld (en dus sowieso daarmee iets zou krijgen wat kennelijk bij me zou passen)


    She wanted a storm to match her rage.

    Rickon schreef:
    (...)

    Ik vind het echt mooi gemaakt, maar gewoon jammer dat er zo weinig vragen zijn en de uitkomst elke keer verschilt. Het zou mooi zijn als je de test ergens met alle vragen kon doen.


    Ik vind het wel grappig dat het psychologisch zo goed klopt, haar quiz. Mijn broer had dan weer iets totaal anders, iets speels en heel actief. Iets wat hem zò typeert en echt nooit bij mij zou horen, zijn uitkomst. Mijn hond hoort na een lezing, wel bij mij eigenlijk. Gek gewoon.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn mol is een karakter dat ik zou willen hebben, maar waar ik nog jaren voor nodig zou hebben om daadwerkelijk te verwerven, haha. Misschien omdat ik de quiz op mijn dromen en niet op het heden heb ingevuld, maar goed. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried